Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

pussepige

Hvor herre bevares.. Næste uge står der sikkert at hun er gravid med tvillinger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

4kløver

pussepige skriver:

Hvor herre bevares.. Næste uge står der sikkert at hun er gravid med tvillinger..

Griner

Anmeld

16. april 2011

Maalene

pussepige skriver:

Ja, det ville ikke undre nogen

Det hele er vidst bare et stort mediestunt

Anmeld

16. april 2011

jydeinden

tjaa det står også på tv2´s hjemmeside nu, men derfor kan det self godt være løgn endnu, men hvis det er sandt, ja så er det godt nok skrækkeligt, for det fortjener ingen ( og jeg bryder ellers ikke om hende, vil jeg lige sige)

Anmeld

16. april 2011

smokin

det er jo bekræftet fra flere sider, så jeg tror absolut den er god nok. Frygteligt! Også når det er Amalie - hun har nok ikke så meget at smile af pt. 

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Nej, det lyder bare så langt ude synes jeg - men ja samtlige danske medier bringer historien nu, så der er nok noget om det...

Men forfærdeligt, at Peter er kommet så langt ud, og endnu værre for Amalie, som må være påvirket af det resten af sit liv...

Puhh altså - det er godt nok forfærdeligt det hele

Anmeld

16. april 2011

twinny

MillePrinsessensMor skriver:

Det var den eneste måde han kunne få hende til at holde mund  Ej, det skriger simpelthen så langt væk af løgn og latin + en del O P M Æ R K S O M H E D !!   Som kun Amalie og Peter gør det bedst  De er mest kedelige mennesker hvis du spørger mig

kunne ikk være mer enig med dig...

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

så har han banket hende, og så skal de skilles....

kan de blive enige om deres historier..

ved ikke rigtig om jeg skal tro på at han har banket hende... men man skal aldrig sige aldrig...

Anmeld

16. april 2011

smokin

Gittemor09 skriver:

så har han banket hende, og så skal de skilles....

kan de blive enige om deres historier..

ved ikke rigtig om jeg skal tro på at han har banket hende... men man skal aldrig sige aldrig...

ville du ikke også blive skilt hvis du blev banket? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.