Peter har banket Amalie i nat iflg. ekstrabladet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Maalene

Gittemor09 skriver:

så har han banket hende, og så skal de skilles....

kan de blive enige om deres historier..

ved ikke rigtig om jeg skal tro på at han har banket hende... men man skal aldrig sige aldrig...

Kunne heller ikke forestille mig han var den type - men Amalies mor har nu her sagt til eb, at Amalie har levet i et voldeligt forhold med Peter, og hun lige har indrømmet det efter han har banket hende i nat 

Håber virkelig ikke det er sandt - men på den anden side, så håber jeg virkelig heller ikke, at det er noget Amalie og hendes mor har fundet på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

smokin

Maalene skriver:

Kunne heller ikke forestille mig han var den type - men Amalies mor har nu her sagt til eb, at Amalie har levet i et voldeligt forhold med Peter, og hun lige har indrømmet det efter han har banket hende i nat 

Håber virkelig ikke det er sandt - men på den anden side, så håber jeg virkelig heller ikke, at det er noget Amalie og hendes mor har fundet på

ej prøv lige at hør hvad du siger?! 

Sådan noget finder man squ da ikke på.... 

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Zette skriver:

ej prøv lige at hør hvad du siger?! 

Sådan noget finder man squ da ikke på.... 

Nej, det siger jeg jo absolut heller ikke...

Rolig nu

Tror da absolut heller ikke det er noget de finder på, synes bare det hele lyder SÅ langt ude...

Men sgu godt de kan få ham spærret inde, hvis han virkelig er så langt ude, som alt tyder på, at han er...

Tænker bare lidt, hvor fanden han er henne? Man skulle jo synes, at politiet burde have fundet ham nu...

Anmeld

16. april 2011

smokin

Maalene skriver:

Nej, det siger jeg jo absolut heller ikke...

Rolig nu

Tror da absolut heller ikke det er noget de finder på, synes bare det hele lyder SÅ langt ude...

Men sgu godt de kan få ham spærret inde, hvis han virkelig er så langt ude, som alt tyder på, at han er...

Tænker bare lidt, hvor fanden han er henne? Man skulle jo synes, at politiet burde have fundet ham nu...

hun har jo desværre ikke meldt ham - endnu. Så hvorfor skulle han blive hentet? Men ja han er gået under jorden. det ville jeg fandeme også have gjort. FØJ altså.

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=115228

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Zette skriver:

hun har jo desværre ikke meldt ham - endnu. Så hvorfor skulle han blive hentet? Men ja han er gået under jorden. det ville jeg fandeme også have gjort. FØJ altså.

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?objectid=115228

Arrrmen altså, få ham da meldt med det samme, så han ikke kan nå og stikke af og gemme sig alle mulige steder inden politiet begynder at lede efter ham...

Men han har jo (HELDIGVIS) ikke så mange muligheder for at skjule sig i befolkningen, vil tro næsten halvdelen af Danmarks befolkning ved hvem han er...

Anmeld

16. april 2011

smokin

Maalene skriver:

Arrrmen altså, få ham da meldt med det samme, så han ikke kan nå og stikke af og gemme sig alle mulige steder inden politiet begynder at lede efter ham...

Men han har jo (HELDIGVIS) ikke så mange muligheder for at skjule sig i befolkningen, vil tro næsten halvdelen af Danmarks befolkning ved hvem han er...

Ja heldigvis. Han får svært ved at begå sig på gaden. Jeg tror der er mange der har sympati for Amalie. Det har jeg i hvert fald. Ingen fortjener at blive holdt fanget i en kælder og mishandlet og krænket seksuelt.

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Zette skriver:

Ja heldigvis. Han får svært ved at begå sig på gaden. Jeg tror der er mange der har sympati for Amalie. Det har jeg i hvert fald. Ingen fortjener at blive holdt fanget i en kælder og mishandlet og krænket seksuelt.

Så lige det link du havde sendt med - FUUUUUCK altså

Ej, der er jo ingen tvivl længere om, at det er sket...

Ej, hvor er det bare uhyggeligt altså  

Shit han er da bare et KÆMPE svin - stakkels stakkels Amalie, uanset hvad hun har sagt eller gjort, som kan have fået det til at slå klik i hovedet på Peter, så har hun (eller nogen anden) da ALDRIG fortjent det... Fy for satan

Tror sgu det er svært at finde nogen som vil dække over ham, uanset hvor mange gode "kammerater" han har

Anmeld

16. april 2011

smokin

Maalene skriver:

Så lige det link du havde sendt med - FUUUUUCK altså

Ej, der er jo ingen tvivl længere om, at det er sket...

Ej, hvor er det bare uhyggeligt altså  

Shit han er da bare et KÆMPE svin - stakkels stakkels Amalie, uanset hvad hun har sagt eller gjort, som kan have fået det til at slå klik i hovedet på Peter, så har hun (eller nogen anden) da ALDRIG fortjent det... Fy for satan

Tror sgu det er svært at finde nogen som vil dække over ham, uanset hvor mange gode "kammerater" han har

Jeg synes dem der har skrevet at det er et mediestunt burde skamme sig. Det stakkels pigebarn ligger på sygehuset og sover lige pt ovenpå sådan en nat.  Hav lige med at hun altså kun 19 år - 19 (!!!!) 

Det bør ingen opleve. Det er frygteligt at det kan slå så meget klik for et andet menneske. Gud hvor jeg føler med hende.

Jeg håber han kommer ind og sidde for det.

Anmeld

16. april 2011

Thereseh

Maalene skriver:

Hmm, ved ærlig talt snart ikke hvad jeg skal tro

http://ekstrabladet.dk/112/article1538940.ece

Hvis det er sandt, skal Peter selvfølgelig straffes.

Er det ikke sandt, håber jeg at Amalie og Amalies mor blir' tiltalt for injurier og karaktermord.

Synes godt nok alt det reality-p*s får meget spalteplads i aviserne 

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

Zette skriver:

ville du ikke også blive skilt hvis du blev banket? 

der stod så ikke noget om at de skulle skilles fordi han bankede hende... men fordi at hun har sagt ja til en job hvor han skal undvære hende 14 dage af gangen...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.