Fladt baghoved..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Åhh det tør jeg ikke sige ?? Altså vi droppede madrassen for nogle mdr siden (det sådan en ekstra madrasse med sådan en to trekanter du ligger ovenpå hendes normale madrasse) da det ikke var et behov mere.. og det var en SP havde. Så ku være hvis du spurgte hende de havde en i kommunen du ku låne ??
Men ved som sagt ikk om det er for sent.

Bruger han hovedpude ? for det har jeg som sagt også læst sku være godt.. bare sådan en helt flad baby hovedpude.

Jeg må høre hende ad - det er da et forsøg værd!! Tak for det

Nej, han bruger ikke pude .. Det "må" man heller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Anonym trådstarter

Jennifer skriver:

det gjorde vores også i starten, men nu elsker han det, så længe at det er foran tv'et eller der er en masse legetøj

Det er da dejligt.. Her er det simpelthen en kamp HVER gang han kommer på maven. Der går max 10 min, så gider han ikke mere og piver - græder ikke, men piver.. Som en lille hund der trænger til opmærksomhed.. Suk!!

Anmeld

10. april 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Det er da dejligt.. Her er det simpelthen en kamp HVER gang han kommer på maven. Der går max 10 min, så gider han ikke mere og piver - græder ikke, men piver.. Som en lille hund der trænger til opmærksomhed.. Suk!!

årh okay, ja så kan jeg godt se at det ikke er nemt..
men håber i hvert fald at i finder en læsning på det

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Anonym skriver:

Jeg må høre hende ad - det er da et forsøg værd!! Tak for det

Nej, han bruger ikke pude .. Det "må" man heller ikke

Ja synes jeg da du skal

Jeg har INTET hørt for hun ikke måtte bruge den pude endnu.
De ska bare ku vende hovedet selv og det kan de jo sagtens i den alder.. Såå.. Min datter er 8 mdr nu og har brugt puden i nok 2,5 mdr nu. Så tror bestemt gerne de må bruge den der helt flade baby pude.

Anmeld

10. april 2011

132319

Denne pude skulle være genial mod flade baghoveder 

Anmeld

10. april 2011

Jibbe

Anonym skriver:

Ja, men det er jo "forbudt" - hvis du forstår.

Ja men det ved jeg godt men jeg har nu ikke taget det så tungt. Jeg har intet kunne gøre for at han ikke trillede om på siden i søvne. Sådan sover han åbenbart bare bedst. Selvfølgelig skal de fortælle om risiciene ved vuggedød, men jeg synes ikke altid man behøver at gøre ALT hvad de siger man skal gøre. Jeg har gjort så det fungerede herhjemme.

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Ja men det ved jeg godt men jeg har nu ikke taget det så tungt. Jeg har intet kunne gøre for at han ikke trillede om på siden i søvne. Sådan sover han åbenbart bare bedst. Selvfølgelig skal de fortælle om risiciene ved vuggedød, men jeg synes ikke altid man behøver at gøre ALT hvad de siger man skal gøre. Jeg har gjort så det fungerede herhjemme.

Det er også det rigtige at gøre - det man føler er bedst for ens egen famile. Jeg ville gerne ligge ham til at sove på siden, for at aflaste det stakkels flade hovede, men dét er den unge mand ikke interesseret i - mildest talt

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Denne pude skulle være genial mod flade baghoveder 

Det ser smart ud - hvad hedder den?

Anmeld

10. april 2011

132319

Ingen af mine børn har/havde flade baghoveder.

Det er MEGET underligt at min søn ikke fik det for han ville bare IKKE ligge på maven på nogen vilkår, frem til han var 8 måneder så de første 6 måneder af hans liv lå han kun på ryggen 

Min datter har altid sovet på siden, sådan sov hun bedst og så elsker hun at ligge på maven -Meget modsat sin kære bror 

Anmeld

10. april 2011

132319

Anonym skriver:

Det ser smart ud - hvad hedder den?

Øhm, det ved jeg faktisk ikke 

Men den kan købes bla. her:

http://www.babyshower.dk/product.asp?product=1466

Kære Børn forhandler den også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.