Fladt baghoved..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har dit barn fladt baghoved?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

21.388 visninger
66 svar
0 synes godt om
10. april 2011

Anonym trådstarter

.. Har din baby det? Jeg tænker i alderen 0-12 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Kamulla

Ja det fik Noah desværre.. han havde et ret blødt kranie og det kom på 14 dage... lagde ham til at sove skiftevis på hver side ellers da jeg fik afvide hvad vuggedød handlede om af min SP... så lå han så ikke sådan mere... og efter 14 dage fik han fladt baghoved...  kæmpede så derefter med at han fik det rettet op igen... Noah har fået et flot rundt hoved nu, dog er der stadig en lille flad plet bagpå baghovedet so man kan se hvis jeg vasker hår på ham eks..

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

Sallisørøver skriver:

Ja det fik Noah desværre.. han havde et ret blødt kranie og det kom på 14 dage... lagde ham til at sove skiftevis på hver side ellers da jeg fik afvide hvad vuggedød handlede om af min SP... så lå han så ikke sådan mere... og efter 14 dage fik han fladt baghoved...  kæmpede så derefter med at han fik det rettet op igen... Noah har fået et flot rundt hoved nu, dog er der stadig en lille flad plet bagpå baghovedet so man kan se hvis jeg vasker hår på ham eks..

Tusinde tak for dit svar.

Mit barn har rigtig fladt baghovede og det ærger mig så meget, da vi har kæmpet for, at det ikke skulle blive fladt. De må jeg ikke ligges på siden og vores barn vil ikke ligge på siden alligevel.

Vi har også haft problemer med en skæv nakke, der har gjort, at han ikke har ville ligge så meget på maven, og derfor har han ligget ret meget på ryggen, dog med hovede fra side til side.

Men hvordan fik I det "rettet til" igen?

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Ja men ikke så slemt - er stemt.

Det har været MEGET værre. Hun har været en stædig lille dame og li meget hvordan vi lagde hende havde hun en favorit side, så hun blev skæv i den ene side.. for og afhjælpe det (da alle andre ting var prøvet) lånte vi en lejringsmadrasse af vores SP. det hjalp..
MEN resulterede så lidt i fladt baghovede i stedet. Øv.
Dog læste jeg man ku bruge en flad baby hovedpude også sammen med den madrasse så de ikk lå så "hårdt". Det har gjort det hele lidt bedre.. Men man kan godt ane det en smule.

Anmeld

10. april 2011

Talbutikken

Nej, ingen af mine unger har eller har haft et fladt baghoved.

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Ja men ikke så slemt - er stemt.

Det har været MEGET værre. Hun har været en stædig lille dame og li meget hvordan vi lagde hende havde hun en favorit side, så hun blev skæv i den ene side.. for og afhjælpe det (da alle andre ting var prøvet) lånte vi en lejringsmadrasse af vores SP. det hjalp..
MEN resulterede så lidt i fladt baghovede i stedet. Øv.
Dog læste jeg man ku bruge en flad baby hovedpude også sammen med den madrasse så de ikk lå så "hårdt". Det har gjort det hele lidt bedre.. Men man kan godt ane det en smule.

Ja, det er ikke nemt når deres kranier er så bløde! Jeg har nøvnt det flere gange overfor SP, som bare siger, at det skal jeg ikke tænke på, at det vil rette sig ud.. Men det er bare SÅ fladt

Tak for dit svar, forresten

Anmeld

10. april 2011

Lou87

Anonym skriver:

Ja, det er ikke nemt når deres kranier er så bløde! Jeg har nøvnt det flere gange overfor SP, som bare siger, at det skal jeg ikke tænke på, at det vil rette sig ud.. Men det er bare SÅ fladt

Tak for dit svar, forresten

Mærkeligt.. Min SP var MEGET obs på det
Fordi hun sagde det helst sku reddes mens man kunne hvor kraniet var blødt.. Så lyder lidt som om din modsiger det ?

Velbekomme da

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Mærkeligt.. Min SP var MEGET obs på det
Fordi hun sagde det helst sku reddes mens man kunne hvor kraniet var blødt.. Så lyder lidt som om din modsiger det ?

Velbekomme da

Ja, men man hører så mange forskellige forklaringer hele tiden.

Selv kiropraktoren sagde, at det skulle vi ikke bekymre os om, for det ville rette sig (det er ham der har hjulpet vores dreng med den skæve nakke, hvilket er hovedårsagen til at han er så flad)

Men mon det ville hjælpe at skifte madrassen ud nu, eller mon det er "for sent" - han er 7½ måned?

Anmeld

10. april 2011

NinaNymannMadsen

asta havde ikke flad baghoved eller var skøv eller noget som helst. vi har været meget heldige med hende hvad det angår ting andre børn rammes meget af.

alle fra min mødre gruppe deres børn havde dog enten et lidt fladt baghoved eller var skæv men det rettede sig hurtig ud igen.

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

Astasmor skriver:

asta havde ikke flad baghoved eller var skøv eller noget som helst. vi har været meget heldige med hende hvad det angår ting andre børn rammes meget af.

alle fra min mødre gruppe deres børn havde dog enten et lidt fladt baghoved eller var skæv men det rettede sig hurtig ud igen.

Tak for sit svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.