Fladt baghoved..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Lou87

Anonym skriver:

Ja, men man hører så mange forskellige forklaringer hele tiden.

Selv kiropraktoren sagde, at det skulle vi ikke bekymre os om, for det ville rette sig (det er ham der har hjulpet vores dreng med den skæve nakke, hvilket er hovedårsagen til at han er så flad)

Men mon det ville hjælpe at skifte madrassen ud nu, eller mon det er "for sent" - han er 7½ måned?

Åhh det tør jeg ikke sige ?? Altså vi droppede madrassen for nogle mdr siden (det sådan en ekstra madrasse med sådan en to trekanter du ligger ovenpå hendes normale madrasse) da det ikke var et behov mere.. og det var en SP havde. Så ku være hvis du spurgte hende de havde en i kommunen du ku låne ??
Men ved som sagt ikk om det er for sent.

Bruger han hovedpude ? for det har jeg som sagt også læst sku være godt.. bare sådan en helt flad baby hovedpude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Jibbe

Nej det har han overhovedet ikke men han har altid ligget på siden og sovet.

Anmeld

10. april 2011

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

Tak for sit svar!

så lidt.

Anmeld

10. april 2011

2babygirls

Anonym skriver:

.. Har din baby det? Jeg tænker i alderen 0-12 måneder

Min lille mus er 6 mdr idag  og har aldrig haft fladt baghovede. Fra start af sov hun i min armhule, så hun har altid lagt på siden og sovet.. Ved ikke om det har hjulpet hende, men i hvert fald var der sådan hun ville sove.

Anmeld

10. april 2011

Kamulla

Anonym skriver:

Tusinde tak for dit svar.

Mit barn har rigtig fladt baghovede og det ærger mig så meget, da vi har kæmpet for, at det ikke skulle blive fladt. De må jeg ikke ligges på siden og vores barn vil ikke ligge på siden alligevel.

Vi har også haft problemer med en skæv nakke, der har gjort, at han ikke har ville ligge så meget på maven, og derfor har han ligget ret meget på ryggen, dog med hovede fra side til side.

Men hvordan fik I det "rettet til" igen?

købte sådan en special pude han lå på under opsyn når han sov... lagde ham kun på siden eller maven når han var vågen... problemet med Noah var at han var stor gylper.. om han lige havde spist eller om det var 3timer siden kastede han op i ret store mængder når han kom på maven... så derfor fik han det flade baghovede... 

men er du tosset det var længe om at blive godt igen.. jeg kæmpede og kæmpede

men noget der hedder kranio sakral terapi ville være MEGET behjælpeligt med den skæve nakke og det flade baghoved.. har hørt en masse succes historier om det prøv at google det... 

Sådan her så Noah ud ( det eneste billede jeg har hvor man kan se det lidt på denne computer)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. april 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

.. Har din baby det? Jeg tænker i alderen 0-12 måneder

Ja det har min søn, ret meget syntes jeg, men vi gør hvad vi kan for at det skal rette sig, det er bare svært at gøre mere, for han ligger kun på ryggen når han sover, eller når vi er ude at køre..
så ved ikke om det retter sig igen.

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Nej det har han overhovedet ikke men han har altid ligget på siden og sovet.

Ja, men det er jo "forbudt" - hvis du forstår.

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

Jennifer skriver:

Ja det har min søn, ret meget syntes jeg, men vi gør hvad vi kan for at det skal rette sig, det er bare svært at gøre mere, for han ligger kun på ryggen når han sover, eller når vi er ude at køre..
så ved ikke om det retter sig igen.

Det samme problem her - vi vender dog hans hovede til siden når han sover, men han vender det altid tilbage til baghovedet..

Jeg ved heller ikke om det nogensinde retter sig, for det er virkelig fladt og han hader at ligge på maven ..

Men tak for dit svar

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

Sallisørøver skriver:

købte sådan en special pude han lå på under opsyn når han sov... lagde ham kun på siden eller maven når han var vågen... problemet med Noah var at han var stor gylper.. om han lige havde spist eller om det var 3timer siden kastede han op i ret store mængder når han kom på maven... så derfor fik han det flade baghovede... 

men er du tosset det var længe om at blive godt igen.. jeg kæmpede og kæmpede

men noget der hedder kranio sakral terapi ville være MEGET behjælpeligt med den skæve nakke og det flade baghoved.. har hørt en masse succes historier om det prøv at google det... 

Sådan her så Noah ud ( det eneste billede jeg har hvor man kan se det lidt på denne computer)

Jeg må lige prøve at google det - tak for det

Altså, jeg synes ikke hans hovede ser fladt ud i forhold til min drengs ..  

Hvad gjorde I om natten med den pude så? Altså, man kan jo ikke holde opsyn hele natten, tænker jeg..

Anmeld

10. april 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Det samme problem her - vi vender dog hans hovede til siden når han sover, men han vender det altid tilbage til baghovedet..

Jeg ved heller ikke om det nogensinde retter sig, for det er virkelig fladt og han hader at ligge på maven ..

Men tak for dit svar

det gjorde vores også i starten, men nu elsker han det, så længe at det er foran tv'et eller der er en masse legetøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.