Skal ikke vaccineres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Malou Eline

Gaia skriver:

Jeg vil til en hver tid få mit barn vaccineret. Jeg ville ikke turde løbe den risko ved ikke at få mit barn vaccinerret. At du vælger ikke at vaccinerer dit barn, er helt op til dig. Jeg antager,du ligesom os der får vores børn vaccineret og som ahr sat os ind i vaccinationsprogrammet, risko osv.. Også har sat dig ind i et modsatte - altså riskoen ved at få sygdommene naturligt. Så skulle der opstå følger kan du ligesom os se dig selv i øjnene. Jeg tror på vi alle gør hvad der er bedst for vores børn? Om man så mener hvorvidt den ene holdning er mere ansvarlig end den anden, må være op til den enkelte. Personligt synes jeg jo kva at mit barn får vac. At det er det mest ansvarlige. MEn det jo bare min holdning til emnet. Selvf. Er jeg da nervøs for evt. Bivirkninger. Men det overskygges lang af den frygt jeg har For at mit barn skulle blive alvorlig syg pga. Jeg havde fravalgt vacc. 

Tak for dit svar. 

Nu er det sådan at statistikken taler sit tydelige sprog og ikke en eneste gang er uvaccinerede børn blevet smittet mere end vaccinerede børn.

Det seneste mæslingetilfælde på sydsjælland bestod af både vaccinerede børn og ikke vaccinerede. Vi hørte desværre aldrig noget nærmere om hvorfor, Statens Seruminstitut valgte at holde kortene meget tæt ind til kroppen efterfølgende.

Og jo... du kan tro vi har overvejet det meget nøje, men vælger samme vej som hver 5. barn, nemlig ingen vaccine og ingen gift ind i vores elskede lille nusergøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

BinaMor

jeg har ikke orket læse tråden igennem. men jeg har haft det ¨så dårligt med det hver gang en af mine unegr skulles vacciners og jeg har også læst lidt på det. min læge grinede af mig og jeg blev overbevist om at det var dumt ikke at vaccinere.

jeg vil læse lidt mere på dit stof

Anmeld

24. januar 2012

Malou Eline

heje skriver:

Først spørger jeg liiiige om alder og uddannelse igen..... Og som andre skriver indskærper jeg også liiiiige at DU også taler pænt eftersom du mener andre skal tale pænt til dig.....

Synes din tankegang er så hamrende naiv og du er ikke god til at komme med holdbare begrundelser for dit valg. De sider du henviser til er ikke godt nok dokumenteret og slet ikke videnskabelige. 

Det er enormt useriøst at sige at vi ikke skal snakke om u-lande men kun i-lande........hhhhmmmmm det er jo en stor verden vi lever i og sygdomme og bakterier stopper ikke bare automatisk ved grensen til et i-land! 

Ingen sygdomme kan udryddes ved god hygiejne......sorry, men det er ikke muligt......kun med velfungerende vaccinationsprogram kan dette ske. 

Og igen spørger jeg lige, HVEM er det præcis du mener fylder os med løgn og latin????

hej heje

Jeg er 40år og har en ganske fin (ikke lægelig uddannelse bag mig), men jeg er i stand til at læse afhandlinger og bøger, fuldstændig på samme måde som alle andre som tager sig tiden til at fordybe sig i emnet.

Problemet med denne ukritiske indstilling er som regel at forældre ikke giver sig tiden til at læse om emnet og blot tager lægens ord for at en vaccination skal der da til.

Udokumenterede argumenter, som desværre er 100% styret af forudindtaget holdninger.

Spørg lægen om han kan skaffe dokumentation for påstanden, men bered dig på at få en lang sludder-for-en-sladder uden fakta. Lægen ved desværre ikke bedre.

U-lande kan vi nemlig godt holde udenfor, hygiejnen der og kontra I-lande er ganske anderledes.

WHO har skrevet en masse om hygiejne i I-lande kontra U-lande [ http://www.who.int/patientsafety/en/] og sygdomme, vaccination og smittefare.

Jeg vil gerne have at du uddyber lidt mere hvori jeg ikke taler pænt? jeg forsøger at holde en sober tone med argumenteret indhold og ikke diverse "thumbs-up" og "rygklappere" og andet som opfordrer til lynchstemning.

Anmeld

24. januar 2012

BinaMor

Hvad vil indrustrien have ud af at vaccinere? er de ubevidste om skaderne eller ligger der noge større bagved? efter din mening.

Anmeld

24. januar 2012

Malthes mor

Malou Eline skriver:

Hej alle 

Efter at have læst rigtigt meget om hvordan vacciner bliver fremstillet og de måske påvirkirkninger til senere cancer, kroniske allergier, nedsat frugtbarhed mv. er vi kommet dertil at vi ikke ønsker vores barn vaccineret.

Vi vil gerne høre fra andre forældre som har taget samme aktive valg som os og hvordan de har håndteret de fordrejninger og manipulationer man udsættes for af sundhedspersonale og "kloge" folk som ikke har styr på fakta, men baserer deres udtalelser på myter og frygt.

http://www.amazon.com/dp/1418450170/

Tak for dit valg Men stakkels dit barn. De sidste par år har vi haft mæslinger i Danmark. Det var tidligere en sygdom, som ret mange død af, altså før at det kom med i vaccinations-programmet. Og så tænk på de senfølger, som dit barn kan få, hvis det ikke dør af det

Så manipulation fra fagfolket...tjaaa jeg ved sgu ikke. Måske ønsker de bare dit barn det bedste. Og sygdomme som cancer, allergi osv. kan du selv gøre noget aktivt for at forebygge for dit barn. Økologi, sund kost og motion så er du godt på vej! 

Jeg er mor til 2 drenge. Og har aldrig været i tvivl om mit valg. Vi står for en større rejse til sommer, og der skal begge drenge alligevel være vaccineret, så skal du til det store udland, så er det også noget du skal være obs på.

Anmeld

24. januar 2012

Malou Eline

ESV skriver:

Husk lige at hvem som helst kan skrive ting i Wiki.......

Syntes personligt det er langt ude IKKE at lade sin børn vaccinerer, og jeg ved en del om indholdsstofferne det er sådan noget man kan læse om når man læser til sygeplejerske..

Jeg er en STOR fortaler for vaccinationer...

Hej ESV

Enig.. alle kan skrive noget ind i Wiki og håbe på det ikke bliver opdaget. 

Men... heldigvis kan enhver søgemaskine bakke op omkring indholdet.

Så søg videre der 

Jeg har læst mange bøger om vaccinationer, set dokumentarer, foredrag oa. Ingen af mine argumenter er selvopfundne, men blot en videregivelse af konklusioner på undersøgelser og beviser.

Nu når du læser til sygeplejerske så opfordrer jeg dig herved til at skrive hvad du ved om Thiomersal og Polysorbate 80, lad os tage den videre derfra så  

Det kunne jo også være spændende hvis du kunne komme med nogle danske statistikker over sygdomstilfælde før og efter vaccinationsprogrammet her i DK.Det har nemlig været umuligt for mig at finde, gad vide hvorfor?

Anmeld

24. januar 2012

lycly

Malou Eline skriver:

Hej alle 

Efter at have læst rigtigt meget om hvordan vacciner bliver fremstillet og de måske påvirkirkninger til senere cancer, kroniske allergier, nedsat frugtbarhed mv. er vi kommet dertil at vi ikke ønsker vores barn vaccineret.

Vi vil gerne høre fra andre forældre som har taget samme aktive valg som os og hvordan de har håndteret de fordrejninger og manipulationer man udsættes for af sundhedspersonale og "kloge" folk som ikke har styr på fakta, men baserer deres udtalelser på myter og frygt.

http://www.amazon.com/dp/1418450170/

Må indrømme jeg er helt målløs over det du skriver.. 

"de fordrejninger og manipulationer man udsættes for af sundhedspersonale og "kloge" folk som ikke har styr på fakta, men baserer deres udtalelser på myter og frygt" 

Jeg tvivler på at man fremstiller, hvad jeg forestiller mig, er meget dyre vacciner hvis man ikke anede en skid om hvorvidt det hjælper noget. Hvad skulle lægerne få ud af at manipulere med os? Vi betaler jo ikke for vaccinerne, så det er jo ikke penge det handler om.

Jeg synes da absolut ikke det er fedt at min datter skal stikkes, men synes simpelthen at de sygdomme hun kan risikere at få (måske fra børn der ikke er vaccineret!) er så klamme og uhyggelige, og det vil jeg aldrig udsætte hende for. Så hellere et lille prik, som hun alligevel hurtigt glemmer.

Anmeld

24. januar 2012

raca

Malthes mor skriver:

Tak for dit valg Men stakkels dit barn. De sidste par år har vi haft mæslinger i Danmark. Det var tidligere en sygdom, som ret mange død af, altså før at det kom med i vaccinations-programmet. Og så tænk på de senfølger, som dit barn kan få, hvis det ikke dør af det

Så manipulation fra fagfolket...tjaaa jeg ved sgu ikke. Måske ønsker de bare dit barn det bedste. Og sygdomme som cancer, allergi osv. kan du selv gøre noget aktivt for at forebygge for dit barn. Økologi, sund kost og motion så er du godt på vej! 

Jeg er mor til 2 drenge. Og har aldrig været i tvivl om mit valg. Vi står for en større rejse til sommer, og der skal begge drenge alligevel være vaccineret, så skal du til det store udland, så er det også noget du skal være obs på.

jeg forstår ikke den der.. given skyldføelse tim moren..

hun har truffent et valg ... der imo for nogle faktisk godt kan være fornuftigt.. hun har læst op på sagen og træffer for hinde et velovevejet valg...

det at sidde sig ind i et emne kan aldrig være skadeligt for et barn selvom hendes konklution er anderledes end din...

Anmeld

24. januar 2012

lycly

Malou Eline skriver:

Hej ESV

Enig.. alle kan skrive noget ind i Wiki og håbe på det ikke bliver opdaget. 

Men... heldigvis kan enhver søgemaskine bakke op omkring indholdet.

Så søg videre der 

Jeg har læst mange bøger om vaccinationer, set dokumentarer, foredrag oa. Ingen af mine argumenter er selvopfundne, men blot en videregivelse af konklusioner på undersøgelser og beviser.

Nu når du læser til sygeplejerske så opfordrer jeg dig herved til at skrive hvad du ved om Thiomersal og Polysorbate 80, lad os tage den videre derfra så  

Det kunne jo også være spændende hvis du kunne komme med nogle danske statistikker over sygdomstilfælde før og efter vaccinationsprogrammet her i DK.Det har nemlig været umuligt for mig at finde, gad vide hvorfor?

Hvad får dig i øvrigt til at tro, at alle disse foredrag, dokumentarer, bøger mm du påstår at have set/læst, er mere korrekte end alle dem der taler for vacciner? 

Anmeld

24. januar 2012

Malthes mor

raca skriver:

jeg forstår ikke den der.. given skyldføelse tim moren..

hun har truffent et valg ... der imo for nogle faktisk godt kan være fornuftigt.. hun har læst op på sagen og træffer for hinde et velovevejet valg...

det at sidde sig ind i et emne kan aldrig være skadeligt for et barn selvom hendes konklution er anderledes end din...

Nej, men det er vel tilladt at give sin mening til kende??????? Eller hvad??????????????

Jeg har en holdning og den står jeg ved!!!!!! Vil gerne vide hvor TS har sine påstande fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.