heje skriver:
Først spørger jeg liiiige om alder og uddannelse igen..... Og som andre skriver indskærper jeg også liiiiige at DU også taler pænt eftersom du mener andre skal tale pænt til dig.....
Synes din tankegang er så hamrende naiv og du er ikke god til at komme med holdbare begrundelser for dit valg. De sider du henviser til er ikke godt nok dokumenteret og slet ikke videnskabelige.
Det er enormt useriøst at sige at vi ikke skal snakke om u-lande men kun i-lande........hhhhmmmmm det er jo en stor verden vi lever i og sygdomme og bakterier stopper ikke bare automatisk ved grensen til et i-land!
Ingen sygdomme kan udryddes ved god hygiejne......sorry, men det er ikke muligt......kun med velfungerende vaccinationsprogram kan dette ske.
Og igen spørger jeg lige, HVEM er det præcis du mener fylder os med løgn og latin????
hej heje
Jeg er 40år og har en ganske fin (ikke lægelig uddannelse bag mig), men jeg er i stand til at læse afhandlinger og bøger, fuldstændig på samme måde som alle andre som tager sig tiden til at fordybe sig i emnet.
Problemet med denne ukritiske indstilling er som regel at forældre ikke giver sig tiden til at læse om emnet og blot tager lægens ord for at en vaccination skal der da til.
Udokumenterede argumenter, som desværre er 100% styret af forudindtaget holdninger.
Spørg lægen om han kan skaffe dokumentation for påstanden, men bered dig på at få en lang sludder-for-en-sladder uden fakta. Lægen ved desværre ikke bedre.
U-lande kan vi nemlig godt holde udenfor, hygiejnen der og kontra I-lande er ganske anderledes.
WHO har skrevet en masse om hygiejne i I-lande kontra U-lande [ http://www.who.int/patientsafety/en/] og sygdomme, vaccination og smittefare.
Jeg vil gerne have at du uddyber lidt mere hvori jeg ikke taler pænt? jeg forsøger at holde en sober tone med argumenteret indhold og ikke diverse "thumbs-up" og "rygklappere" og andet som opfordrer til lynchstemning.