LunaLykke skriver:
Hvad får dig i øvrigt til at tro, at alle disse foredrag, dokumentarer, bøger mm du påstår at have set/læst, er mere korrekte end alle dem der taler for vacciner?
LunaLykke
Jeg fandt faktisk lige lidt mere indsamlet info, hvor artiklerne er skrevet af Statens Seruminstitut.
http://helsebarn.dk/articles/skal-man-vaccinere-sit-barn-49/
- difteri og polio er sygdomme, der er såkaldte "nød og elendighedssygdomme" og stort set kun forekommer steder, hvor der er meget dårlige hygiejniske forhold.
- kighostevaccinen dækker kun 50% indtil den 3. vaccination, som gives når barnet er 12 måneder og sygdommen ikke længere er farlig for barnet
- de fleste indrapporterede tilfælde af polio i USA og Italien skyldes, at børnene har fået polio efter poliovaccinen
Har lægen husket at fortælle dig ovenstående info?
Og jo... jeg mener 100% sikkert at medicinalvareindustrien er 100% ligeglad med folkets helbred, men udelukkende ser på om det kan give overskud eller ej. Der produceres alt alt for meget medicin, folk pumpes fulde af det med lægens viden og initiativ, meget uhyggeligt 
God hygiejne, sund mad og livsstil kan forklare 95% (mit eget tal) af alle de besynderlige sygdomme folk efterhånden lider under. vi er desværre blevet en nation af syge mennesker og kva vores autoritære opdragelse lytter vi til lægen uden at stille spørgsmålstegn (endnu mere uhyggeligt)
Anmeld