Skal ikke vaccineres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2012

KLN

Malou Eline skriver:

Hej alle 

Efter at have læst rigtigt meget om hvordan vacciner bliver fremstillet og de måske påvirkirkninger til senere cancer, kroniske allergier, nedsat frugtbarhed mv. er vi kommet dertil at vi ikke ønsker vores barn vaccineret.

Vi vil gerne høre fra andre forældre som har taget samme aktive valg som os og hvordan de har håndteret de fordrejninger og manipulationer man udsættes for af sundhedspersonale og "kloge" folk som ikke har styr på fakta, men baserer deres udtalelser på myter og frygt.

http://www.amazon.com/dp/1418450170/

Utroligt at vi børn af 80erne og før det, nogensinde er overlevet. Vi er vokset op med sukkermadder og morgenmad i sengen, vores forældre drak et glas i ny og næ mens de ventede os, og Gud forbyde det - de lod os vaccinere....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2012

twinny

anonym93 skriver:

Du udsætter andres børn for fare!

enig...

Jeg lader mine børn vaccineres...

Anmeld

25. januar 2012

gonefishing

Malou Eline skriver:

LunaLykke

Jeg fandt faktisk lige lidt mere indsamlet info, hvor artiklerne er skrevet af Statens Seruminstitut.

http://helsebarn.dk/articles/skal-man-vaccinere-sit-barn-49/

- difteri og polio er sygdomme, der er såkaldte "nød og elendighedssygdomme" og stort set kun forekommer steder, hvor der er  meget dårlige hygiejniske forhold.
- kighostevaccinen dækker kun 50% indtil den 3. vaccination, som gives når barnet er 12 måneder og sygdommen ikke længere er farlig for barnet 
- de fleste indrapporterede tilfælde af polio i USA og Italien skyldes, at børnene har fået polio efter poliovaccinen

Har lægen husket at fortælle dig ovenstående info?

Og jo... jeg mener 100% sikkert at medicinalvareindustrien er 100% ligeglad med folkets helbred, men udelukkende ser på om det kan give overskud eller ej. Der produceres alt alt for meget medicin, folk pumpes fulde af det med lægens viden og initiativ, meget uhyggeligt 

God hygiejne, sund mad og livsstil kan forklare 95% (mit eget tal) af alle de besynderlige sygdomme folk efterhånden lider under. vi er desværre blevet en nation af syge mennesker og kva vores autoritære opdragelse lytter vi til lægen uden at stille spørgsmålstegn (endnu mere uhyggeligt)

Det kan da godt være at du mener medicinalvareindustrien er 100 pct ligeglade. men hvorfor gør staten den så gratis? de er vel ikke 100 pct ligeglade, for det koster jo penge hvergang man lader sit barn vaccinere.

Nu er det jo sådan at selv folk på f.eks. KH som normalt ikke ville få råd til at vaccinere dere børn, kan gøre det gratis. Er det fordi staten er ond? og vil vores børn det værste? og ligefrem betale penge for det?

Anmeld

25. januar 2012

Moar'en

KLN skriver:

Utroligt at vi børn af 80erne og før det, nogensinde er overlevet. Vi er vokset op med sukkermadder og morgenmad i sengen, vores forældre drak et glas i ny og næ mens de ventede os, og Gud forbyde det - de lod os vaccinere....

ha ha helt enig

Anmeld

25. januar 2012

Rikke Houmøller Thaarup

Jonatansmor skriver:

Rikke - der skulle uddeles et stks af dig til alle vordende forældre. Ikke blot så er du så pokkers klog, du formår også at få det formidlet på en måde som vi andre kun kan blive klogere af!

Fatter IKKE hvordan man kan træffe et sådant valg, udfra amerikaniserede syn på medicinalindustrien og deres magt i det danske sundhedssystem. Det er ikke blot en meget, meget modig beslutning, den er også truffet ud fra en viden der kun burde vides i et land hvor kapitalismen er ideologien.

Man skal huske at læse de dnaske artikler om emnet, sætte sig ind i den danske sundhedsmodel og huske at tjekke danmarks krav til skadelige stoffer. Både i og udenfor sundhedsvæsnet. Vi bor i et land hvor de skrappeste krav til medicin er til stede.

Tak

Anmeld

22. juli 2012

Malou Eline

Nye undersøgelser fra 2012 viser at kighoste optræder mere hyppigt hos vaccinerede børn end ikke vaccinerede, det samme gælder for mæslinger.

http://www.naturalnews.com/035715_vaccines_history_fraud.html

Nu ved jeg godt at vi ikke snakker influenzavaccinationer, men bare det faktum at de er blevet afsløret som historiens største kvaksalveri bør give alle forældre en idé om at sætte sig ordentligt ind i om barnet skal vaccineres eller ej.

Til dig som spurgte om staten er ond, nej det er staten da ikke den følger blot de normale anvisninger som kommer fra Statens Seruminstitut og lign. Statens Seruminstitut ligger inde med rigtig megen viden omkring vaccinationer og ikke en af deres statistikker beviser at vaccination hjælper i moderne lande (til nye læsere, vi har diskuteret hygiejne i 3. verdenslande, læs bagud)

Jeg har gode kontakter hos Fødevarestyrelsen, som intet har med vaccination at gøre, men viden omkring fødevarer, hvilke produkter der giver allergi, formodet cancerforstærkende, migrene osv. Disse informationer er samfundet ikke klar til at modtage endnu og skal lækkes i små doser for ikke at skabe uro hos befolkningen. 

Nøjagtigt den samme viden findes hos Statens Seruminstitut, men der sidder multinationale virksomheder "big pharma" og styrer 100% hvad de officielle informationkilder skal fortælle og ikke fortælle offentligheden.

Igen opfordrer jeg de forældre som står overfor vaccinationsvalg, nøje at undersøge for og imod og under ingen omstændigheder tage lægens ord for gode varer... stil spørgsmål til lægen, spørg hvor mange der er vaccineret i DK, hvor mange af de vaccinerede der smittes alligevel, hvor mange gange man mener en kighostevaccination skal sprøjtes ind i vores elskede små børn førend det påstået hjælper.

Anmeld

22. juli 2012

Tulle28

Malou Eline skriver:

Nye undersøgelser fra 2012 viser at kighoste optræder mere hyppigt hos vaccinerede børn end ikke vaccinerede, det samme gælder for mæslinger.

Nu ved jeg godt at vi ikke snakker influenzavaccinationer, men bare det faktum at de er blevet afsløret som historiens største kvaksalveri bør give alle forældre en idé om at sætte sig ordentligt ind i om barnet skal vaccineres eller ej.

Til dig som spurgte om staten er ond, nej det er staten da ikke den følger blot de normale anvisninger som kommer fra Statens Seruminstitut og lign. Statens Seruminstitut ligger inde med rigtig megen viden omkring vaccinationer og ikke en af deres statistikker beviser at vaccination hjælper i moderne lande (til nye læsere, vi har diskuteret hygiejne i 3. verdenslande, læs bagud)

Jeg har gode kontakter hos Fødevarestyrelsen, som intet har med vaccination at gøre, men viden omkring fødevarer, hvilke produkter der giver allergi, formodet cancerforstærkende, migrene osv. Disse informationer er samfundet ikke klar til at modtage endnu og skal lækkes i små doser for ikke at skabe uro hos befolkningen. 

Nøjagtigt den samme viden findes hos Statens Seruminstitut, men der sidder multinationale virksomheder "big pharma" og styrer 100% hvad de officielle informationkilder skal fortælle og ikke fortælle offentligheden.

Igen opfordrer jeg de forældre som står overfor vaccinationsvalg, nøje at undersøge for og imod og under ingen omstændigheder tage lægens ord for gode varer... stil spørgsmål til lægen, spørg hvor mange der er vaccineret i DK, hvor mange af de vaccinerede der smittes alligevel, hvor mange gange man mener en kighostevaccination skal sprøjtes ind i vores elskede små børn førend det påstået hjælper.

Ja, vi må da håbe for dig at dit barn ikke får mæslinger (hvilket IKKE burde ske, når de er vaccinerede som du påstår). Jeg synes det er fint at man stiller sig kritisk, men synes du er langt ude her.

Anmeld

22. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Malou Eline skriver:

Kan du ikke lige fremskaffe dokumentation for, at SSI er fuldstændigt underlagt multinationale virksomheders kommercielle interesser? Det er jo intet mindre end en national skandale. Med dokumentation mener jeg selvfølgelig ikke luftige henvisninger til "gode kontakter". 

Anmeld

22. juli 2012

Sofia

Efter at have set hvad der skete med Caroline86s datter synes jeg alle børn skal vaccineres..

Anmeld

22. juli 2012

Muffinmus

som jeg ser er der jo LANGT LANGT flere fordele ved at lade sit barn vaccinere end ikke at gøre det, derfor kunne jeg ikke selv tage valget for mit barn om ikke at gøre det.

Kender desværre kunb dårlige eksempler på børn uden vaccine, så i min verden ville det være dumt at tro man ved bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.