Nye undersøgelser fra 2012 viser at kighoste optræder mere hyppigt hos vaccinerede børn end ikke vaccinerede, det samme gælder for mæslinger.
http://www.naturalnews.com/035715_vaccines_history_fraud.html
Nu ved jeg godt at vi ikke snakker influenzavaccinationer, men bare det faktum at de er blevet afsløret som historiens største kvaksalveri bør give alle forældre en idé om at sætte sig ordentligt ind i om barnet skal vaccineres eller ej.
Til dig som spurgte om staten er ond, nej det er staten da ikke den følger blot de normale anvisninger som kommer fra Statens Seruminstitut og lign. Statens Seruminstitut ligger inde med rigtig megen viden omkring vaccinationer og ikke en af deres statistikker beviser at vaccination hjælper i moderne lande (til nye læsere, vi har diskuteret hygiejne i 3. verdenslande, læs bagud)
Jeg har gode kontakter hos Fødevarestyrelsen, som intet har med vaccination at gøre, men viden omkring fødevarer, hvilke produkter der giver allergi, formodet cancerforstærkende, migrene osv. Disse informationer er samfundet ikke klar til at modtage endnu og skal lækkes i små doser for ikke at skabe uro hos befolkningen.
Nøjagtigt den samme viden findes hos Statens Seruminstitut, men der sidder multinationale virksomheder "big pharma" og styrer 100% hvad de officielle informationkilder skal fortælle og ikke fortælle offentligheden.
Igen opfordrer jeg de forældre som står overfor vaccinationsvalg, nøje at undersøge for og imod og under ingen omstændigheder tage lægens ord for gode varer... stil spørgsmål til lægen, spørg hvor mange der er vaccineret i DK, hvor mange af de vaccinerede der smittes alligevel, hvor mange gange man mener en kighostevaccination skal sprøjtes ind i vores elskede små børn førend det påstået hjælper.
Anmeld