Skal ikke vaccineres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.250 visninger
130 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Malou Eline

Hej alle 

Efter at have læst rigtigt meget om hvordan vacciner bliver fremstillet og de måske påvirkirkninger til senere cancer, kroniske allergier, nedsat frugtbarhed mv. er vi kommet dertil at vi ikke ønsker vores barn vaccineret.

Vi vil gerne høre fra andre forældre som har taget samme aktive valg som os og hvordan de har håndteret de fordrejninger og manipulationer man udsættes for af sundhedspersonale og "kloge" folk som ikke har styr på fakta, men baserer deres udtalelser på myter og frygt.

http://www.amazon.com/dp/1418450170/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

DLM

min søn er godt nok vaccineret, men hvad er risikoen egentlig for at han får nogle af de sygdomme der bliver vaccineret for? ved du det?

Anmeld

3. april 2011

2babygirls

Malou Eline skriver:

Hej alle 

Efter at have læst rigtigt meget om hvordan vacciner bliver fremstillet og de måske påvirkirkninger til senere cancer, kroniske allergier, nedsat frugtbarhed mv. er vi kommet dertil at vi ikke ønsker vores barn vaccineret.

Vi vil gerne høre fra andre forældre som har taget samme aktive valg som os og hvordan de har håndteret de fordrejninger og manipulationer man udsættes for af sundhedspersonale og "kloge" folk som ikke har styr på fakta, men baserer deres udtalelser på myter og frygt.

http://www.amazon.com/dp/1418450170/

Har lige læst i mor magasinet at du kan risikere at din datter aborter i fremtidige graviditeter hvis du vælger at hun ikke skal vaccineres.

Hilsen Tina, Som lader sit barn stikkes.

Anmeld

3. april 2011

<3

Er helt i chok over at man kan vælge at sætte sine børns helbred på spil på den måde... Vildt!

Anmeld

3. april 2011

MaliksMor

hvorfor er det at hver gang der kommer sådan nogle indlæg op som dette - så er profilen lige oprettede

Anmeld

3. april 2011

Kamulla

du kan snart få cancer af alt nu om dage.. allergi ved at dufte til en parfume osv.. får dit barn det senere betyder det ikke det er vaccinernes skyld.. 

den riciko der er ved at lade sit barn stikke til de sygdomme der kan udvikles der er LANGT mindre end den risiko der kan være hvis dit barn bliver sygt pga. det ikke er vaccineret.. 

Hilsen Camilla der lader sit barn vaccinere

Anmeld

3. april 2011

slettet_7530

Sallisørøver skriver:

du kan snart få cancer af alt nu om dage.. allergi ved at dufte til en parfume osv.. får dit barn det senere betyder det ikke det er vaccinernes skyld.. 

den riciko der er ved at lade sit barn stikke til de sygdomme der kan udvikles der er LANGT mindre end den risiko der kan være hvis dit barn bliver sygt pga. det ikke er vaccineret.. 

Hilsen Camilla der lader sit barn vaccinere

giver dig lige ret her, og nu er jeg sgu nødt til at kommenter det.
HOLD NU KÆFT HVOR ER DU BARE SMUK

Anmeld

3. april 2011

Kamulla

Albertesmor skriver:

giver dig lige ret her, og nu er jeg sgu nødt til at kommenter det.
HOLD NU KÆFT HVOR ER DU BARE SMUK

hehe hvor er du sød.. ilm

Anmeld

3. april 2011

PsychedeliC

CamillaRH skriver:

hvorfor er det at hver gang der kommer sådan nogle indlæg op som dette - så er profilen lige oprettede

Ja, det er da lidt suspekt .

Anmeld

3. april 2011

LenaJohansen

jeg gider ikk lytte efter sådan noget... de vaccinationer er blevet givet i mange år, jeg har da selv fået dem som barn... Og min datter er blevet vaccineret første gang... og ska også have dem der kommer med alderen... næste som 5 mdr... Der kan jo også ske en masse ved at lade vær forstår ikk dem der er imod vaccinen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.