Jeg skal sættes igang i morgen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Anaglad

marhemor skriver:

Det var ikke nogen speciel god oplevelse, men der var flere faktorer der gjorde det til en ubehagelig oplevelse, så det sker selvfølgelig ikke for dig! Er sikker på at det går lige efter bogen for jer

Men vi fik vores dejlige datter, og det er det eneste der tæller

Jep.. vi glæder os også til at få vores dreng.. og så håber jeg på det bedste! Jeg føler i hvert fald, at de har godt styr på det der hvor jeg skal føde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Anaglad

morethanperfect skriver:

Jeg blev sat i gang den 6 Nov. kl. 14.30 ca .. Oscar er født 6 Nov. kl. 22.46 Held og lykke 

Tak skal du have!!

Anmeld

31. marts 2011

Hasselnødden

Anaglad skriver:

Hej!

Jeg var til kontrol på hospitalet i dag pga forhøjet blodtryk (Har været til kontrol et par gange om ugen de sidste 3 uger). Blodtrykket var ret højt hvilket overraskede mig, da jeg havde det egentlig ok.

Det endte med en indlæggelse og med, at fødselslægen opfordrede mig til at få fødslen sat i gang i morgen!! Så nu er det godt nok virkeligt!!

Jeg fik lov at tage hjem, hvis jeg lovede at holde mig i ro på sofaen.. det gør jeg så.. men i morgen tidlgit skal jeg ind og få sat det igang.. pyha er godt nervøs!!

Er der nogen, som har prøvet at blive sat igang? Hvordan er det gået? Hvad skal jeg forvente?

Føles det ikke uvirkeligt at du ved at inden weekenden er ovre, så er du blevet mor?  

Kan huske jeg havde den følelse da vi kom på fg. Vi gik ind i fødestue 3 - to stk men vidste vi kom ud 3 stk  Meget rørende!

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

mortilflere skriver:

jeg havde et blodtryk på 199/200 , og blev sat igang min drømme fødsel af alle 4  

fra hun satte stik pillen op i undervognen , og til jeg gik ned på barsel gangen gik der 3 timer og 18 min  

Held og lykke

Hold da op det var da ikke så lidt højt dit blodtryk var.. Vildt de turde lade dig føde normalt alligevel?! Fik du noget blodtryksænkende medicin for at kunne klare fødslen? Godt det gik godt i hvert fald!

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

Skouboe skriver:

Min igangsættelse tog 4 døgn og endte i AKS, men alle fødsler er jo forskellige, så du kan sagtens få en nem fødsel

Ok pyha.. det lyder da som en lang og hård fødsel du havde.. jeg er også indstillet på, at det kan gå sådan for mig.. men håber selvfølgelig, at det går lidt nemmere.. nu må vi se.

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

Mamalou skriver:

Jeg har ingen erfaringer med igangsætning, men jeg ville lige sende dig en lille hilsen og ønske dig en god fødsel når du når så langt! Det lader til at være lige rundt om hjørnet... Spændende selvom det sikkert har været overraskende for dig at du skal sættes igang. Jeg er sikker på at det nok skal gå godt, tænk at du snart er mor.

Ja.. tænk jeg snart er mor! Det er ret vildt!! Tak for dine søde ord.

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

Kindfed skriver:

Jeg blev sat igang med en stikpille d. 1. juli om formiddagen og havde så lidt halvhjertede veer resten af dagen. Om aftenen aftog det, så jeg fik sovet om natten. Dagen efter fik jeg taget vandet, og 5 min efter startede veerne ganske HELhjertede. Fødte 6 timer efter (uden hjælpemidler som sugekop eller ve-drop). Jeg syntes bestemt ikke, det var slemt at blive sat igang, da jeg først havde vænnet mig til tanken.

Held og lykke

Ja det lyder ikke så tosset.. håber det går lige så nemt for mig.

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

kamtok skriver:

Jeg blev sat igang tirsdag d. 19.10.10 kl. 9.00 og fødte onsdag d. 20.10.10 kl. 22.05.

Fik en stikpille tirsdag morgen og en igen tirsdag eftermiddag ved 14.30 tiden. Blev så sendt hjem med besked om at komme igen næste dag kl. 9.00 til en pille mere, hvis der ikke skete noget inden.

Mit vand gik så allerede sendt om eftermiddagen tirsdag (kl. 17.30) og veerne væltede ind over mig lige som vandet var gået. Blev "indlagt" kl. 2 om natten og fik en "cocktail" at sove på (det var SKØNT), og havde varmepuder på lænden og foran. Onsdag eftermiddag fik jeg epidural og ve-drop, og det satte gevaldigt gang i sagerne. Da epiduralens virkning aftog fik jeg lattergas, og det var FANTASTISK.  

Det lyder da meget godt. Glæder mig til at se, hvordan det bliver for mig.

Anmeld

31. marts 2011

LIZO

jeg er blevet sat i gang 2 gange. første gang fødte jeg dagen efter jeg fik 2 stik piller.. mærket ikke noget før jeg fik taget vandet og 7 timer efter er han født-

med zoey fik jeg taget vandet ( selvom det er 1 uge før termin) og efter 1,5 time med veer er zoet født

så har haft 2 meget nemme fødsler. begge gange fik jeg ve drop.. 

held og lykke med det..

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

Mor til Liva skriver:

Jeg blev sat i gang en tirsdag aften - fikk små veer i løbet af natten til onsdag og onsdag morgen kl 8 kunne de tage mit vand.

Fik strenge veer hurtigt efter og kl 12.15 var hun født

Det lyder da som en ok fødsel. Dejligt du er glad for hvordan det gik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.