Jeg skal sættes igang i morgen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Kindfed

Jeg blev sat igang med en stikpille d. 1. juli om formiddagen og havde så lidt halvhjertede veer resten af dagen. Om aftenen aftog det, så jeg fik sovet om natten. Dagen efter fik jeg taget vandet, og 5 min efter startede veerne ganske HELhjertede. Fødte 6 timer efter (uden hjælpemidler som sugekop eller ve-drop). Jeg syntes bestemt ikke, det var slemt at blive sat igang, da jeg først havde vænnet mig til tanken.

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

kamtok

Jeg blev sat igang tirsdag d. 19.10.10 kl. 9.00 og fødte onsdag d. 20.10.10 kl. 22.05.

Fik en stikpille tirsdag morgen og en igen tirsdag eftermiddag ved 14.30 tiden. Blev så sendt hjem med besked om at komme igen næste dag kl. 9.00 til en pille mere, hvis der ikke skete noget inden.

Mit vand gik så allerede sendt om eftermiddagen tirsdag (kl. 17.30) og veerne væltede ind over mig lige som vandet var gået. Blev "indlagt" kl. 2 om natten og fik en "cocktail" at sove på (det var SKØNT), og havde varmepuder på lænden og foran. Onsdag eftermiddag fik jeg epidural og ve-drop, og det satte gevaldigt gang i sagerne. Da epiduralens virkning aftog fik jeg lattergas, og det var FANTASTISK.  

Anmeld

31. marts 2011

Mor til L&S

Anaglad skriver:

Hej!

Jeg var til kontrol på hospitalet i dag pga forhøjet blodtryk (Har været til kontrol et par gange om ugen de sidste 3 uger). Blodtrykket var ret højt hvilket overraskede mig, da jeg havde det egentlig ok.

Det endte med en indlæggelse og med, at fødselslægen opfordrede mig til at få fødslen sat i gang i morgen!! Så nu er det godt nok virkeligt!!

Jeg fik lov at tage hjem, hvis jeg lovede at holde mig i ro på sofaen.. det gør jeg så.. men i morgen tidlgit skal jeg ind og få sat det igang.. pyha er godt nervøs!!

Er der nogen, som har prøvet at blive sat igang? Hvordan er det gået? Hvad skal jeg forvente?

Jeg blev sat i gang en tirsdag aften - fikk små veer i løbet af natten til onsdag og onsdag morgen kl 8 kunne de tage mit vand.

Fik strenge veer hurtigt efter og kl 12.15 var hun født

Anmeld

31. marts 2011

Pernille84

Anaglad skriver:

Ok... det lyder da ikke som om du har haft en god oplevelse.. Selvom 1 døgn lyder egentlig ok..

Nej jeg mistede desværre min datter, og var ved at miste livet under fødslen, ja der gik en masse galt.

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

sandratobias skriver:

Ja der er meget forskel... Min krop var ikk klar på fødsel på det tidspunkt... Så alt var lukket dernede... havde alt livmoderhals endnu.. og var overhovedet ikk åbnet mig inden jeg blev sat igang... Var bar mega glad efter jeg fik lavet stresstest og Amanda klarede den som hun sku på trods af vi vidste hun var alt for lille... 

Nå ok.. pyha.. godt hun klarede det fint alligevel.. jeg er spændt på hvor "klar" min krop er til det.. det ved jeg jo først i morgen, når de får mig undersøgt. Er meget spændt!! Må nok hellere snart i seng.. skal jo møde der kl 8:30. knus

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg blev sat igang tirsdag kl. 10 og fødte onsdag kl. 02.37. Skal lige siges mit vand gik natten mellem mandag og tirsdag, derfor igangsættelse

Ok det lyder da ok.. jeg er mest bange for, hvis det strækker sig over flere dage med smerter.. men det finder jeg jo snart ud af.. skal møde kl 8:30 i morgen..

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

Sofia24 skriver:

Jeg blev også sat i gang, mit forløb var således:

Fredag morgen begyndte mit vand at sive

Lørdag kl 11 + kl 17 fik jeg stikpille

Søndag kl 10 fik jeg vestimulerende drop

Søndag kl 22.09 er Silas født

Rigtig meget held og lykke med imorgen - det er da så spændende...

Tak for din historie! Ja det er virkeligt spændende.. jeg håber det kommer til at gå godt.. og håber jeg slipper for en kejsersnit.. og håber bestemt, at lille fyren har det godt!

Anmeld

31. marts 2011

Benjamins'mor

Det er jo svært at sige hvordan det går fra person til person.

Men jeg fik ve-drop og efter 4 timer havde jeg født.

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

Odensemor skriver:

Jeg var gået tolv dage over tid. Jeg blev sat igang en fredag.

Kl 9 fik jeg en stikpille.

Kl. 13 fik jeg en stikpille.

Kl. 14 blev jeg sendt hjem ( "du skal nok regne med det tager hele weekenden " fik jeg besked på )

Kl. 15. 30 er der helt sikkert begyndende veer.

kl. 17.30 er vi tilbage på sygehuset.

Kl. 20.30 føder jeg guldklumpen. ( med sugekop, fordi det gik så stærkt og hjerterytmen faldt lidt )

Ok.. det gik da egentlig stærk.. jeg er lidt usikker på, hvor hurtigt det vil gå med mig.. jeg er 38+3 i morgen.. så det er ikke sikker, at min krop er helt klar endnu.. men det finder jeg jo snart ud af.

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

birthee skriver:

Jeg har ikke prøvet at blive sat igang, men vil da sige pøj pøj med imorgen - håber du får en baby uden at forløbet bliver alt for langt, er sikker på det nok skal gå fint!!!

Knus Birthe

Hej Birthe,

Tak for dine søde ord. Jeg glæder mig til at komme igang og håber også det bliver en ok fødsel. det er jo så snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.