Jeg skal sættes igang i morgen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Anaglad

Pernille84 skriver:

Nej jeg mistede desværre min datter, og var ved at miste livet under fødslen, ja der gik en masse galt.

Pyha.. det er jeg da meget ked af at høre.. håber du er kommet ovenpå igen, selvom det nok er svært..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Anaglad

benjamins'mor skriver:

Det er jo svært at sige hvordan det går fra person til person.

Men jeg fik ve-drop og efter 4 timer havde jeg født.

Hold da op.. 4 timer er da helt ok.. bare det går ligesådan her!

Anmeld

31. marts 2011

kamtok

Anaglad skriver:

Det lyder da meget godt. Glæder mig til at se, hvordan det bliver for mig.

Glemte da lige at sige: HELD & LYKKE - og glææææd dig til den mest fantastiske oplevelse i dit liv.

Anmeld

31. marts 2011

Chamomile

Held og lykke med i morgen, håber at alt går perfekt *kram*

Anmeld

1. april 2011

mortilflere

Anaglad skriver:

Hold da op det var da ikke så lidt højt dit blodtryk var.. Vildt de turde lade dig føde normalt alligevel?! Fik du noget blodtryksænkende medicin for at kunne klare fødslen? Godt det gik godt i hvert fald!

Blev lagt i et mørkt rum uden besøg i 4 dage inden og det reagerede det med det samme på

Jeg havde det fint gik da oxo selv ind til kontrolden hvor de så indlage mig

Anmeld

1. april 2011

Pernille84

Anaglad skriver:

Pyha.. det er jeg da meget ked af at høre.. håber du er kommet ovenpå igen, selvom det nok er svært..

Ovenpå kommer man aldrig, men det går da bedre nu end det gjorde for knap 11 måneder siden hvor det skete.

Anmeld

2. april 2011

Benjamins'mor

Anaglad skriver:

Hold da op.. 4 timer er da helt ok.. bare det går ligesådan her!

Jeg fik afvide jeg var en super føder.

Jeg har et bredt bækken, så derfor gik det stærkt.

Jeg håber virkeligt det går lige sådan næste gang jeg skal have et barn.

Anmeld

2. april 2011

Anaglad

Update

Hej igen..

Jeg var på hospitalet igår for at blive sat igang.. der var lidt uenigheder blandt JM og lægerne, om jeg skulle sættes igang, hvilket gjorde mig lidt utryg..

Jeg bad om en samtale med en fødselslæge før de skulle sætte noget op.. det var rigtig godt jeg gjorde det.. for lægen mærkede på mig indvendigt og sagde, at livmoderhalsen er væk og jeg er 2 fingre åben! Det vil sige, jeg behøver ikke engang at få lagt piller op .. de kan bare prikke hul i forstervandet. Mit blodtryk var en anelse pænere.. så jeg aftalte med lægen om, at jeg kunne gå hjem og vente og se, om veerne stille og roligt begyndte af sig selv.. men vi har aftalt, at jeg skal derinde igen i morgen og få prikket hul i forstervandet, hvis ikke det går af sig selv..

Så jeg er glad for, at jeg er godt "moden" dernede og, at det tilsyneladende lader til at være fine forudsætninger jeg har for at få en god fødsel! hurra!

Jeg skriver igen, når han er født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.