Jeg skal sættes igang i morgen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Janni.

Anaglad skriver:

Tak skal du have! Håber virkeligt det kommer til at gå ok..

Det gør det da, du er jo i de bedste hænder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Mor-til-asta-09

Anaglad skriver:

Hej!

Jeg var til kontrol på hospitalet i dag pga forhøjet blodtryk (Har været til kontrol et par gange om ugen de sidste 3 uger). Blodtrykket var ret højt hvilket overraskede mig, da jeg havde det egentlig ok.

Det endte med en indlæggelse og med, at fødselslægen opfordrede mig til at få fødslen sat i gang i morgen!! Så nu er det godt nok virkeligt!!

Jeg fik lov at tage hjem, hvis jeg lovede at holde mig i ro på sofaen.. det gør jeg så.. men i morgen tidlgit skal jeg ind og få sat det igang.. pyha er godt nervøs!!

Er der nogen, som har prøvet at blive sat igang? Hvordan er det gået? Hvad skal jeg forvente?

Jeg blev sat igang tirsdag kl. 10 og fødte onsdag kl. 02.37. Skal lige siges mit vand gik natten mellem mandag og tirsdag, derfor igangsættelse

Anmeld

31. marts 2011

Sofia24

Jeg blev også sat i gang, mit forløb var således:

Fredag morgen begyndte mit vand at sive

Lørdag kl 11 + kl 17 fik jeg stikpille

Søndag kl 10 fik jeg vestimulerende drop

Søndag kl 22.09 er Silas født

Rigtig meget held og lykke med imorgen - det er da så spændende...

Anmeld

31. marts 2011

Odensemor

Jeg var gået tolv dage over tid. Jeg blev sat igang en fredag.

Kl 9 fik jeg en stikpille.

Kl. 13 fik jeg en stikpille.

Kl. 14 blev jeg sendt hjem ( "du skal nok regne med det tager hele weekenden " fik jeg besked på )

Kl. 15. 30 er der helt sikkert begyndende veer.

kl. 17.30 er vi tilbage på sygehuset.

Kl. 20.30 føder jeg guldklumpen. ( med sugekop, fordi det gik så stærkt og hjerterytmen faldt lidt )

Anmeld

31. marts 2011

birthee

Jeg har ikke prøvet at blive sat igang, men vil da sige pøj pøj med imorgen - håber du får en baby uden at forløbet bliver alt for langt, er sikker på det nok skal gå fint!!!

Knus Birthe

Anmeld

31. marts 2011

marhemor

Anaglad skriver:

Ok.. det lyder da skræmmende med akut kejsersnit.. håber det var ok? Har også fået at vide, at der er større risiko for ks og sugekop, når man bliver sat i gang..

Det var ikke nogen speciel god oplevelse, men der var flere faktorer der gjorde det til en ubehagelig oplevelse, så det sker selvfølgelig ikke for dig! Er sikker på at det går lige efter bogen for jer

Men vi fik vores dejlige datter, og det er det eneste der tæller

Anmeld

31. marts 2011

morethanperfect

Anaglad skriver:

Hej!

Jeg var til kontrol på hospitalet i dag pga forhøjet blodtryk (Har været til kontrol et par gange om ugen de sidste 3 uger). Blodtrykket var ret højt hvilket overraskede mig, da jeg havde det egentlig ok.

Det endte med en indlæggelse og med, at fødselslægen opfordrede mig til at få fødslen sat i gang i morgen!! Så nu er det godt nok virkeligt!!

Jeg fik lov at tage hjem, hvis jeg lovede at holde mig i ro på sofaen.. det gør jeg så.. men i morgen tidlgit skal jeg ind og få sat det igang.. pyha er godt nervøs!!

Er der nogen, som har prøvet at blive sat igang? Hvordan er det gået? Hvad skal jeg forvente?

Jeg blev sat i gang den 6 Nov. kl. 14.30 ca .. Oscar er født 6 Nov. kl. 22.46 Held og lykke 

Anmeld

31. marts 2011

mortilflere

jeg havde et blodtryk på 199/200 , og blev sat igang min drømme fødsel af alle 4  

fra hun satte stik pillen op i undervognen , og til jeg gik ned på barsel gangen gik der 3 timer og 18 min  

Held og lykke

Anmeld

31. marts 2011

Skouboe

Min igangsættelse tog 4 døgn og endte i AKS, men alle fødsler er jo forskellige, så du kan sagtens få en nem fødsel

Anmeld

31. marts 2011

Mamalou

Anaglad skriver:

Hej!

Jeg har ingen erfaringer med igangsætning, men jeg ville lige sende dig en lille hilsen og ønske dig en god fødsel når du når så langt! Det lader til at være lige rundt om hjørnet... Spændende selvom det sikkert har været overraskende for dig at du skal sættes igang. Jeg er sikker på at det nok skal gå godt, tænk at du snart er mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.