Jeg skal sættes igang i morgen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.266 visninger
57 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Anaglad

Hej!

Jeg var til kontrol på hospitalet i dag pga forhøjet blodtryk (Har været til kontrol et par gange om ugen de sidste 3 uger). Blodtrykket var ret højt hvilket overraskede mig, da jeg havde det egentlig ok.

Det endte med en indlæggelse og med, at fødselslægen opfordrede mig til at få fødslen sat i gang i morgen!! Så nu er det godt nok virkeligt!!

Jeg fik lov at tage hjem, hvis jeg lovede at holde mig i ro på sofaen.. det gør jeg så.. men i morgen tidlgit skal jeg ind og få sat det igang.. pyha er godt nervøs!!

Er der nogen, som har prøvet at blive sat igang? Hvordan er det gået? Hvad skal jeg forvente?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

sandratobias

Hej!

Jeg var til kontrol på hospitalet i dag pga forhøjet blodtryk (Har været til kontrol et par gange om ugen de sidste 3 uger). Blodtrykket var ret højt hvilket overraskede mig, da jeg havde det egentlig ok.

Det endte med en indlæggelse og med, at fødselslægen opfordrede mig til at få fødslen sat i gang i morgen!! Så nu er det godt nok virkeligt!!

Jeg fik lov at tage hjem, hvis jeg lovede at holde mig i ro på sofaen.. det gør jeg så.. men i morgen tidlgit skal jeg ind og få sat det igang.. pyha er godt nervøs!!

Er der nogen, som har prøvet at blive sat igang? Hvordan er det gået? Hvad skal jeg forvente?

Held og lykke..  

Jamen jeg blev sat igang den 10. feb kl. 10 og Amanda er født den 13. feb kl. 02 46... 

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

sandratobias skriver:

Held og lykke..  

Jamen jeg blev sat igang den 10. feb kl. 10 og Amanda er født den 13. feb kl. 02 46... 

Tak.. Ok.. så du måtte vente 3 dage til selve fødslen.. hvad du mange smerter alle 3 dage?? Kunne du føde normalt så? Jeg er nervøs for om det kan ende med sugekop eller kejsersnit..

Anmeld

31. marts 2011

sandratobias

Anaglad skriver:

Tak.. Ok.. så du måtte vente 3 dage til selve fødslen.. hvad du mange smerter alle 3 dage?? Kunne du føde normalt så? Jeg er nervøs for om det kan ende med sugekop eller kejsersnit..

Jeg fødte selv... Det var en meget hård og lang kamp... Bad den ene aften om bar og ku sove, for var helt færdig.. Så fik en sovecocktail... Men ellers var der plukveer/veer mere eller mindre fra start til slut... Men fra presseveerne begyndte til jeg havde født gik der 6 minutter...  

Anmeld

31. marts 2011

4xGreve

sandratobias skriver:

Jeg fødte selv... Det var en meget hård og lang kamp... Bad den ene aften om bar og ku sove, for var helt færdig.. Så fik en sovecocktail... Men ellers var der plukveer/veer mere eller mindre fra start til slut... Men fra presseveerne begyndte til jeg havde født gik der 6 minutter...  

hold da op det gik stærkt

Anmeld

31. marts 2011

4xGreve

sandratobias skriver:

og forresten tillykke med den lille ny

Anmeld

31. marts 2011

Jibbe

Jeg blev sat igang med en pille torsdag aften, og der kom ingen veer... Næste morgen fik jeg en til og så begyndte veerne ligeså stille om formiddagen. Så fik jeg vedrop hen over middag engang og han er født 2319. Så 12 timer ca. med veer. Og det er slet ikke så slet som man forestiller sig det. 

Held og lykke med fødslen! 

Anmeld

31. marts 2011

Janni.

Er ikke blevet sat igang men vil da sende dig en potion ve støv og håbe det går stærkt for dig 

Held & lykke med det 

Anmeld

31. marts 2011

sandratobias

WiitrioeN skriver:

og forresten tillykke med den lille ny

mange takker ska du ha... ja det gik stærkt til sidst... 

Anmeld

31. marts 2011

sandratobias

Anaglad skriver:

Og det var så i uge 38+0 jeg fødte...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.