Jeg skal sættes igang i morgen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Pernille84

Du kan ikke bruge min beretning til så meget, og vil hellere ikke skræmme dig.

Men jeg blev sat igang 6 dage før termin, og fødslen tog ca 1 døgns tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

marhemor

Jeg blev sat i gang en torsdag aften kl 18 med ballonkateter, og fødte fredag kl 20.57, det endte dog med akut kejsersnit, da vores datter havde viklet sig godt ind i navlestrengen...

Pøj pøj

Anmeld

31. marts 2011

Fru Dinesen

Her der gik der 5 timer fra start til slut 

Rigtig meget held og lykke 

knuss

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

sandratobias skriver:

Jeg fødte selv... Det var en meget hård og lang kamp... Bad den ene aften om bar og ku sove, for var helt færdig.. Så fik en sovecocktail... Men ellers var der plukveer/veer mere eller mindre fra start til slut... Men fra presseveerne begyndte til jeg havde født gik der 6 minutter...  

Ok.. så kom hun da hurtigt ud, når du var nåede til presseveerne Men det lyder ellers hårdt med alle de dage.. bliver helt nervøs.. men kan også se her, at der er meget forskel på, hvor længe det kan gå.. håber i hvert fald det kommer til at gå ok.. vil være 38+3 i morgen. knus

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

Jibbe skriver:

Jeg blev sat igang med en pille torsdag aften, og der kom ingen veer... Næste morgen fik jeg en til og så begyndte veerne ligeså stille om formiddagen. Så fik jeg vedrop hen over middag engang og han er født 2319. Så 12 timer ca. med veer. Og det er slet ikke så slet som man forestiller sig det. 

Held og lykke med fødslen! 

Tak for dit indlæg. Og ja tak.. jeg håber også det kommer til at gå fint og, at jeg kommer til at tænke ligesom dig.. altså at det ikke er så slemt som man forestiller sig det. Kram

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

Buito skriver:

Er ikke blevet sat igang men vil da sende dig en potion ve støv og håbe det går stærkt for dig 

Held & lykke med det 

Tak skal du have! Håber virkeligt det kommer til at gå ok..

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

Pernille84 skriver:

Du kan ikke bruge min beretning til så meget, og vil hellere ikke skræmme dig.

Men jeg blev sat igang 6 dage før termin, og fødslen tog ca 1 døgns tid.

Ok... det lyder da ikke som om du har haft en god oplevelse.. Selvom 1 døgn lyder egentlig ok..

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

marhemor skriver:

Jeg blev sat i gang en torsdag aften kl 18 med ballonkateter, og fødte fredag kl 20.57, det endte dog med akut kejsersnit, da vores datter havde viklet sig godt ind i navlestrengen...

Pøj pøj

Ok.. det lyder da skræmmende med akut kejsersnit.. håber det var ok? Har også fået at vide, at der er større risiko for ks og sugekop, når man bliver sat i gang..

Anmeld

31. marts 2011

Anaglad

Fru Dinesen skriver:

Her der gik der 5 timer fra start til slut 

Rigtig meget held og lykke 

knuss

Hej... 5 timer? ! wauv.. det lyder da meget ok!! Så må jeg da forberede mig på, at jeg måske har en baby på maven allerede i morgen!!!

Anmeld

31. marts 2011

sandratobias

Anaglad skriver:

Ok.. så kom hun da hurtigt ud, når du var nåede til presseveerne Men det lyder ellers hårdt med alle de dage.. bliver helt nervøs.. men kan også se her, at der er meget forskel på, hvor længe det kan gå.. håber i hvert fald det kommer til at gå ok.. vil være 38+3 i morgen. knus

Ja der er meget forskel... Min krop var ikk klar på fødsel på det tidspunkt... Så alt var lukket dernede... havde alt livmoderhals endnu.. og var overhovedet ikk åbnet mig inden jeg blev sat igang... Var bar mega glad efter jeg fik lavet stresstest og Amanda klarede den som hun sku på trods af vi vidste hun var alt for lille... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.