Til jer der måske har fulgt min graviditet sidste år, så var jeg gravid med tvillinger, hvilket var en helt ubeskrivelig og fantastisk gave, som vi begge glædede os meget til.
Det skal naturligvis ikke være nogen hemmelighed, at vi begge lige skulle, "sluge kamelen" (som vi selv kaldte det), men så snart vi havde vendet os til tanken, følte vi os ekstremt heldige, at blive velsignet med hele to børn på en gang.
Jeg fik tre kraftige blødninger to dage før NF scanning, og kom derfor på sygehuste hvor jeg blev scannet. Vi troede naturligvis at vi nu skulle have at vide, at vi havde mistet vores barn, men til vores store overrraskelse lå der to små fine hjerte og bankede 
NF scanning de to dage efter gik rigtig fint, og vi var nu ligesom over den risikable periode.
Men til MD scanningen (og en masse efterfølgende scanninger af speciellæger), viste det sig at vores elskede lille dreng havde hele fire meget alvorlige hjertefejl. Vi var helt knust, og kunne slet ikke bærer at vores egne hjerter bankede for dem konstant, men at hans lille hjerte ikke var i stand til at banke for ham 
Vi besluttede derfor i samråd med lægerne fra Rigshospitalet og få lavet en fosterreduktion af vores lille søn. Det er uden tvivl den sværeste beslutning jeg har skullet igennem, men samtidig var jeg hellere ikke i tvivl om, at et liv ude i den virkelige verden, ikke var noget værd for ham (hans søster eller os).
Her i dag hvor det er et år siden, tænker jeg stadigvæk på ham flere gange om dagen, og græder stadigvæk ind i mellem 
Synes virkelig det er hårdt, og tror aldrig at man kommer sig over at have mistet/sagt farvel til et barn - jeg gør i hvert fald aldrig.
Jeg er dog heldigvis en den fantastsiek situation, at jeg med klump i halsen og tårer i øjnene, kan kaste mit blik på vores dejlige datter, som vi heldigvis har den dag i dag.... og på den måde bliver mit hjerte igen fyldt med glæde og kærlighed
men sorgen vil altid være der.
Ville ikke så meget med mit indlæg, men kunne mærke jeg havde brug for luft og ikke sidde alene med mine tanker sådan en dag som i dag, og takker for jer der ville læse med