Nu 1 år siden, og savner dig stadigvæk hver dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Christina.78

Tanja84 skriver:

Hvor gør det mig ondt at hører du også har mistet, og sender derfor ligeledes dig og din prinsesse et kæmpe  retur

Takker for de dejlige ord..

Emma blev født 3 måneder for tidligt og vejede 648 g...hun fik NEC (inficeret dødt tarm) og blev opereret for det og det gik fremad, så kom det desværre igen og så kunne lægerne ikke gøre mere for hende, så vi havde hende hos os i 25 dejlige dage..tænker på at hvis hun levede den dag idag hvilke følger hun kunne have haft mht den tidlige start på livet samt alt det andet..

Hun har efterfølgende fået en dejlig lillesøster(også med en vild start på livet) og vi er evige taknemmelig for at få lov at beholde hende..men alt dette vhar gjort at vi er blevet lidt ræde omkring det med børn osv..men regner stærkt med at der skal en bror eller søster til engang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

JulieE

Søde du!! Jeg kan tydeligt huske dig og føler meget med dig!

Vi har et nært vennepar der har været igennem næsten samme tur. Chokket over der var to fostre og der efter glæden, for efter MD scanning at få at vide, at den ene dreng havde det dårligt og følge ham langsom blive dårligere og dø i maven

Har I fået noget hjælp til at bearbejde det? Jeg ved vores vennepar gik i en sorggruppe og fik det bearbejdet på den måde!

Stort knus og tanker fra mig!!

Anmeld

29. marts 2011

Tanja84

Christina.78 skriver:

Takker for de dejlige ord..

Emma blev født 3 måneder for tidligt og vejede 648 g...hun fik NEC (inficeret dødt tarm) og blev opereret for det og det gik fremad, så kom det desværre igen og så kunne lægerne ikke gøre mere for hende, så vi havde hende hos os i 25 dejlige dage..tænker på at hvis hun levede den dag idag hvilke følger hun kunne have haft mht den tidlige start på livet samt alt det andet..

Hun har efterfølgende fået en dejlig lillesøster(også med en vild start på livet) og vi er evige taknemmelig for at få lov at beholde hende..men alt dette vhar gjort at vi er blevet lidt ræde omkring det med børn osv..men regner stærkt med at der skal en bror eller søster til engang..

Åååhhh... hvor må det dog bare have været en forfærdelig oplevelse, men dejligt at hører I har fået en ny og skøn datter.

Kan sagtens forstå du/i er blevet lidt ræd for en evt. ny graviditet. Men er ikke i tvivl om I en dag igen føler jer parate, og nok skal få en skøn og rask lillesøster/lillebror til jeres prinsesse

Jeg selv sidder også selv og er bange for næste gang vi skal være gravide, da Emma da også uden tvivl skal have en lillebror/lillesøster  

"Frygter" at jeg igen skal blive gravid med tvillinger og evt. miste den ene igen, og er ikke i tvivl om, at tvillinger eller ej, så vil graviditeten frem til MD være ulidelig lang

Anmeld

29. marts 2011

Rillo

Tanja84 skriver:

Åååhh... hvor gør det mig ondt at hører med jeres pige, sender dig et kæmpe

Men dejligt I allerede nu venter en ny og skøn lille guldklump. Må have været en graviditet med mange blandede følelser, og bliver helt fantastisk for jer, når I får guldklumpen i armene.

Jaa nu venter vi bare på at få hende ud til os..og vigtigst af alt med hjem i god behold

Anmeld

29. marts 2011

Tanja84

Rillo skriver:

Jaa nu venter vi bare på at få hende ud til os..og vigtigst af alt med hjem i god behold

Det kan jeg godt forstå, og der er heldigvis ikke så længe til

Anmeld

29. marts 2011

Lone Jakobsen

kan slet ikke finde de rigtige ord. men ville ikke gå uden.

Anmeld

29. marts 2011

musse1

Tanja84 skriver:

Til jer der måske har fulgt min graviditet sidste år, så var jeg gravid med tvillinger, hvilket var en helt ubeskrivelig og fantastisk gave, som vi begge glædede os meget til.

Det skal naturligvis ikke være nogen hemmelighed, at vi begge lige skulle, "sluge kamelen" (som vi selv kaldte det), men så snart vi havde vendet os til tanken, følte vi os ekstremt heldige, at blive velsignet med hele to børn på en gang.

Jeg fik tre kraftige blødninger to dage før NF scanning, og kom derfor på sygehuste hvor jeg blev scannet. Vi troede naturligvis at vi nu skulle have at vide, at vi havde mistet vores barn, men til vores store overrraskelse lå der to små fine hjerte og bankede NF scanning de to dage efter gik rigtig fint, og vi var nu ligesom over den risikable periode.

Men til MD scanningen (og en masse efterfølgende scanninger af speciellæger), viste det sig at vores elskede lille dreng havde hele fire meget alvorlige hjertefejl. Vi var helt knust, og kunne slet ikke bærer at vores egne hjerter bankede for dem konstant, men at hans lille hjerte ikke var i stand til at banke for ham

Vi besluttede derfor i samråd med lægerne fra Rigshospitalet og få lavet en fosterreduktion af vores lille søn. Det er uden tvivl den sværeste beslutning jeg har skullet igennem, men samtidig var jeg hellere ikke i tvivl om, at et liv ude i den virkelige verden, ikke var noget værd for ham (hans søster eller os).

Her i dag hvor det er et år siden, tænker jeg stadigvæk på ham flere gange om dagen, og græder stadigvæk ind i mellem

Synes virkelig det er hårdt, og tror aldrig at man kommer sig over at have mistet/sagt farvel til et barn - jeg gør i hvert fald aldrig.

Jeg er dog heldigvis en den fantastsiek situation, at jeg med klump i halsen og tårer i øjnene, kan kaste mit blik på vores dejlige datter, som vi heldigvis har den dag i dag.... og på den måde bliver mit hjerte igen fyldt med glæde og kærlighed men sorgen vil altid være der.

Ville ikke så meget med mit indlæg, men kunne mærke jeg havde brug for luft og ikke sidde alene med mine tanker sådan en dag som i dag, og takker for jer der ville læse med

hvor er det dog grimt, det i har været igennem, og forstår godt, at du stadigvæk tænker på ham, er jo bestemt ik et nemt valg i har skulle tage ..

sender dig/jer en masse kram

Tina

Anmeld

29. marts 2011

Vial

1000 tak for krammet, de varme ord og ikke mindst den støtte du var i den svære tid.

Du har måske ikke selv vidst det, men det var rigtig dejligt at skrive med dig her på baby.dk. Både i den hårde stund, men også at følges med dig og pomfritterne i de dejlige og lykkelige stunder, som der jo nu efter de er født, kun kommer flere og flere af 

Årh, hvor er du sød.

Jeg lå søvnløs flere nætter pga det med jer. Det var jo så let at sætte sig ind i, når jeg selv bar på en søn og en datter.

Det mest skræmmende er, at det sker oftere end man tror. Er på en anden babyside, og der er flere lignende situationer. Skrækkeligt.

Jeg havde for et par uger siden lavet aftale med en, om at de skulle hente to sække tøj her. Manden ringede og aflyste, da begge tvillinger desværre aldrig kommer til at bruge det.. FUCK, verden kan være modbydelig!!

Anmeld

29. marts 2011

Christina.78

KaMa skriver:

Årh, hvor er du sød.

Jeg lå søvnløs flere nætter pga det med jer. Det var jo så let at sætte sig ind i, når jeg selv bar på en søn og en datter.

Det mest skræmmende er, at det sker oftere end man tror. Er på en anden babyside, og der er flere lignende situationer. Skrækkeligt.

Jeg havde for et par uger siden lavet aftale med en, om at de skulle hente to sække tøj her. Manden ringede og aflyste, da begge tvillinger desværre aldrig kommer til at bruge det.. FUCK, verden kan være modbydelig!!

´ja man gør mange mærkelige ting når man er i sorg..jeg læste side op og ned om alt hvad der kunne ske med børn efter fødslen..hvad de kunne dø af og så videre..fik´en masse viden som jeg tænkte utrolig meget over mens jeg ventede cecilie..hvordan børn kunne dø på de forskelligste måder..man kan som gravid tro på at alt er iorden og når du sidder med barnet hos dig så er alt ok, og det er det ikke altid...man lærer lektien..

Anmeld

29. marts 2011

Mi

Åh, hvor er det da hårdt.

Knus til dig

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.