KaMa skriver:
Årh, hvor er du sød.
Jeg lå søvnløs flere nætter pga det med jer. Det var jo så let at sætte sig ind i, når jeg selv bar på en søn og en datter.
Det mest skræmmende er, at det sker oftere end man tror. Er på en anden babyside, og der er flere lignende situationer. Skrækkeligt.
Jeg havde for et par uger siden lavet aftale med en, om at de skulle hente to sække tøj her. Manden ringede og aflyste, da begge tvillinger desværre aldrig kommer til at bruge det.. FUCK, verden kan være modbydelig!!
Tager virkelig også hatten af, for at du hele vejen igennem har haft mod og overskud, til at være så aktiv på baby.dk
Du har selv gået igennem en meget følelsesladet og bekymrende graviditet, men har altid haft overskud til ligeledes at være her for andre.
Som du selv skriver i et andet svar længere nede, så får man nemt tendens til at lege med skæbnen når man er gravid.
Jeg blev helt dårlig i en længere periode af at sidde på baby.dk og andre sider, og måtte derfor holde en pause.
Synes at alle skrev om komplicerede graviditeter, og mange ulykkelige historier. Disse historier har naturligvis kun fyldt en meget lille procentdel, men det var dem jeg fik klikket ind på hver gang, og de rørte mig, og frygtede derefter at alt dette også kunne ske for mig/os 
Anmeld