Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Honnie's Wife:) skriver: Jeg kan heller ikke lade værre Forstår ikke min kæreste spørger hvad jeg laver hele dagen, han burde jo vide at jeg sidder på baby, all day long
Jeg kan heller ikke lade værre Forstår ikke min kæreste spørger hvad jeg laver hele dagen, han burde jo vide at jeg sidder på baby, all day long
Min kæreste har opgivet at spørge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: Min kæreste har opgivet at spørge
Hehe, det gør min sikkert også snart
StephanieJ skriver: Har ikke rykket mig (tør ikke kigge)
Har ikke rykket mig (tør ikke kigge)
Jeg tør godt kigge for dig Hihi...
Du er rykket en op, du er nu nummer 74 Men der er jo heller ikke så mange på lige nu(hvorfor mon) så jeg tror det er nemmere at rykke opad
Honnie's Wife:) skriver: Du er rykket en op, du er nu nummer 74 Men der er jo heller ikke så mange på lige nu(hvorfor mon) så jeg tror det er nemmere at rykke opad
Åårh pheeew, ikke så slemt så
StephanieJ skriver: Åårh pheeew, ikke så slemt så
Nej, det er ikke slemt endnu, men bare vent Hehe...
Skulle lige tjekke os igen, og ser at du er fra Randers Samme alder som mig, men har ingen ide om hvem du er Snøft...
Honnie's Wife:) skriver: Nej, det er ikke slemt endnu, men bare vent Hehe... Skulle lige tjekke os igen, og ser at du er fra Randers Samme alder som mig, men har ingen ide om hvem du er Snøft...
Aarh næsten samme alder
Nej og jeg ved heller ikke hvem du er, nu bor vi jo også i hver sin ende af landet
StephanieJ skriver: Aarh næsten samme alder Nej og jeg ved heller ikke hvem du er, nu bor vi jo også i hver sin ende af landet
Min computer sendte før jeg var klar Hehe... Ville også have skrevet at jeg kommer fra Randers, er jo bare flyttet til KBH
Honnie's Wife:) skriver: Min computer sendte før jeg var klar Hehe... Ville også have skrevet at jeg kommer fra Randers, er jo bare flyttet til KBH
Nåååh okay, ja jeg er tilflytter - har boet her i 1½ år snart
Du kan da skrive en PB istedet for at vi spammer denne tråd
Nummer 29 .. Man går vel på barsel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128