Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ligger nr 5 hmm troet faktisk jeg var kommet længere ned he he jeg har ligget nr 3 men synes slet ikke jeg er så aktiv her inde mere var sikker på jeg var kommet i bunden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu er jeg ikke på den liste da jeg har privat profil. Men skriver 14 indlæg om dagen i gennemsnittet
Nu er min gamle bruger på 67 igen hehe
PsychedeliC skriver: Jeg kiggede lige på min nye profil her og så at i gennemsnit har jeg skrevet 21 indlæg pr dag .. det lyder af vildt meget synes jeg, det er næsten 1 i timen . Så klikkede jeg på det og så de mest aktive bruger og min gamle bruger er på nr 63 . Jeg troede slet ikke at jeg var så aktiv her på denne side, det kommer helt bag på mig hehe.. Tænker i nogle sinde over hvor aktive i er her på siden?
Jeg kiggede lige på min nye profil her og så at i gennemsnit har jeg skrevet 21 indlæg pr dag .. det lyder af vildt meget synes jeg, det er næsten 1 i timen . Så klikkede jeg på det og så de mest aktive bruger og min gamle bruger er på nr 63 . Jeg troede slet ikke at jeg var så aktiv her på denne side, det kommer helt bag på mig hehe.. Tænker i nogle sinde over hvor aktive i er her på siden?
jeg er på en 6...
Eva. skriver: Næææ...det tænker jeg ikke over..og synes slet ikke der er den der hårde kerne som der var der engang...det virker som om der er mange forskellige brugere der bruger siden meget..
Næææ...det tænker jeg ikke over..og synes slet ikke der er den der hårde kerne som der var der engang...det virker som om der er mange forskellige brugere der bruger siden meget..
Smiler jeg er her da stadig
Diana... skriver: Jeg ligger nr 5 hmm troet faktisk jeg var kommet længere ned he he jeg har ligget nr 3 men synes slet ikke jeg er så aktiv her inde mere var sikker på jeg var kommet i bunden
Dig i bunden det kommer du da aldrig smiler
twinboys skriver: Dig i bunden det kommer du da aldrig smiler
HE HE
Diana... skriver: HE HE
PsychedeliC skriver: Nu er min gamle bruger på 67 igen hehe
og jeg ligger laaaangt under din gamle bruger... på en 90. plads
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128