Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carina1977 skriver: Uha....du har jo også en lille en, at tage dig af min søn gider ikke have mig hængende over sig hele tiden så må jeg jo underholde jer herinde hehe
Uha....du har jo også en lille en, at tage dig af min søn gider ikke have mig hængende over sig hele tiden så må jeg jo underholde jer herinde hehe
Ja det nemlig det.. og ved min kæreste også gerne vil ha lidt kæreste tid hehe...Så den går desværre ikk altid og sidde herinde, selvom det ellers er rigtig hyggeligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Ja det nemlig det.. og ved min kæreste også gerne vil ha lidt kæreste tid hehe...Så den går desværre ikk altid og sidde herinde, selvom det ellers er rigtig hyggeligt
Ja jeg tror det er det faktum, at her er for hyggeligt
Nu har jeg så heller ikke en kæreste såhhh....øhmm jeg må få mig et liv haha
Carina1977 skriver: Haha ja man ser dig meget herinde lyder måske lidt bedre hehe Ja og pb´er tæller jo ikke med på den liste....ellers lå du måske højere oppe?
Haha ja man ser dig meget herinde lyder måske lidt bedre hehe
Ja og pb´er tæller jo ikke med på den liste....ellers lå du måske højere oppe?
det ved jeg nu ikke.. hmm.. men skriver alligevel en hel del over pb hverdag
Carina1977 skriver: Ja jeg tror det er det faktum, at her er for hyggeligt Nu har jeg så heller ikke en kæreste såhhh....øhmm jeg må få mig et liv haha
Hahaha ja jeg ved ikk hvem det siger mest om.. ?!? Tror den rammer os begge lige meget..For jeg har jo et liv, men sidder her i stedet
Carina1977 skriver: Hehe.....har du ikke været her ca. lige så lang tid som mig? Eller du kom måske senere. Jeg har plads nummer 7, og har været her i ca. 6 mdr.
Hehe.....har du ikke været her ca. lige så lang tid som mig? Eller du kom måske senere. Jeg har plads nummer 7, og har været her i ca. 6 mdr.
Jeg har kun været her i 4 måneder
Secrets skriver: Jeg har kun været her i 4 måneder
Elsker det du skrev hehe Så er det ikke så galt med mig endnu
Carina1977 skriver: Elsker det du skrev hehe Så er det ikke så galt med mig endnu
Det kommer, det kommer! Just you wait
Uuuh nr. 75! Haha!
Lægger ikke mærke til hvor meget tid jeg bruger herinde, skriver hvis der er noget jeg syntes jeg kan svare på osv.
StephanieJ skriver: Uuuh nr. 75! Haha! Lægger ikke mærke til hvor meget tid jeg bruger herinde, skriver hvis der er noget jeg syntes jeg kan svare på osv.
Jeg ligger nummer 43, synes bare aldrig at jeg deltager i debatterne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128