Mest aktive bruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

Carina1977

Lou87 skriver:

What...
Så er jeg da lige kommet på... ?!?!?

Hehe plads nummer 100, er da også sådan et flot rundt tal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Frøken J.

Ligger på 4. pladsen, og taget i betragtning jeg ikke har været på baby.dk så længe, vidner det vidst om hvor snakkelysten og afhængig jeg er 

Anmeld

24. marts 2011

Lou87

Nej

da jeg kiggede for 10min siden, var du da os nummer 100

så det har du vidst tid til smukke. haha

Ej seriøst.. spooky, den må være opdateret efter jeg kiggede så og hahaha... tror først jeg bliver skræmt når jeg når op på så mange indlæg som TS har
Eller ja det kan jeg sku ikke, for det har jeg ikk tid til, så bliver man datter sku sur  og kæreste

Anmeld

24. marts 2011

MaliksMor

Carina1977 skriver:

Hehe det undrer mig faktisk, for du er en af dem man rent faktisk ligger mærke til. Haha så er du ikke blevet helt afhængig endnu....det skal nok komme hehe

Begynder at tænke, at jeg nok har for meget tid  men jeg har jo heller ikke et lille barn længere....måske det har meget at sige

smiler.

lægger man mærke til mig haha..  spøg til side..

- hehe, det har du nok ret i. jeg synes ellers jeg er meget-meeeeeeget herinde, men skriver også meget pb.

Anmeld

24. marts 2011

Lou87

Carina1977 skriver:

Hehe plads nummer 100, er da også sådan et flot rundt tal

Haha.. ihh ja.. Eller..
Forstår dog ikke jeg er på.. Ville gerne sidde her mere, men føler jeg ikk jeg har tid til hehe..

Anmeld

24. marts 2011

MaliksMor

Lou87 skriver:

Ej seriøst.. spooky, den må være opdateret efter jeg kiggede så og hahaha... tror først jeg bliver skræmt når jeg når op på så mange indlæg som TS har
Eller ja det kan jeg sku ikke, for det har jeg ikk tid til, så bliver man datter sku sur  og kæreste

hahahha, smiler...

min kæreste er allerede sur over at jeg sidder så meget forand computeren, og han siger det er bleeeeevet værre efter jeg opdagede baby.dk ..

det er lidt vildt at man kan blive afhænig af en hjemmeside, SKAL bare ind og tjekke hverdag, hvis ikke 10 gange om dagen.. haha

Anmeld

24. marts 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Ligger på 4. pladsen, og taget i betragtning jeg ikke har været på baby.dk så længe, vidner det vidst om hvor snakkelysten og afhængig jeg er 

Hehe.....har du ikke været her ca. lige så lang tid som mig? Eller du kom måske senere. Jeg har plads nummer 7, og har været her i ca. 6 mdr.

Anmeld

24. marts 2011

Carina1977

CamillaRH skriver:

smiler.

lægger man mærke til mig haha..  spøg til side..

- hehe, det har du nok ret i. jeg synes ellers jeg er meget-meeeeeeget herinde, men skriver også meget pb.

Haha ja man ser dig meget herinde   lyder måske lidt bedre hehe

Ja og pb´er tæller jo ikke med på den liste....ellers lå du måske højere oppe?

Anmeld

24. marts 2011

Lou87

CamillaRH skriver:

hahahha, smiler...

min kæreste er allerede sur over at jeg sidder så meget forand computeren, og han siger det er bleeeeevet værre efter jeg opdagede baby.dk ..

det er lidt vildt at man kan blive afhænig af en hjemmeside, SKAL bare ind og tjekke hverdag, hvis ikke 10 gange om dagen.. haha

Haha ja.. det jo det.. man tjekker så mange ting, mail, facebook og sådan.. og nu efter jeg har opdaget baby.dk... ja så blev det ikke bedre Så ved godt han synes jeg godt liiiii må lukke for skærmen engang i mellem

Og man ved nok også godt man er blevet lidt afhængig når man i dagligdagen ved man ofte starter sine sætninger med:
"Så inde på baby.dk............"

Anmeld

24. marts 2011

Carina1977

Lou87 skriver:

Haha.. ihh ja.. Eller..
Forstår dog ikke jeg er på.. Ville gerne sidde her mere, men føler jeg ikk jeg har tid til hehe..

Uha....du har jo også en lille en, at tage dig af  min søn gider ikke have mig hængende over sig hele tiden  så må jeg jo underholde jer herinde hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.