Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kiggede lige på min nye profil her og så at i gennemsnit har jeg skrevet 21 indlæg pr dag .. det lyder af vildt meget synes jeg, det er næsten 1 i timen . Så klikkede jeg på det og så de mest aktive bruger og min gamle bruger er på nr 63 . Jeg troede slet ikke at jeg var så aktiv her på denne side, det kommer helt bag på mig hehe.. Tænker i nogle sinde over hvor aktive i er her på siden?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PsychedeliC skriver: Jeg kiggede lige på min nye profil her og så at i gennemsnit har jeg skrevet 21 indlæg pr dag .. det lyder af vildt meget synes jeg, det er næsten 1 i timen . Så klikkede jeg på det og så de mest aktive bruger og min gamle bruger er på nr 63 . Jeg troede slet ikke at jeg var så aktiv her på denne side, det kommer helt bag på mig hehe.. Tænker i nogle sinde over hvor aktive i er her på siden?
Hvor finder man det henne ?
CamillaRH skriver: Hvor finder man det henne ?
Hvis du kigger på din profil så snår der nogle oplysninger om dig og til sidst står der 'antal indlæg'
PsychedeliC skriver: Hvis du kigger på din profil så snår der nogle oplysninger om dig og til sidst står der 'antal indlæg'
yes, i know baby
jeg mente, hvor ser man hvem der er mest aktive bruger herinde? smiler.
Ej jeg er på en 7. plads
Carina1977 skriver: Ej jeg er på en 7. plads
Hvor kan du se det henne ?
Næææ...det tænker jeg ikke over..og synes slet ikke der er den der hårde kerne som der var der engang...det virker som om der er mange forskellige brugere der bruger siden meget..
CamillaRH skriver: yes, i know baby jeg mente, hvor ser man hvem der er mest aktive bruger herinde? smiler.
Du trykker på de tal hvor det står med blåt
CamillaRH skriver: Hvor kan du se det henne ?
Du skal klikke der, hvor der står hvor mange indlæg pr. dag du har skrevet
Eva. skriver: Næææ...det tænker jeg ikke over..og synes slet ikke der er den der hårde kerne som der var der engang...det virker som om der er mange forskellige brugere der bruger siden meget..
Ja, det har du ret i. Jeg synes også der er kommet mange ligepludselig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128