korrigeret alder!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Ranarupta

TbCp skriver:

Det er også først efter at der er problemer her.... det er så synd

Og det værste er at nogle folk ikke forstår det og bare synes vi er pjattede.... men det er altså os der står med et ulykkeligt barn bagefter!

Ja. Jeg har lært (efter et par gange, hvor jeg havde svært ved at sige fra) at fortælle folk, hvordan det står til. Klart og meget kontant.

Det er lidt som om, folk indimellem ikke vil lytte, hvis man ikke lyder alvorlig nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

TbCp

Ranarupta skriver:

Ja. Jeg har lært (efter et par gange, hvor jeg havde svært ved at sige fra) at fortælle folk, hvordan det står til. Klart og meget kontant.

Det er lidt som om, folk indimellem ikke vil lytte, hvis man ikke lyder alvorlig nok.

Ja det kan godt være bissen bare skal skrues på!

Anmeld

22. marts 2011

Ranarupta

Rose <3 skriver:

Nej Malucca skulle også følge fødselsalder mht. vaccine. og hun var jo ekstrem lille og født 6 uger før tid....

Og Albert og Malucca minder meget om hinanden, sådan udviklingsmæssigt.... Virker han urolig? (tænker motorisk urolig)

Du kan bare sende mig en pb. for der er nogle ting i så kan hjælpe ham med, også at få gang i det mave liggeri.

Jeg er ikke sikker på, hvad du mener med motorisk urolig?

Sender dig lige en PB - vil elske at få maveliggeri til at være en god ting!

Anmeld

22. marts 2011

Ranarupta

TbCp skriver:

Ja det kan godt være bissen bare skal skrues på!

Ja. Jeg siger det helt tydeligt og smider så lige et kæmpe smil bagefter. Og hvis de stadig synes, at jeg er en kælling, så må de gerne det!
(A er dét punkt, hvor jeg kan sige fra overfor andre. Det kan jeg ikke ang. mig selv...)

Anmeld

22. marts 2011

TbCp

Ranarupta skriver:

Ja. Jeg siger det helt tydeligt og smider så lige et kæmpe smil bagefter. Og hvis de stadig synes, at jeg er en kælling, så må de gerne det!
(A er dét punkt, hvor jeg kan sige fra overfor andre. Det kan jeg ikke ang. mig selv...)

Det burde jo heller ikke være så svært når det gælder ens barn... Heldigvis er det blevet bedre med Liva efter hun er blevet ældre, men der er stadig ting hun ikke kan "tåle", men nu siger hun da heldigvis selv fra hvis det bliver for meget, så er det bare lige med at læse hende så man kan hjælpe...

Anmeld

22. marts 2011

Ranarupta

TbCp skriver:

Det burde jo heller ikke være så svært når det gælder ens barn... Heldigvis er det blevet bedre med Liva efter hun er blevet ældre, men der er stadig ting hun ikke kan "tåle", men nu siger hun da heldigvis selv fra hvis det bliver for meget, så er det bare lige med at læse hende så man kan hjælpe...

Nej, det er rigtigt. Men har haft venner, der ikke kunne sige fra, når det galdt deres børn. Og det kan mit hjerte ikke bære.

Det er fedt, at Liva selv kan sige til!! Det kræver da ret stor indsigt af et barn.

Anmeld

22. marts 2011

TbCp

Ranarupta skriver:

Nej, det er rigtigt. Men har haft venner, der ikke kunne sige fra, når det galdt deres børn. Og det kan mit hjerte ikke bære.

Det er fedt, at Liva selv kan sige til!! Det kræver da ret stor indsigt af et barn.

Nåå nej hun siger det ikke direkte, men viser det meget tydeligt hvis der er noget der bliver for meget.
Vi fandt ud af her i december, at læse hende, men det er jo desværre ikke altid jeg kan være hos hende, så håber lidt at pædagogerne i børnehaven også holder lidt øje.

Anmeld

22. marts 2011

Ranarupta

TbCp skriver:

Nåå nej hun siger det ikke direkte, men viser det meget tydeligt hvis der er noget der bliver for meget.
Vi fandt ud af her i december, at læse hende, men det er jo desværre ikke altid jeg kan være hos hende, så håber lidt at pædagogerne i børnehaven også holder lidt øje.

Ok, men det er stadig ret fedt! Det gør det noget nemmere for jer

Mon ikke, at de gør det? 

Anmeld

22. marts 2011

TbCp

Ranarupta skriver:

Ok, men det er stadig ret fedt! Det gør det noget nemmere for jer

Mon ikke, at de gør det? 

Ja helt sikkert!
Og jo det håber jeg godt nok, de har ihvertfald selv kommenteret, at da vi kom over julemåneden, var hun en helt anden og glad pige igen, så håber de er obs på det en anden gang igen.

Anmeld

22. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Mor-til-Hasse skriver:

hehe kan se der er en masse svar... har ikke læat alle.. men har selv en meget for tidlig født purk, og han er 7 mdr korrigeret, men er 11 mdr han skulle være kommet i august, og fra august til marts = 7 mdr

Hvornår havde du oprindelig termin? Kan se du skriver, at han kun vejer 6 kg... vi kæmper nemlig også med vægten her... han er snart oppe på 6 kg, men lægen har sendt os videre til diætist.. er spændt på, hvad det går ud på... Har jeres læge sagt noget til hans størrelse?

Hilsen Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.