korrigeret alder!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

signe.

mulle7430 skriver:

kan se din dreng var meget lille  det er da helt vild ...men han er vel en krudt ugle idag

jeps en lille krudtuge uden lige han vejer kun 6 kg, tager meeeeeget langsomt på, men han trives og er bare sååå glad og fuld af spilopper   havde vi aldrig troet da han kom til verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

mulle7430

Mor-til-Hasse skriver:

jeps en lille krudtuge uden lige han vejer kun 6 kg, tager meeeeeget langsomt på, men han trives og er bare sååå glad og fuld af spilopper   havde vi aldrig troet da han kom til verden

det kan jeg godt forstå i ikke troede det er helt vild....har selv født en pige fortidlig jeg synes hun var lille ssss 1900 g 42 lang men lægerne skod også 500 g forkert men hun var størrer da hun kom ud  hun er stadig lille er ikke høj nok til ting i legoland og det er hun tit sur over  smiler...hun er 8 år idag...

har han noget han bøvler med efter og være født fortidlig ?

vores pige døjer meget med ørerne..har fået dræn i 4 gange nu og skal nok igen

Anmeld

22. marts 2011

Ranarupta

TbCp skriver:

Nej det er selvfølgelig ikke til at vide... ved heller ikke hvor længe man kan regne med at det skyldes den for tidlige fødsel...

Her var Liva forholdsvis hurtigt med motorisk, det er så mere det psykiske der ikke helt kan håndtere en masse ting.

Albert bliver rasende, når vi lægger ham på maven - hvilket sker en del gange i løbet af dagen. Han absolut hader det. 
Så det der med at kravle har lidt lange udsigter. Dog er hans finmotorik fin, synes vi, og han er ikke fuldstændigt immobil...

Og han kan heller ikke rigtigt håndtere for mange ting på en gang. Eller jo, når de står på, men bagefter (som regel dagen efter) kommer reaktionen. 

Anmeld

22. marts 2011

signe.

mulle7430 skriver:

det kan jeg godt forstå i ikke troede det er helt vild....har selv født en pige fortidlig jeg synes hun var lille ssss 1900 g 42 lang men lægerne skod også 500 g forkert men hun var størrer da hun kom ud  hun er stadig lille er ikke høj nok til ting i legoland og det er hun tit sur over  smiler...hun er 8 år idag...

har han noget han bøvler med efter og være født fortidlig ?

vores pige døjer meget med ørerne..har fået dræn i 4 gange nu og skal nok igen

jamen det er skam også lille da... hehe nurhh det da også synd for hende bette pus...

Hmm, indtil videre har han "kun" fået astmatisk bronkitis, grundet for stive lunger(det gror han fra om 2-3 år) og så er han meget hæs, han siger ikke som en "rigtig" baby, grundet han lå 9 uger i respirator.. så han har sådan en hæs rallelyd agtigt.. så indtil videre er vi sluppet meget heldige.. hans hørelse og syn er perfekt.. så vi håber dte bliver ved sådan

åhh det lyder ikke godt med hendes ører har min 5 årige nervø også døjer rigtig meget med de første 3 år af hans liv

Anmeld

22. marts 2011

mulle7430

Mor-til-Hasse skriver:

jamen det er skam også lille da... hehe nurhh det da også synd for hende bette pus...

Hmm, indtil videre har han "kun" fået astmatisk bronkitis, grundet for stive lunger(det gror han fra om 2-3 år) og så er han meget hæs, han siger ikke som en "rigtig" baby, grundet han lå 9 uger i respirator.. så han har sådan en hæs rallelyd agtigt.. så indtil videre er vi sluppet meget heldige.. hans hørelse og syn er perfekt.. så vi håber dte bliver ved sådan

åhh det lyder ikke godt med hendes ører har min 5 årige nervø også døjer rigtig meget med de første 3 år af hans liv

puha det lyder ikke rart  melanie har også haft astma så meget i de første leve år (4år&nbsp at vi tit var indlagt eller michael var jeg var jo hjemme ved de andre piger  men så fik vi brændeovn og ja så gik det væk  så det er super  

jeg håber da han kommer over det så han ikke skal have det altid

Anmeld

22. marts 2011

TbCp

Ranarupta skriver:

Og han kan heller ikke rigtigt håndtere for mange ting på en gang. Eller jo, når de står på, men bagefter (som regel dagen efter) kommer reaktionen. 

Det er også først efter at der er problemer her.... det er så synd

Og det værste er at nogle folk ikke forstår det og bare synes vi er pjattede.... men det er altså os der står med et ulykkeligt barn bagefter!

Anmeld

22. marts 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Det er også først efter at der er problemer her.... det er så synd

Og det værste er at nogle folk ikke forstår det og bare synes vi er pjattede.... men det er altså os der står med et ulykkeligt barn bagefter!

Jeg forstår jer  

Nåh det var bare lige det jeg ville sige. Hej hej

Anmeld

22. marts 2011

Klumpe-dumpe

Drømmer skriver:

Marcus er født 6½ uge for tidligt. men han vae MEGET lille. så m åske det var pga hans vægt vi skulle vente

Det må være en skønssag, for min datter som blev født 6 uger før termin, og vejede mindre end Marcus, hun skulle følge fødselsdato for vaccine.

Anmeld

22. marts 2011

Klumpe-dumpe

Ranarupta skriver:

Nå ja, så er der jo ikke stor forskel på tiden, i hvert fald...

Men ja, Albert var ret stor (3576 gr.) pga. at jeg havde graviditetssukkersyge. 
Det har nok været derfor mht. vaccinen... 

Nej Malucca skulle også følge fødselsalder mht. vaccine. og hun var jo ekstrem lille og født 6 uger før tid....

Og Albert og Malucca minder meget om hinanden, sådan udviklingsmæssigt.... Virker han urolig? (tænker motorisk urolig)

Du kan bare sende mig en pb. for der er nogle ting i så kan hjælpe ham med, også at få gang i det mave liggeri.

Anmeld

22. marts 2011

TbCp

Rose <3 skriver:

Jeg forstår jer  

Nåh det var bare lige det jeg ville sige. Hej hej

Hej hej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.