korrigeret alder!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

signe.

Tina&Martin skriver:

Hun har bare sagt at så længe hun var fint med og alt det der så skulle jeg ikke bekymre mig. Dog har lægen givet os en tid om 2 uger til kontrol vejning.

Men har skrevet til min SP at hun godt lige må ringe i morgen, for hun kan da ikke leve af så få måltider... ellers må hun da lige banke det ind i hovedet på mig.

okay, ja de plejer jo at være tilfredse med at de bare trives.. men ja 2xgrød er ikke meget.. men også sommetider jeg kun kan få hasse til at tage 2... som regel 3, men nogle dage er han bare ikke til at hugge eller stikke i med hensyn til det mad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Mor-til-Hasse skriver:

okay, det skal jeg da lige have fundet ud af så, for det er da noget nemmere at gå til egen læge med det, må man sige..

mente ikke egen læge, men den overlæge, som i er tilknyttet...

Anmeld

23. marts 2011

signe.

Mathias Villads skriver:

mente ikke egen læge, men den overlæge, som i er tilknyttet...

nåe jamen det også hende som skal skrive under på en erklæring, om at han ikke er klar til dp i juni

Anmeld

23. marts 2011

2babygirls

Mor-til-Hasse skriver:

okay, ja de plejer jo at være tilfredse med at de bare trives.. men ja 2xgrød er ikke meget.. men også sommetider jeg kun kan få hasse til at tage 2... som regel 3, men nogle dage er han bare ikke til at hugge eller stikke i med hensyn til det mad..

Man bliver bare såååå bekymret når de intet spiser en hel dag..

Heldigvis har hun mange våde bleer og laver mellem 2-4 store bleer om dagen.

Altså hun får 2x grød og så 1 x mos, meeeen det er ikke meget da..Det må være nogle små mavesække de har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.