„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Håber det er okay, jeg spørger - ved i hvad grunden(e) er til, at du har født så meget for tidligt 2 gange?
Katja
Det er helt okay...
Jeg fik i min første graviditet et sår på livmoderhalsen hvorfra jeg blødte hele vejen igennem graviditeten, som dannede bakterier og prikkede hul på fosterhinden, så jeg fik vandafgang og lå sengeliggende i 3 uger... hvorså lægerne mente han var mere sikker ude end inde...
Her anden gang blødte jeg også fra starten, så lægerne var obs på igen, men ikke nok.. det viste jeg havde fået polypper på livmoderhalsen denne gang.. Jeg fik nogle hormoner, som skulle forlænge graviditeten, da de viste jeg havde født i uge 29 sidst.. men de gjorde ikke meget gavn, for igen dannede jeg bakterier, som prikkede hul på fosterhinden igen, bare denne gang i uge 22+6.. så jeg fik igen vandafgang.. nåede så at ligge i 16 dage, så fødte jeg i uge 25+0...
Jeg kan desværre nok ik være gravid grundet min livmoderhals laver ravage hver gang.. en overlæge på riget sagde til mig, at hvis lille manden ikke overlevet så kunne han hjælpe mig, at et indgreb, hvor man går ind på maven og binder ståltråd rundt om livmoderhalsen foroven... det ville så kræve jeg fik taget kejsersnit i uge 37... men det blev ikke aktuelt...
Anmeld