jeg følte IKKE at jeg fik nok hjælp. Heller ikke selvom jeg spurgte efter den!
Jeg havde behov for at bruge ammebrikker og dem jeg fik udleveret på hospitalet var store og klodsede og hverken Laura eller jeg kunne finde ud af at bruge dem. Så vi tog vores egne frem og så gik det ellers fint med dem.
Jeg fik kejsersnit og mistede en del blod og var derfor ret svækket og anæmisk de første 3 uger (så blev min blodprocent normaliseret). Jeg havde heldigvis min mor (og selvfølgelig min dejlige Daniel) hos os de første 3 uger og den hjælp jeg fik fra hende, både amme-støtte-mæssigt, men BESTEMT også praktisk-gris-i-hjemme gjorde at jeg kunne fokusere på min amning og finde en måde der kunne fungere for os.
De gange jeg bad om hjælp på hospitalet kom de ind med et bæger med mme og så gav de Laura det i stedet for at hjælpe mig med at lægge hende til
Vi kommenterede at jeg gerne ville amme hende fuldt og om det ikke var vigtigt at lægge hende til osv, men de virkede ikke til at gide.
Den jordemoder der var til stede under kejsersnittet og efterfølgende på opvågning var SUVERÆN og super super god til at hjælpe mig i gang... Det var også hende der opfordrede mig til at amme så hurtigt efter Laura var kommet, men det foregik dog uden ammebrikker i starten...
Så ja... jeg forstår GODT den mor på hospitalet og der er altså også grænser for hvor mange gange man har lyst til at ulejlige personalet og bede dem om hjælp 
Heldigvis fik jeg godt gang i amningen og ammede til Laura var 11½ måned. Her sagde hun selv stop og det var sådan vi helst ville have det 
Anmeld