Sikke en interessant debat der er gang i her - eller var gang i! Jeg er enig med mange af jer, enig med ting der peger i begge retninger! Har selv været gravid (i en måneds tid før tingene gik galt), og der lagde jeg alt om i forhold til de der råd, for så senere at få en abort, og føle alt arbejde var spildt! Nu her har jeg levet mit liv som normalt - sådan da.. Hvert fald med hensyn til shampoo, mad og mascara! de ting vil jeg først ændre på efter nakkefold, hvis alt er ok. og det kan da godt være det er dumt, men.. synes bare ikke det er ting jeg vil ændre uden det er for en bestemt grund! Dog vil jeg sige vi bruger neutral vaskepulver, jeg bruger nilens jord pudder og blush, ingen parfume, og cremer uden parfume og parabener.. har prøvet roll-on uden duft, men så kommer jeg til at lugte af sved
og mascaraen kan jeg ikke undvære! synes også at shampoo uden alt det der, er dårlige! (hvis der er nogen der kender en god en - så sig til!!)
Så alt i alt, tænker jeg måske også, at det må være sund fornuft, og at man hver især tager stilling til hvad man selv føler, og synes.. Et eller andet sted, så ja - så har vores forældre røget, drukket og arbejdet med rengøring eller hvad ved jeg - mens de ventede os? og se på de unge mødre - de har da brugt heftig make-up under deres graviditet, og røget o.l.. så self er der råd og vejledninger, men ingen love eller regler!
Anmeld