Hysterisk korrekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

fairlady

Til dem der synes at alt for mange gravide er hysteriske, så synes jeg at I skulle til at se "mission baby".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Mor til Ella

Mor010711 skriver:

Inden jeg opretter mit indlæg, vil jeg pointere at det ikke er henvendt til nogen specifik person eller personer. Det er generelt. 

Når man bliver gravid, er der jo nogle regler for hvad man må og ikke må, eller måske ikke regler, men nærmere gode råd. Rygestop, ingen alkohol, rigtige vitaminer, ikke spise det ene, men huske det andet, kemikalier, make up osv. osv. osv... Så mange regler/gode råd. 

Men nogle gange kan jeg altså godt synes at folk er fuldstændig hysteriske. Og jeg tænker om det bare er mig? Kan ikke lade være med at tænke på hvad vores forældre har udsat sig selv og dermed også os, da vi var på vej, og vi er da blevet rimelig normale.. Nå ja, vi har vel alle vores særheder 

Jeg er helt med på at man ikke kan leve helt som inden man blev gravid, men nogle gange synes jeg virkelig at det tager overhånd. Tænker også at der skal noget til at styrke børnenes imunforsvar.  Er jeg virkelig den eneste??

Er HELT enig

Bruge sin sunde fornuft, og ellers tage imod de råd man synes man kan bruge og luk af for resten.

Det gør jeg

Jeg følger ingen alkohol, ingen røg har jeg dog aldrig gjort. Og spiser vitaminer, springer hver anden hårfarve over og det er det.

Jeg synes også det tit kammer over, nogle af anbefalingerne er ikke engang bevist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.