Dittemor26 skriver:
nej det er du ikke! Jeg synes man skal bruge sin sunde fornuft UDEN at blive fanatisk!

Jeg har et par sætninger i hovedet, for at holde mig selv på jorden. "Jeg er ikke døende, jeg er blot gravid" og "kvinder har fået børn i millioner af år - så kan jeg sgu også"..
Det med døende er at jeg ikke gider tages hensyn til hele tiden. Jeg skal nok selv sige fra, og vil helst ikke ynkes.. Jeg kan godt stå op, i stedet for at sidde hele tiden. Jeg kan godt gå en tur, i stedet for at ligge mig på sofaen og ynke. og jeg kan godt tage i byen og hygge mig med en cola, uden at der er noget mystisk ved det.. Jeg er stadig et menneske med sociale behov.
Den anden er ment som, at jeg gider simpelthen ikke være hysterisk med alt muligt.. Jeg spiser frugt og grønt som jeg plejer, jeg motionere og jeg tænker over, hvilke cremer/shampoo jeg bruger. MEN! Har jeg brug for velvære, så kan jeg altså godt tage et pst af parfume på mit tøj, spise en ekstra flødekage eller smage en mundfuld god rødvin, hvis jeg har lyst. Den lyst har ikke mødt mig endnu, og er 26+0. Men de råd sst kommer med er under udvikling hele tiden. Og de var ikke de samme for 26 år siden, da min mor bar rundt p mig. Og der er blevet røget og drukket i stor stil, det ved jeg, men jeg har da klaret mig rimelig godt alligevel
Og nej, jeg mener ikke man bare skal give den gas, men altså... Der er milliarder af kvinder der har født sunde raske børn - og det skulle jeg også helst, med mig selv om min person i behold.
Anmeld