NF med tvillingerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Så var vi afsted i dag. Hvor var de dejlige aktive og alt var jo super. Risiko tallene var super 1:5000 (og noget) ved begge to. De har begge hvad de skulle (to arme og to ben, store hoveder og tyk mave, ). Min termin blev rygget og hedder nu 18. september i stedet.

Tvilling a er den midste og svare til er normal bebsi 12+4 og tvilling b er, hvad der svare til 13+1 (den vi skal gå efter nu). Scannings jordmoderen sagde vi ikke skulle bekymere os, grunde til størrelseforskellen kan være mange, men hun gætter, at det er fordi der er en af hver køn.

Har er lige tre billeder af dem. Billed 1 er hovederne af dem begge og "bevis" på, at de er tveæggende. Billed 2 er tvilling a og billed 3 er tvilling b.

åhhh hvor dejligt i fik nogle goe tak til NF...

Uha den følelse man har når den/de "popper" op på skærmen er UBESKRIVELIGT - jeg STOR tudede da jeg var afsted - så linser og det hele røj ud - så måtte stoppe og proppe linser i igen *GGG*

Det bliver virkelig spændende at se om der er en af hver - det kunne være hyggeligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Topp

Så var vi afsted i dag. Hvor var de dejlige aktive og alt var jo super. Risiko tallene var super 1:5000 (og noget) ved begge to. De har begge hvad de skulle (to arme og to ben, store hoveder og tyk mave, ). Min termin blev rygget og hedder nu 18. september i stedet.

Tvilling a er den midste og svare til er normal bebsi 12+4 og tvilling b er, hvad der svare til 13+1 (den vi skal gå efter nu). Scannings jordmoderen sagde vi ikke skulle bekymere os, grunde til størrelseforskellen kan være mange, men hun gætter, at det er fordi der er en af hver køn.

Har er lige tre billeder af dem. Billed 1 er hovederne af dem begge og "bevis" på, at de er tveæggende. Billed 2 er tvilling a og billed 3 er tvilling b.

åhhh hvor dejligt i fik nogle goe tal til NF...

Uha den følelse man har når den/de "popper" op på skærmen er UBESKRIVELIGT - jeg STOR tudede da jeg var afsted - så linser og det hele røg ud - så måtte stoppe og proppe linser i igen *GGG*

Det bliver virkelig spændende at se om der er en af hver - det kunne være hyggeligt....

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, så vil jeg også meget hellere have mad fra Jensens end McD Synes også det er billigt med deres 3-retters menuer til omkring 150 kr. - det er slet ikke så ringe

Hehe... Det er faktisk rigtigt... For 2-3 år siden og frem til for et halv års tid siden fik alle i min omgangskreds drenge og nu er det bare piger alle får - det er altså lidt pudsigt

Ja, mon ikke vi når at få minimum en af hver inden vi stopper produktionen

Nå hvor sjovt.... Hehe... Havde virkelig slet heller ikke opfattelsen af, at du var 33 - troede du var de der 24 eller 25 Men så er vi jo næsten jævnaldrende... Hvad sagde familien egentlig til de 2 små guldklumper?

Ja, min mor var 26, blev 27 måneden efter hun fik mig - men min søster kommer til at være 27, da hun lige skal være færdig med hendes uddannelse først - så de kommer næsten til at følges ad
Men vil gerne have mine med 2 års mellemrum, men kommer an på om der er 1 eller 2... Hehe... Og så er det jo heller ikke sikkert, at det går ligeså hurtigt anden gang med at blive gravid

Jamen det er jo lige det

I min er det så kun piger, men har så også en lidt yngre omgangskreds som først rigtig kom i gang sidste år.

Mon ikke, hehe.

Altså sidste år kunne man godt mærke panikken i familien, da graviditeten kom frem, så denne her gang var der mere ro på, da vi stod frem. De fleste blev dog ligesom os overrasket over, at der er to, men genet er i familien og vi er begge gange blevet mobbet med det var tvillinger. Så helt unaturligt er det ikke. Min mormor derimod er den der reageret voldsomt, hun sprugte som det første (efter jeg sagde det var tvillinger) "Er det naturligt?!". Hehe lidt sjovt. Min kæreste mormor var også i chok, ikke nok med, at hun skulle være oldemor for første gang, så ventede to af hendes børnebørn barn med 5 dages mellemrum (nu 3, da jeg er blevet rykket og hun beholdte sin termin), så venter den ene sgu tvillinger, så 3 oldebørn indenfor en uge.

Synes nu heller ikke jeg ligner en på 33 men ja det er vi godt nok.

Kan godt forstå det med alders forskellen på maks to år. Jeg vil sjovt nok gerne vente 4-5 år, så jeg er færdig uddannet inden nummer 3, de har jo også hinanden, så det er ikke noget problem med dem.

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Topp skriver:

åhhh hvor dejligt i fik nogle goe tal til NF...

Uha den følelse man har når den/de "popper" op på skærmen er UBESKRIVELIGT - jeg STOR tudede da jeg var afsted - så linser og det hele røg ud - så måtte stoppe og proppe linser i igen *GGG*

Jeg er lidt speciel, hvad det angår. Jeg bliver ikke særlig påvirket under scanningen, først når jeg er kommet hjem, hehe.

Takker

Det gør det, vi glæder os meget til næste scanning

Anmeld

14. marts 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Jeg er lidt speciel, hvad det angår. Jeg bliver ikke særlig påvirket under scanningen, først når jeg er kommet hjem, hehe.

Takker

Det gør det, vi glæder os meget til næste scanning

hehe jeg kan SLET ikke styre det hihi

STOR tudede til NF og til kønsscanningen - da hun sagde det blev en pige - men da jeg havde født, var der ingen tåre *GGG* tyyypisk

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

hehe jeg kan SLET ikke styre det hihi

STOR tudede til NF og til kønsscanningen - da hun sagde det blev en pige - men da jeg havde født, var der ingen tåre *GGG* tyyypisk

Tror nu også det "går galt" for mig, når vi for kønnene afvide. Tror sågar også, at det gør det til fødslen, men sådan er det nu engang.

Anmeld

14. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Jamen det er jo lige det

I min er det så kun piger, men har så også en lidt yngre omgangskreds som først rigtig kom i gang sidste år.

Mon ikke, hehe.

Altså sidste år kunne man godt mærke panikken i familien, da graviditeten kom frem, så denne her gang var der mere ro på, da vi stod frem. De fleste blev dog ligesom os overrasket over, at der er to, men genet er i familien og vi er begge gange blevet mobbet med det var tvillinger. Så helt unaturligt er det ikke. Min mormor derimod er den der reageret voldsomt, hun sprugte som det første (efter jeg sagde det var tvillinger) "Er det naturligt?!". Hehe lidt sjovt. Min kæreste mormor var også i chok, ikke nok med, at hun skulle være oldemor for første gang, så ventede to af hendes børnebørn barn med 5 dages mellemrum (nu 3, da jeg er blevet rykket og hun beholdte sin termin), så venter den ene sgu tvillinger, så 3 oldebørn indenfor en uge.

Synes nu heller ikke jeg ligner en på 33 men ja det er vi godt nok.

Kan godt forstå det med alders forskellen på maks to år. Jeg vil sjovt nok gerne vente 4-5 år, så jeg er færdig uddannet inden nummer 3, de har jo også hinanden, så det er ikke noget problem med dem.

Dejligt de tager det så godt Haha - hvor er det sødt med din mormor, men viser jo bare de holder af en, når de bekymrer sig

Ej, hvor vildt... Det er da helt fantastisk, at I følges så tæt - sikke en oplevelse for hans mormor, og sikke en omvæltning

Nej, det gør du slet heller ikke - men du ved jo billeder kan snyde, og da du skrev, at det var rigtig flotte tal, når man så på din alder, forstod jeg det som om, at du måtte være i 30'erne, og eftersom du havde 33 i dit navn, tænkte jeg det nok var din alder - men snyyyyydt Haha...

Ja, det kan jeg godt forstå du gerne vil... Men når de har hinanden, så betyder det heller ikke så meget nej

Anmeld

14. marts 2011

Topp

Kofoed33 skriver:

Tror nu også det "går galt" for mig, når vi for kønnene afvide. Tror sågar også, at det gør det til fødslen, men sådan er det nu engang.

jeg havde også regnet med jeg ville hyle helt vildt til fødslen - men næææ nej... var bare glad for det var overstået - hihi

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Dejligt de tager det så godt Haha - hvor er det sødt med din mormor, men viser jo bare de holder af en, når de bekymrer sig

Ej, hvor vildt... Det er da helt fantastisk, at I følges så tæt - sikke en oplevelse for hans mormor, og sikke en omvæltning

Nej, det gør du slet heller ikke - men du ved jo billeder kan snyde, og da du skrev, at det var rigtig flotte tal, når man så på din alder, forstod jeg det som om, at du måtte være i 30'erne, og eftersom du havde 33 i dit navn, tænkte jeg det nok var din alder - men snyyyyydt Haha...

Ja, det kan jeg godt forstå du gerne vil... Men når de har hinanden, så betyder det heller ikke så meget nej

Ja, det er sgu dejligt

Jamen det er jo mega vildt, vi ender sikker med termin samme dag, få nu er min rykket to gange, så hvorfor ikke en gang til For at gøre alt værre har kærestens søster termin på kærestens fødselsdag Hun er også herinde, men er meget stille "Peitersen23".

Det var i hvert fald et ring opkald svingermor havde med hende

Hvad med din familie eller ved de ikke så meget endnu?

Nårhh, mente, at man generelt nærmest ikke kan få bedre tal og det skylds alderen, om jeg er i den perfekte føde alder, så der bliver ikke bedre, hehe

Det er jo det

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Topp skriver:

jeg havde også regnet med jeg ville hyle helt vildt til fødslen - men næææ nej... var bare glad for det var overstået - hihi

Det kan jeg så også godt forstå Men det bliver da super dejligt, når de endelig kommer, forhåbenlig ikke før midt august.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.