Kofoed33 skriver:
Jamen det er jo lige det 
I min er det så kun piger, men har så også en lidt yngre omgangskreds som først rigtig kom i gang sidste år.
Mon ikke, hehe.
Altså sidste år kunne man godt mærke panikken i familien, da graviditeten kom frem, så denne her gang var der mere ro på, da vi stod frem. De fleste blev dog ligesom os overrasket over, at der er to, men genet er i familien og vi er begge gange blevet mobbet med det var tvillinger. Så helt unaturligt er det ikke. Min mormor derimod er den der reageret voldsomt, hun sprugte som det første (efter jeg sagde det var tvillinger) "Er det naturligt?!". Hehe lidt sjovt. Min kæreste mormor var også i chok, ikke nok med, at hun skulle være oldemor for første gang, så ventede to af hendes børnebørn barn med 5 dages mellemrum (nu 3, da jeg er blevet rykket og hun beholdte sin termin), så venter den ene sgu tvillinger, så 3 oldebørn indenfor en uge. 
Synes nu heller ikke jeg ligner en på 33
men ja det er vi godt nok.
Kan godt forstå det med alders forskellen på maks to år. Jeg vil sjovt nok gerne vente 4-5 år, så jeg er færdig uddannet inden nummer 3, de har jo også hinanden, så det er ikke noget problem med dem.
Dejligt de tager det så godt

Haha - hvor er det sødt med din mormor, men viser jo bare de holder af en, når de bekymrer sig

Ej, hvor vildt... Det er da helt fantastisk, at I følges så tæt - sikke en oplevelse for hans mormor, og sikke en omvæltning

Nej, det gør du slet heller ikke - men du ved jo billeder kan snyde, og da du skrev, at det var rigtig flotte tal, når man så på din alder, forstod jeg det som om, at du måtte være i 30'erne, og eftersom du havde 33 i dit navn, tænkte jeg det nok var din alder - men snyyyyydt

Haha...
Ja, det kan jeg godt forstå du gerne vil... Men når de har hinanden, så betyder det heller ikke så meget nej