NF med tvillingerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.844 visninger
53 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Kofoed.

Så var vi afsted i dag. Hvor var de dejlige aktive og alt var jo super. Risiko tallene var super 1:5000 (og noget) ved begge to. De har begge hvad de skulle (to arme og to ben, store hoveder og tyk mave, ). Min termin blev rygget og hedder nu 18. september i stedet.

Tvilling a er den midste og svare til er normal bebsi 12+4 og tvilling b er, hvad der svare til 13+1 (den vi skal gå efter nu). Scannings jordmoderen sagde vi ikke skulle bekymere os, grunde til størrelseforskellen kan være mange, men hun gætter, at det er fordi der er en af hver køn.

Har er lige tre billeder af dem. Billed 1 er hovederne af dem begge og "bevis" på, at de er tveæggende. Billed 2 er tvilling a og billed 3 er tvilling b.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

Så var vi afsted i dag. Hvor var de dejlige aktive og alt var jo super. Risiko tallene var super 1:5000 (og noget) ved begge to. De har begge hvad de skulle (to arme og to ben, store hoveder og tyk mave, ). Min termin blev rygget og hedder nu 18. september i stedet.

Tvilling a er den midste og svare til er normal bebsi 12+4 og tvilling b er, hvad der svare til 13+1 (den vi skal gå efter nu). Scannings jordmoderen sagde vi ikke skulle bekymere os, grunde til størrelseforskellen kan være mange, men hun gætter, at det er fordi der er en af hver køn.

Har er lige tre billeder af dem. Billed 1 er hovederne af dem begge og "bevis" på, at de er tveæggende. Billed 2 er tvilling a og billed 3 er tvilling b.

Billede søde ?

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Lone H. skriver:

Billede søde ?

Først nu gad de lade sig overføre, dejligt den kun gad overføre en af gangen imens det så tager 3 minutter stykket.

Anmeld

14. marts 2011

otlitrom

Tillykke med den gode scanning! Hvor må det være vildt at vente tvillinger!

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

kitty skriver:

Tillykke med den gode scanning! Hvor må det være vildt at vente tvillinger!

Takker. Mega vildt, maven er ikke vokset så meget endnu, men tror den bliver STOR .

Anmeld

14. marts 2011

otlitrom

Kofoed33 skriver:

Takker. Mega vildt, maven er ikke vokset så meget endnu, men tror den bliver STOR .

Det er meget forskelligt, hvornår maverne vokser.

Jeg går i klasse med en der 23+? og jeg er selv 26+0 i morgen. Vi stod i kantinen idag, og så siger kantine damen til mig "hold da op, det er op over, hvornår går du på barsel??!!" hvortil jeg må svare, at jeg har termin 22. juni.. Hende der er 23+? står ved siden af og siger "ja er det ikke skørt, der er kun ca 14 dage i mellem os, og min mave er helt lille?" hvortil kantinedamens så siger "ej er du gravid, det kunne jeg slet ikke se"...

Så altså, det er MEGET forskelligt, hvornår og hvor meget maven vokser!

Den skal nok blive stor og fin og fuld af spark!

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

kitty skriver:

Det er meget forskelligt, hvornår maverne vokser.

Jeg går i klasse med en der 23+? og jeg er selv 26+0 i morgen. Vi stod i kantinen idag, og så siger kantine damen til mig "hold da op, det er op over, hvornår går du på barsel??!!" hvortil jeg må svare, at jeg har termin 22. juni.. Hende der er 23+? står ved siden af og siger "ja er det ikke skørt, der er kun ca 14 dage i mellem os, og min mave er helt lille?" hvortil kantinedamens så siger "ej er du gravid, det kunne jeg slet ikke se"...

Så altså, det er MEGET forskelligt, hvornår og hvor meget maven vokser!

Den skal nok blive stor og fin og fuld af spark!

Hehe, hvor sjovt, hehe . Jeg er dog vokset ud af mine bukser, men ja, det er meget forskelligt.

Anmeld

14. marts 2011

Najsen86

nej hvor er det bare skønt

Anmeld

14. marts 2011

Kruse90

så fiine billeder
hvordan kan det ses at de er tvæggede???

Anmeld

14. marts 2011

birthee

Dejligt at høre det gik godt - så er et vigtigt skridt nået i graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.