Kofoed33 skriver:
Ja specielt deres frokost tilbud. Maden koster det samme som på McD, men så koster sodavanden bare det mere, men synes nu service og det, at du for "rigtig" mad opvejer det.
Sidste år VILLE jeg have en pige, men det ligger nok i, at ALLE omkring mig for piger, så jeg vil have en dreng, hehe.
Tror nu nok jeg også når, at få en af hver, selvom hvis tvillingerne bliver samme køn.
Jeg er godt nok også glad for, at det var lige der omkring vi kom ind, nåede at vaske lidt tøj inden og kæreste kunne få lidt søvn (han arbejder om natten).
Ej hvor sjovt i alle for den først som 23 årig, så er spørgsmålet bare, om i også for "resten" i samme alder 
Arh... det er lige lidt for højt, hehe. 33 er mit lykketal. Er selv 90'ser og føder lige omkring min 21 år fødselsdag. Hehe. Så snydt 
Ja, så vil jeg også meget hellere have mad fra Jensens end McD

Synes også det er billigt med deres 3-retters menuer til omkring 150 kr. - det er slet ikke så ringe

Hehe... Det er faktisk rigtigt... For 2-3 år siden og frem til for et halv års tid siden fik alle i min omgangskreds drenge og nu er det bare piger alle får - det er altså lidt pudsigt

Ja, mon ikke vi når at få minimum en af hver inden vi stopper produktionen

Nå hvor sjovt.... Hehe... Havde virkelig slet heller ikke opfattelsen af, at du var 33 - troede du var de der 24 eller 25

Men så er vi jo næsten jævnaldrende... Hvad sagde familien egentlig til de 2 små guldklumper?

Ja, min mor var 26, blev 27 måneden efter hun fik mig - men min søster kommer til at være 27, da hun lige skal være færdig med hendes uddannelse først - så de kommer næsten til at følges ad

Men vil gerne have mine med 2 års mellemrum, men kommer an på om der er 1 eller 2... Hehe... Og så er det jo heller ikke sikkert, at det går ligeså hurtigt anden gang med at blive gravid