NF med tvillingerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ej, det var da super lækkert at få og vide - så dansede I vel nærmest derfra?

Og så tyder det på en af hver - er det ikke bare fantastisk?

Ja, kan slet ikke vente til på mandag, synes der er såååå lang tid til... Hehe... Håber virkelig også på flotte tal - men er "kun" 22, så det skulle jo tælle i den gode ende af tallene, så det bliver lidt spændende at se hvad de siger

Ja, det gjorde vi, hehe. Fik ihvert fald lækker mad på Jensen's bagefter

Af mange forskellige/mærkelige årsager kan jeg ikke svare på det endnu, hehe. Ej jo det vil da være skønt, jeg vil bare have min dreng, så kommer han ikke i denne omgang, så må vi blive ved indtil han er der

Der er super lang tid, kender det alt for godt, sov næsten ikke i nat, hvilket giver hovedpine og det gider man altså bare ikke have til scanning, hehe.

Ej er du 22 ?  troede jeg ikke, var overbevist om, at du enten var 90'ser eller 91'ser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Kofoed.

ulleby skriver:

Måske var det også noget i den stil vi fik afvide - der er så meget info man får hen af vejen - vigtigst er de er ok

Jeps vores ligger i den samme "pose" - men med væg imellem. Så vi er dem der bliver scannet hver 14 dag og derfor skal jeg heller ikke føde dem selv

Ja det gør man nok. Det er det bestemt, så længe de har det godt er alt andet lige meget.

Okay viste ikke, at man ikke måtte føde normalt når de ligger i samme moderkage, men hver sin fosterhinde. Måske er det gennerelt når de ligger i samme moderkage?

Anmeld

14. marts 2011

K&S

Fantastisk, tillykke med den flotte scanning

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

K&S skriver:

Fantastisk, tillykke med den flotte scanning

Mange tak

Anmeld

14. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja, det gjorde vi, hehe. Fik ihvert fald lækker mad på Jensen's bagefter

Af mange forskellige/mærkelige årsager kan jeg ikke svare på det endnu, hehe. Ej jo det vil da være skønt, jeg vil bare have min dreng, så kommer han ikke i denne omgang, så må vi blive ved indtil han er der

Der er super lang tid, kender det alt for godt, sov næsten ikke i nat, hvilket giver hovedpine og det gider man altså bare ikke have til scanning, hehe.

Ej er du 22 ?  troede jeg ikke, var overbevist om, at du enten var 90'ser eller 91'ser

Ej, hvor skønt - her er vi også fans af Jensens - god mad til billige penge - så bliver det ikke meget bedre

Ej, hvor sjovt - hvordan kan det være, du "VIL" have en dreng?

Her er vi faktisk ligeglade, men vil da gerne inden jeg er færdig med at få børn - have minimum 1 af hver

Ej, det kan jeg virkelig godt forstå - er glad for vi skal ind fra morgenstunden af - ellers ville jeg da have tyndskid hele dagen

Ej, hvor sjovt - det er pudsigt, hvor forskelligt man kan opfatte folk herinde - men er altså 88'er (og er jeg nu glad for) Min mor var 23 da hun fik min søster, min søster var 23, da hun fik min dejlige nevø - og jeg bliver 23 inden i får vores lille guldklump Så det er nok bare noget der lægger til familien... Hehe...

Troede faktisk også du var midt i tyvere indtil jeg lige kom til at tænke på 33 i dit profilnavn - som jeg så næsten kunne gætte var din alder?

Anmeld

14. marts 2011

ulleby

Kofoed33 skriver:

Ja det gør man nok. Det er det bestemt, så længe de har det godt er alt andet lige meget.

Okay viste ikke, at man ikke måtte føde normalt når de ligger i samme moderkage, men hver sin fosterhinde. Måske er det gennerelt når de ligger i samme moderkage?

Man må vist gerne - meeeeeen de anbefaler det ikke plus min mand og jeg blev enig om når overlægen sagde kejsersnit var der ingen grund til at lege med skæbnen

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ej, hvor skønt - her er vi også fans af Jensens - god mad til billige penge - så bliver det ikke meget bedre

Ej, hvor sjovt - hvordan kan det være, du "VIL" have en dreng?

Her er vi faktisk ligeglade, men vil da gerne inden jeg er færdig med at få børn - have minimum 1 af hver

Ej, det kan jeg virkelig godt forstå - er glad for vi skal ind fra morgenstunden af - ellers ville jeg da have tyndskid hele dagen

Ej, hvor sjovt - det er pudsigt, hvor forskelligt man kan opfatte folk herinde - men er altså 88'er (og er jeg nu glad for) Min mor var 23 da hun fik min søster, min søster var 23, da hun fik min dejlige nevø - og jeg bliver 23 inden i får vores lille guldklump Så det er nok bare noget der lægger til familien... Hehe...

Troede faktisk også du var midt i tyvere indtil jeg lige kom til at tænke på 33 i dit profilnavn - som jeg så næsten kunne gætte var din alder?

Ja specielt deres frokost tilbud. Maden koster det samme som på McD, men så koster sodavanden bare det mere, men synes nu service og det, at du for "rigtig" mad opvejer det.

Sidste år VILLE jeg have en pige, men det ligger nok i, at ALLE omkring mig for piger, så jeg vil have en dreng, hehe.

Tror nu nok jeg også når, at få en af hver, selvom hvis tvillingerne bliver samme køn.

Jeg er godt nok også glad for, at det var lige der omkring vi kom ind, nåede at vaske lidt tøj inden og kæreste kunne få lidt søvn (han arbejder om natten).

Ej hvor sjovt i alle for den først som 23 årig, så er spørgsmålet bare, om i også for "resten" i samme alder

Arh... det er lige lidt for højt, hehe. 33 er mit lykketal. Er selv 90'ser og føder lige omkring min 21 år fødselsdag. Hehe. Så snydt

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

ulleby skriver:

Man må vist gerne - meeeeeen de anbefaler det ikke plus min mand og jeg blev enig om når overlægen sagde kejsersnit var der ingen grund til at lege med skæbnen

Det kan jeg så godt forstå. Regner også selv med kejsersnit

Anmeld

14. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja specielt deres frokost tilbud. Maden koster det samme som på McD, men så koster sodavanden bare det mere, men synes nu service og det, at du for "rigtig" mad opvejer det.

Sidste år VILLE jeg have en pige, men det ligger nok i, at ALLE omkring mig for piger, så jeg vil have en dreng, hehe.

Tror nu nok jeg også når, at få en af hver, selvom hvis tvillingerne bliver samme køn.

Jeg er godt nok også glad for, at det var lige der omkring vi kom ind, nåede at vaske lidt tøj inden og kæreste kunne få lidt søvn (han arbejder om natten).

Ej hvor sjovt i alle for den først som 23 årig, så er spørgsmålet bare, om i også for "resten" i samme alder

Arh... det er lige lidt for højt, hehe. 33 er mit lykketal. Er selv 90'ser og føder lige omkring min 21 år fødselsdag. Hehe. Så snydt

Ja, så vil jeg også meget hellere have mad fra Jensens end McD Synes også det er billigt med deres 3-retters menuer til omkring 150 kr. - det er slet ikke så ringe

Hehe... Det er faktisk rigtigt... For 2-3 år siden og frem til for et halv års tid siden fik alle i min omgangskreds drenge og nu er det bare piger alle får - det er altså lidt pudsigt

Ja, mon ikke vi når at få minimum en af hver inden vi stopper produktionen

Nå hvor sjovt.... Hehe... Havde virkelig slet heller ikke opfattelsen af, at du var 33 - troede du var de der 24 eller 25 Men så er vi jo næsten jævnaldrende... Hvad sagde familien egentlig til de 2 små guldklumper?

Ja, min mor var 26, blev 27 måneden efter hun fik mig - men min søster kommer til at være 27, da hun lige skal være færdig med hendes uddannelse først - så de kommer næsten til at følges ad
Men vil gerne have mine med 2 års mellemrum, men kommer an på om der er 1 eller 2... Hehe... Og så er det jo heller ikke sikkert, at det går ligeså hurtigt anden gang med at blive gravid

Anmeld

14. marts 2011

Ranarupta

Ihhh, hvor skønt. Tillykke med de gode tal og med bebserne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.