NF med tvillingerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Kofoed.

Heidi-ra skriver:

Hhehe ja ok det kan self godt være der er noget om det.. Sys bestemt ikke min stedsøn er særlig nem allerede nu og han er kun 6 hehe

Tror heller ikke den der er på vej bliver så nem hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Maalene

Eeej, hvor er det bare fantastisk dejligt at læse altså

Kæmpe stort tillykke med de flotte tal og den veloverståede nakkefoldsscanning - og selvfølgelig et kæmpe tillykke med de 2 små guldklumper - hvor er det bare stort

Super fantastisk update - er så glad på jeres vegne

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Eeej, hvor er det bare fantastisk dejligt at læse altså

Kæmpe stort tillykke med de flotte tal og den veloverståede nakkefoldsscanning - og selvfølgelig et kæmpe tillykke med de 2 små guldklumper - hvor er det bare stort

Super fantastisk update - er så glad på jeres vegne

Mange tak

Nu gælder det jo bare om at vente Så det bliver mandag og jeg kan se din/dine guldklump/er Håber bestemt også, at dine tal bliver ligeså fine. Fik afvide, at det er nogen af de pæneste tal man kan få og det er meget på grund af min alder. Så håber/regner med nogen flotte tal fra dig mandag

Anmeld

14. marts 2011

ulleby

Kofoed33 skriver:

Så var vi afsted i dag. Hvor var de dejlige aktive og alt var jo super. Risiko tallene var super 1:5000 (og noget) ved begge to. De har begge hvad de skulle (to arme og to ben, store hoveder og tyk mave, ). Min termin blev rygget og hedder nu 18. september i stedet.

Tvilling a er den midste og svare til er normal bebsi 12+4 og tvilling b er, hvad der svare til 13+1 (den vi skal gå efter nu). Scannings jordmoderen sagde vi ikke skulle bekymere os, grunde til størrelseforskellen kan være mange, men hun gætter, at det er fordi der er en af hver køn.

Har er lige tre billeder af dem. Billed 1 er hovederne af dem begge og "bevis" på, at de er tveæggende. Billed 2 er tvilling a og billed 3 er tvilling b.

Sikke nogle flotte tal - vi fik afvide at vi ikke kunne regne med de tal nu det var tvillinger Men man får jo så mange scanninger - at de følger dem så tæt at de opdager hvis der skulle være noget undervejs

Men held og lykke med det - det er en ubeskrivelig oplevelse er pt 32+1 med vores enægget tvillinge damer

Anmeld

14. marts 2011

Frøken J.

Nej hvor skønt det gik godt! Der er garanteret én af hver derinde

Anmeld

14. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Mange tak

Nu gælder det jo bare om at vente Så det bliver mandag og jeg kan se din/dine guldklump/er Håber bestemt også, at dine tal bliver ligeså fine. Fik afvide, at det er nogen af de pæneste tal man kan få og det er meget på grund af min alder. Så håber/regner med nogen flotte tal fra dig mandag

Ej, det var da super lækkert at få og vide - så dansede I vel nærmest derfra?

Og så tyder det på en af hver - er det ikke bare fantastisk?

Ja, kan slet ikke vente til på mandag, synes der er såååå lang tid til... Hehe... Håber virkelig også på flotte tal - men er "kun" 22, så det skulle jo tælle i den gode ende af tallene, så det bliver lidt spændende at se hvad de siger

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

ulleby skriver:

Sikke nogle flotte tal - vi fik afvide at vi ikke kunne regne med de tal nu det var tvillinger Men man får jo så mange scanninger - at de følger dem så tæt at de opdager hvis der skulle være noget undervejs

Men held og lykke med det - det er en ubeskrivelig oplevelse er pt 32+1 med vores enægget tvillinge damer

Jeg fik afvide, at jeg ikke måtte samligne med andre, da det er tvillinger, men da tallene var så høje på alle tre kromosoner, skulle vi overhovedet ikke bekrymre os. Så lidt det sammen, men ikke helt

Jeg bliver dog ikke flugt så tæt  da de er tveæggende med hver sin moderkage og forsterhinde... Så skal til scanning 19+5 og omkring uge 24 og et par gange mere senere.

Af ren nysgerrighed, ligger dine i hver sin forsterhinde eller sover de rundt mellem hinanden?

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

ulleby skriver:

Svømmer ikke sover

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Secrets skriver:

Nej hvor skønt det gik godt! Der er garanteret én af hver derinde

Tak

Det er der sikkert, med den forskel der alligevel er på dem

Anmeld

14. marts 2011

ulleby

Kofoed33 skriver:

Jeg fik afvide, at jeg ikke måtte samligne med andre, da det er tvillinger, men da tallene var så høje på alle tre kromosoner, skulle vi overhovedet ikke bekrymre os. Så lidt det sammen, men ikke helt

Jeg bliver dog ikke flugt så tæt  da de er tveæggende med hver sin moderkage og forsterhinde... Så skal til scanning 19+5 og omkring uge 24 og et par gange mere senere.

Af ren nysgerrighed, ligger dine i hver sin forsterhinde eller sover de rundt mellem hinanden?

Måske var det også noget i den stil vi fik afvide - der er så meget info man får hen af vejen - vigtigst er de er ok

Jeps vores ligger i den samme "pose" - men med væg imellem. Så vi er dem der bliver scannet hver 14 dag og derfor skal jeg heller ikke føde dem selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.