NF med tvillingerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Sunflower

Nogle fine billeder Dejligt at alt er godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Kofoed.

Najsen86 skriver:

nej hvor er det bare skønt

Ja og takker

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Kruse90 skriver:

så fiine billeder
hvordan kan det ses at de er tvæggede???

De sorte områder ikke røre ved hinanden. Men kan godt forstå du spørger, troede også det var mere detalgeret end det. Men når de ikke røre hinanden er sandsynlighed for, at de er enæggende meget lille.

Anmeld

14. marts 2011

Chr-Hei

Kofoed33 skriver:

Så var vi afsted i dag. Hvor var de dejlige aktive og alt var jo super. Risiko tallene var super 1:5000 (og noget) ved begge to. De har begge hvad de skulle (to arme og to ben, store hoveder og tyk mave, ). Min termin blev rygget og hedder nu 18. september i stedet.

Tvilling a er den midste og svare til er normal bebsi 12+4 og tvilling b er, hvad der svare til 13+1 (den vi skal gå efter nu). Scannings jordmoderen sagde vi ikke skulle bekymere os, grunde til størrelseforskellen kan være mange, men hun gætter, at det er fordi der er en af hver køn.

Har er lige tre billeder af dem. Billed 1 er hovederne af dem begge og "bevis" på, at de er tveæggende. Billed 2 er tvilling a og billed 3 er tvilling b.

Ej hvor lyder det bare rart ... Og sikke fine billeder Ku da være sjovt med en a hver ....

Tillykke med den veloverståede scanning

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

birthee skriver:

Dejligt at høre det gik godt - så er et vigtigt skridt nået i graviditeten

Jahh, det er rigtig dejligt. Nu venter vi bare spændt til MD, så vi kan se de to små igen

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Sunflower skriver:

Nogle fine billeder Dejligt at alt er godt

Takker Og tillykke med alle de maaaange æg

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Heidi-ra skriver:

Ej hvor lyder det bare rart ... Og sikke fine billeder Ku da være sjovt med en a hver ....

Tillykke med den veloverståede scanning

Takker

Jamen tror også selv det er en af hver, men håber nu mest, at det er to drenge Men uanset hvad, bliver de mine to små (møg)unger.

Anmeld

14. marts 2011

Chr-Hei

Kofoed33 skriver:

Takker

Jamen tror også selv det er en af hver, men håber nu mest, at det er to drenge Men uanset hvad, bliver de mine to små (møg)unger.

Ej hvorfor vil du helst have to drenge ? Hehe.. Men ja unger er det da garanteret hehe ...

Anmeld

14. marts 2011

Kofoed.

Heidi-ra skriver:

Ej hvorfor vil du helst have to drenge ? Hehe.. Men ja unger er det da garanteret hehe ...

Ved jeg faktisk ikke, men har en følelse af, at det er nemmere at opdrage drenge (Specielt som teenagers).

Anmeld

14. marts 2011

Chr-Hei

Kofoed33 skriver:

Ved jeg faktisk ikke, men har en følelse af, at det er nemmere at opdrage drenge (Specielt som teenagers).

Hhehe ja ok det kan self godt være der er noget om det.. Sys bestemt ikke min stedsøn er særlig nem allerede nu og han er kun 6 hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.