NF med tvillingerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja, det er sgu dejligt

Jamen det er jo mega vildt, vi ender sikker med termin samme dag, få nu er min rykket to gange, så hvorfor ikke en gang til For at gøre alt værre har kærestens søster termin på kærestens fødselsdag Hun er også herinde, men er meget stille "Peitersen23".

Det var i hvert fald et ring opkald svingermor havde med hende

Hvad med din familie eller ved de ikke så meget endnu?

Nårhh, mente, at man generelt nærmest ikke kan få bedre tal og det skylds alderen, om jeg er i den perfekte føde alder, så der bliver ikke bedre, hehe

Det er jo det

Ja, det kunne da være sjovt, hvis I kom til at have termin samme dag... Hehe... Men mon ikke jeres 2 små guldklumper kommer lidt før termin

Arhh, på den måde... Hehe... Så er Malenes hjerne med igen

Jo, ville vente med at fortælle mine og kærestens forældre det, til vi havde set hjerteblink, så de ikke bare tænkte, ja ja, det kan være det går galt igen... Men begyndte jo at bløde, da jeg var 5+6 - og så var jeg bare nødt til at snakke med min mor, så det var ikke den bedste måde, de fik det og vide på

Men vores forældre, søskende og de kommende oldeforældre ved det... Og så er der noget andet familie og nogle venner, som også ved det, men det bliver rigtig officielt her efter NF

Har I offentliggjort den store nyhed til alle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, det kunne da være sjovt, hvis I kom til at have termin samme dag... Hehe... Men mon ikke jeres 2 små guldklumper kommer lidt før termin

Arhh, på den måde... Hehe... Så er Malenes hjerne med igen

Jo, ville vente med at fortælle mine og kærestens forældre det, til vi havde set hjerteblink, så de ikke bare tænkte, ja ja, det kan være det går galt igen... Men begyndte jo at bløde, da jeg var 5+6 - og så var jeg bare nødt til at snakke med min mor, så det var ikke den bedste måde, de fik det og vide på

Men vores forældre, søskende og de kommende oldeforældre ved det... Og så er der noget andet familie og nogle venner, som også ved det, men det bliver rigtig officielt her efter NF

Har I offentliggjort den store nyhed til alle?

Jo, nok endda en måned før.. Men stadig.

Så "langsom" tror jeg ikke den er

ja, kan nu godt forstå den ikke blev holdt.

Okay og de tog det alle godt?

Ja, det gjorde jeg i fredags

Anmeld

15. marts 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Jo, nok endda en måned før.. Men stadig.

Så "langsom" tror jeg ikke den er

ja, kan nu godt forstå den ikke blev holdt.

Okay og de tog det alle godt?

Ja, det gjorde jeg i fredags

Ja, men så længe de er færdigbagte - så må de gerne komme et par uger før

Ja, det gjorde de allesammen - de blev jo rigtig glade, når vi nu havde mistet før... Min svigerfar begyndte at græde (af glæde ), da de fik det og vide - så det var bare SÅ dejligt

Anmeld

15. marts 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, men så længe de er færdigbagte - så må de gerne komme et par uger før

Ja, det gjorde de allesammen - de blev jo rigtig glade, når vi nu havde mistet før... Min svigerfar begyndte at græde (af glæde ), da de fik det og vide - så det var bare SÅ dejligt

Jeps,

Dejligt Det er da ikke så almindeligt, at mændene græder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.