KittyGirl skriver:
jeg skriver ikke så meget.. men følger jer meget.. og synes altså lige du skal vide, at jeg synes du gør et fantastisk stykke "arbejde´" med din dreng... den tålmodighed... den rummelighed... din kærlighed... du er jo en fantastisk mor!
Ting tager tid, og for Frederic tager det lang tid... og det er bare så svært for jer, men jeg håber virkelig at det løser sig på et tidspunkt så i kan slippe jeres fokus på det.. og bare slappe af...
Igen synes jeg at han er bare så dejlig en fantastisk dreng, og en ENORM charmetrold.... sikke nogle øjne og sikke et smil 
Blev helt rørt, for det er ikke altid lige det man føler man er, når han er sådan...
tænker ofte; gid han da fejled noget de kunne behandle med en pille eller to - i stedet for dette.
Eller de fandt frem til 'fejlen' - så vi havde noget at gå ud fra, et lys for enden af tunlen. Noget at arbejde med.
Det virker til tider vildt uoverskueligt.
Vi har som sådan ikke fokus på maden som sådan, men lever meget neutralt på det punkt. At hans evt afsky - negative kommentare om mad bliver mødt med; 'snakken om noget andet' osv.
Nogle gange kan vi bruge laang tid på bare at få ham til bordet, hvor han er total ligeglad med at jeg spiser hans mad - tager hans stol - at han ingen dessert får osv. Med ordene; ja mor, spis du bare - jeg vil ikke have noget. Jeg ikke sulten. Jeg ikke smage på det. Jeg ikke lig det. jeg ikke have noget at spise...
Anmeld