Det kunne sagtens være Nikita de dage hun leger med maden, hun hælder dog også sin mælk oveni indimellem..
men nu er jeres situationen lidt anerledes, og jeg tvivler ikke på at I har forsøgt alle tricks i bogen, men tænkte at jeg ville skrive hvordan vi fik fremdrift i det (selvom det aldrig har været et reelt problem, da hun fik nok mad om dagen)
Nikita har ikke ville spise mad om aftenen, ofte så spiste hun et par bidder og så ikke mere, så efter en lang periode med aftensmad der blev leget med og meget lidt spist, så begyndte jeg at adskille alt maden og selv lade hende øse op af hver af indigrienserne, besværligt, men det hjælper på det - hun leger dog stadigvæk indimellem. Så langt så godt, så kom vi til den fase hvor hun gerne ville spise ris, kartofler, pasta og nudler - med ingen grønsager eller kød, men fandt så ud af at hun indimellem gerne vil smage på kødet når det er i mini mini stykker og jeg lægger et enkelt frem ellers vil hun ikke med undtagelse af kylling i suppen (dog ved siden af) og hakket kyllingekød (indimellem), grønsagerne vil hun kun spise rå, alle grønsager bliver spyttet ud med det samme.. så dem får hun rå sammen med frugt, så må vi tage det hen af vejen..
Håber for jer at det snart vender og I får en dreng der spiser alt sammen med mor og far.. 
Anmeld