Anja&jesper skriver:
Puha i går prøvede vi jo igen at ligge ham i seng da han viste tegn på han var meget træt, han sov da også lige 1 time og så gad han faktisk ikke mere, så fra kl.20 til kl.21 havde vi en kamp med at få ham til at sove igen og til sidst opgav jeg simpelthen (ved godt der er nogle der vil sige det er forkert gjort) men jeg havde bare ikke lige kræfter til at kæmpe med ham, så han kom ned igen og lå og legede på sit tæppe og ja så kom han med os i seng da klokken var sådan ca 23:30 jeg lagde ham så hen i sin seng da han var faldet i søvn hos mig (han var blevet ammet liggende) og han sov i sin seng i ca 2 1/2 time ca.
stort fremskridt
og så kom han hen til os og vi faldt så i søvn så resten af natten sov han hos mig men var endelig rimelig urolig resten af natten og var så lys vågen da klokken var 7 og nu har jeg så lagt ham igen kl.8:30 for da var han træt..
Hvad med jeres nat hvordan er den gået har I fået lidt mere søvn end os?
for at I har fået mere.. 
Først og fremmest kan jeg godt forstå at du gav op, det skal der sgu os være plads til! 
Jamen, efter en masse gråd og en masse ture op og ned af trapperne, faldt han i søvn i mine arme omkring kl. 22.00, lagde ham så i vuggen og gik selv i seng - men lykken varede kort og han vågnede kl. 23, spiste og faldt i søvn (vi ligger os ned og spiser i sengen
) - jeg lagde ham ned igen og han sov til kl. 03, spiste og sov igen til 05, spiste igen og sov til kl. 08. Og han spiser igen nu
!
Så det har været en ok nat 
Anmeld