Jeres hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Oxydation

AmalieMalle skriver:

Tak (:

Hvornår putter i ham om aftenen? Og vågner han slet ikke om natten?

Han bliver puttet ved 19 tiden

Og så sover han til kl 06:00 uden at vågne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

AmalieMalle

Oxydation skriver:

Han bliver puttet ved 19 tiden

Og så sover han til kl 06:00 uden at vågne

WAUW !!

Gid det var her det skete ! 3 måneder gammel ikk?

Anmeld

9. marts 2011

Anja&jesper

AmalieMalle skriver:

Min SP siger os at det kommer med tiden osv, men ja - det måtte gerne ske nu! Jeg har heller ikk sovet mere end 3 timer i træk, siden han blev født! Puha, ja det kræver tålmodighed - og det havde jeg ikke meget af før, men det får man da. Hehe (: ' er sikker på at det selvfølgelig nok skal komme, men det er sgu svært når man står i det, og føler at det ingen ende vil tage..

Helt sikkert og jeg føler med dig, da jeg selv har det tæt på kroppen og ja det er virkelig tålmodighed, det havde jeg heller ikke noget af inden men hold da op det har jeg da fået

Nogle trøstende ord til dig

det skal nok gå.

det skal nok blive bedre

osv osv...

det er det man hele tiden høre

Det er nu rart at skrive/snakke med en der står i nøjagtig det samme som en selv, det er nogle gange svært for andre at forstå ordenligt hvordan det er før man selv oplever det.

Anmeld

9. marts 2011

Oxydation

AmalieMalle skriver:

WAUW !!

Gid det var her det skete ! 3 måneder gammel ikk?

ja han er 3 måneder Han har haft den rytme i en måneds tid nu Det er super dejligt. vi nyder det herhjemme så vi kan få noget voksen tid sammen om aftenen

Anmeld

9. marts 2011

AmalieMalle

Anja&jesper skriver:

Helt sikkert og jeg føler med dig, da jeg selv har det tæt på kroppen og ja det er virkelig tålmodighed, det havde jeg heller ikke noget af inden men hold da op det har jeg da fået

Nogle trøstende ord til dig

det skal nok gå.

det skal nok blive bedre

osv osv...

det er det man hele tiden høre

Det er nu rart at skrive/snakke med en der står i nøjagtig det samme som en selv, det er nogle gange svært for andre at forstå ordenligt hvordan det er før man selv oplever det.

Ja, det er rigtig rart at vide at man ikke er alene om disse problmer. Vi har et vennepar, der har en datter på næsten samme alder og hun sover bare igennem og det er de selvfølgelig glade for. Men for f****n det er irriterende at høre på hvor "let" de har det!

Men ja, det kommer nok en dag - glæder mig i hvert fald til en længere nattesøvn !

Anmeld

9. marts 2011

AmalieMalle

Oxydation skriver:

ja han er 3 måneder Han har haft den rytme i en måneds tid nu Det er super dejligt. vi nyder det herhjemme så vi kan få noget voksen tid sammen om aftenen

Hold da op, jamen tillykke med det da - det er jo dejligt for jer (: !

Det glæder vi os til

Anmeld

9. marts 2011

Anja&jesper

AmalieMalle skriver:

Ja, det er rigtig rart at vide at man ikke er alene om disse problmer. Vi har et vennepar, der har en datter på næsten samme alder og hun sover bare igennem og det er de selvfølgelig glade for. Men for f****n det er irriterende at høre på hvor "let" de har det!

Men ja, det kommer nok en dag - glæder mig i hvert fald til en længere nattesøvn !

Hehe ja kender det Mikkels fætter (det vil sige min kærestes brors dreng) er 3 måneder ældre end Mikkel og fra dag 1 af har han også bare sovet igennem og der har heller ikke været problemer så ja det er mega irraterende at høre på når man selv ikke får noget søvn

Anmeld

9. marts 2011

AmalieMalle

Anja&jesper skriver:

Hehe ja kender det Mikkels fætter (det vil sige min kærestes brors dreng) er 3 måneder ældre end Mikkel og fra dag 1 af har han også bare sovet igennem og der har heller ikke været problemer så ja det er mega irraterende at høre på når man selv ikke får noget søvn

Meget! Os selvom man godt viste at det ville blive hårdt, havde man jo ingen ide om hvordan det er ikke at få søvn. Men det er utroligt hvad man kan holde til! Man lære sig selv at kende på en ny måde, som dem der har et sovebarn måske ikke gør?

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

Nadia 2 måneder på lørdag. 

står op kl 5-6 stykker hvor hun bliver ammet med det samme

sover kl ca 7 til ca 9-10 stykker bliver ammet med det samme

Leger og hygger bliver puttet ved 11-13 tiden alt efter humør og sover så en 3 timer oppe og bliver ammet med det samme he he

sover så igen ved en 15-16 tiden kun en lille time ca og bliver så puttet til nat ved ca 19 tiden.

Det er lang fra rytme endnu men det sådan det lige har været de sidste par dage 

Anmeld

9. marts 2011

AmalieMalle

Diana... skriver:

Nadia 2 måneder på lørdag. 

står op kl 5-6 stykker hvor hun bliver ammet med det samme

sover kl ca 7 til ca 9-10 stykker bliver ammet med det samme

Leger og hygger bliver puttet ved 11-13 tiden alt efter humør og sover så en 3 timer oppe og bliver ammet med det samme he he

sover så igen ved en 15-16 tiden kun en lille time ca og bliver så puttet til nat ved ca 19 tiden.

Det er lang fra rytme endnu men det sådan det lige har været de sidste par dage 

Nej, har efterhånden indset at man ikke får en fast rytme i den alder, hehe (;

Men det lyder da som om at der er lidt (:

Men som man erfare, ændre det sig jo nærmest fra uge til uge !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.