Jeres hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

AmalieMalle

Kindfed skriver:

Jeg vil også sige, at to måneder gammel er det nok et ret stor mundfuld for mange at have en decideret rytme. Jeg skærer stadig grimasser af uforståenhed, når jeg tænker på dengang, sundhedsplejersken sagde til mig, at nu skulle vi snart til at have en rytme. Bettemanden var omkring en måned gammel! Så det valgte jeg stille at overhøre, og den er i stedet kommet af sig selv henad vejen, især efter han blev seks måneder. Nu hvor han er lidt over otte måneder, ligner dagene meget hinanden. Giv tid og gør det, der bedst passer både bebs og dig, så bliver det nemmere med lidt tid.

Nej, forventer skam heller ikke at han har en fast rytme endnu.

Kunne bare godt tænke mig noget det lignede lidt (:

Tak for svar, ja - det ser ud som om at det bare kræver tid ! (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Anja&jesper

AmalieMalle skriver:

Han vejede 3800 og var 53 lang. Men nu, hvor han er 2 mdr på fredag, vejer han lidt over 6 kg og er omkring 62 lang! Så ja, han vokser lynhurtigt!

Men han vil rigtig gerne tage flasken, det er heldigvis ikke et problem

Det skal du bare være super glad for han vil, Mikkel er 4 måneder og er 65 lang og vejer 8350

da han blev født var han 54 lang og vejede 4050

Vi har så heldigvis mos og grød der hjælper ham nu med at blive mæt men det med søvnen er stadig et stort problem, hvordan sover han endelig om natten?

Anmeld

9. marts 2011

AmalieMalle

morethanperfect skriver:

Okay .. Oscar er 4 mdr..

Vi står op om morgenen mellem 5-6 ..

Så får han mad kl. 7 og blir lagt en time igen . 

Så vågner han kl. 8 og vi ser lidt morgen tv. hvor efter vi leger

Kl. 10.00 får han grød og blir puttet til middagslur . 

Så vågner han ca mellem 13 og 14 .

Så får han mad igen og er ca vågne til 18.

Han får grød og blir puttet til natten ..

Så sover han igen til om morgenen afbrudt af to gange mad .. 
Et kl. 24. og et kl 03 ..

Håber det vare noget du ku bruge

Den faste rytme skal nok komme .. Tror det er for tidligt at køre ham ind i fast rytme når han kun er to mdr.. Det fik jeg i hvert fald af vide af min Sp dengang  

Det kunne jeg i hvert fald godt bruge (:

Tak! Det lyder da som om at I har en dejlig rytme (:

Anmeld

9. marts 2011

AmalieMalle

Anja&jesper skriver:

Det skal du bare være super glad for han vil, Mikkel er 4 måneder og er 65 lang og vejer 8350

Vi har så heldigvis mos og grød der hjælper ham nu med at blive mæt men det med søvnen er stadig et stort problem, hvordan sover han endelig om natten?

Natten er os rigtig svær, men det er tit  noget med at vi går i seng ved en 22-23 tiden og så sover han omkring kl. 00, nogen gange før - og så vågner han alt i mellem kl 02 (oftest) og 05 (meget sjælendt) for at spise. & så falder han i xsøvn ved brystet og vågner derefter omkring 1 gang i timen :/

Anmeld

9. marts 2011

AmalieMalle

Anja&jesper skriver:

Natten er os rigtig svær, men det er tit  noget med at vi går i seng ved en 22-23 tiden og så sover han omkring kl. 00, nogen gange før - og så vågner han alt i mellem kl 02 (oftest) og 05 (meget sjælendt) for at spise. & så falder han i xsøvn ved brystet og vågner derefter omkring 1 gang i timen :/

Anmeld

9. marts 2011

AmalieMalle

Oxydation skriver:

Hejsa

Min søn er 3 mdr og har en nogen lunde fast rytme.

Dagen er sådan her hos os.

kl. 06:00 vågner Noah og får flaske. Han falder i søvn og sover til kl 09:00. Han får flaske igen og ligger derefter og leger pludre osv. til han skal ha mad igen kl 12:00. kl 13:00 ca tager han en lille lur 30 min ca. Så er han ellers frisk igen og vil pludre og ligge på maven. han får flaske igen kl 15:00 og så sover lillemanden i 2 timer, vågner og så kommer han i bad, får flaske og bliver så puttet og sover til næste dag kl 06:00

Tak (:

Hvornår putter i ham om aftenen? Og vågner han slet ikke om natten?

Anmeld

9. marts 2011

Anja&jesper

AmalieMalle skriver:

Okay vi har det problem at Mikkel vil ikke sove hvis han ikke ligger hos mig, han vil ikke sove i sin egen seng  Og sover han hos mig så vågner han kl.2:30 , kl.05:00 og igen kl.07:00 for at få mad og så vågner han så kl.8 og kommer op der

Anmeld

9. marts 2011

AmalieMalle

Anja&jesper skriver:

Okay vi har det problem at Mikkel vil ikke sove hvis han ikke ligger hos mig, han vil ikke sove i sin egen seng  Og sover han hos mig så vågner han kl.2:30 , kl.05:00 og igen kl.07:00 for at få mad og så vågner han så kl.8 og kommer op der

Nej, de problmer har vi os. Men vi ligger han i vuggen og giver ham lidt "hyggeflakse" eller gynger vuggen (det er en leander).

Det kræver rigtig meget stædighed, og det lykkes heller ikke hver gang :/

Anmeld

9. marts 2011

Anja&jesper

AmalieMalle skriver:

Nej, de problmer har vi os. Men vi ligger han i vuggen og giver ham lidt "hyggeflakse" eller gynger vuggen (det er en leander).

Det kræver rigtig meget stædighed, og det lykkes heller ikke hver gang :/

Vi har også prøvet at ligge ham i en vugge men det var heller ikke noget for ham, så nu er det bare en almindelig trammeseng og ja syntes også at lige meget hvad vi gør så er det bare ikke godt nok, jeg har også min SP inde over det og hun siger at det skal nok komme at han gerne vil sove i sin egen seng og mere om natten men jeg syntes gerne han måtte gøre det nu da det her har stået på siden fødslen. Men ja man har meget energi når det gælder ens barn har jeg fundet ud af og meget tålmodighed

Anmeld

9. marts 2011

AmalieMalle

Anja&jesper skriver:

Vi har også prøvet at ligge ham i en vugge men det var heller ikke noget for ham, så nu er det bare en almindelig trammeseng og ja syntes også at lige meget hvad vi gør så er det bare ikke godt nok, jeg har også min SP inde over det og hun siger at det skal nok komme at han gerne vil sove i sin egen seng og mere om natten men jeg syntes gerne han måtte gøre det nu da det her har stået på siden fødslen. Men ja man har meget energi når det gælder ens barn har jeg fundet ud af og meget tålmodighed

Min SP siger os at det kommer med tiden osv, men ja - det måtte gerne ske nu! Jeg har heller ikk sovet mere end 3 timer i træk, siden han blev født! Puha, ja det kræver tålmodighed - og det havde jeg ikke meget af før, men det får man da. Hehe (: ' er sikker på at det selvfølgelig nok skal komme, men det er sgu svært når man står i det, og føler at det ingen ende vil tage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.