Jeres hverdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Anja&jesper

AmalieMalle skriver:

Hehe, ja - den nyder vi os godt af.

En anden ting der er guld hver, er Lamaze nye legetæppe, med lyd og drejeoverdel ! - SKØNT, den spiller i 15 min, og de kan virkelig bruges de 15 minutter

Haha ja er det ikke det der ufo tæppe eller hvad det nu hedder? det er i hvert fald det vi har til Mikkel, han er bare en stor og stærk dreng så han har fundet ud af at han kan jo hive i de der stænger og så kommer legetøjet ned i hovedet på ham  det syntes han er mega sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

AmalieMalle

Anja&jesper skriver:

Haha ja er det ikke det der ufo tæppe eller hvad det nu hedder? det er i hvert fald det vi har til Mikkel, han er bare en stor og stærk dreng så han har fundet ud af at han kan jo hive i de der stænger og så kommer legetøjet ned i hovedet på ham  det syntes han er mega sjovt

Det kan godt være at det er det det hedder ' det fungere i hver fald stadig hos os ! hehe.

Anmeld

10. marts 2011

Anja&jesper

AmalieMalle skriver:

Det kan godt være at det er det det hedder ' det fungere i hver fald stadig hos os ! hehe.

Ja det er sku en super opfindelse  Vi har også haft rigtig meget glæde af det og Mikkel nyder at hive alle tingene af  (tossede unge)

Anmeld

10. marts 2011

AmalieMalle

Anja&jesper skriver:

Ja det er sku en super opfindelse  Vi har også haft rigtig meget glæde af det og Mikkel nyder at hive alle tingene af  (tossede unge)

Hehe, det lyder da som om at han hygger sig med det

Anmeld

10. marts 2011

Anja&jesper

AmalieMalle skriver:

Hehe, det lyder da som om at han hygger sig med det

Jep det gør han også men han er bare dreng med stort D han er lidt voldsom nogle gange men min SP siger at det er bare sådan han er, han er slet ikke led eller noget over for andre børn han kan bare godt li at være lidt voldsom når han leger alene med sine ting

Hvad med jeres lille trold hvordan er han?

Anmeld

10. marts 2011

AmalieMalle

Anja&jesper skriver:

Jep det gør han også men han er bare dreng med stort D han er lidt voldsom nogle gange men min SP siger at det er bare sådan han er, han er slet ikke led eller noget over for andre børn han kan bare godt li at være lidt voldsom når han leger alene med sine ting

Hvad med jeres lille trold hvordan er han?

Ja, sådan er drenge vel (:

Hm, han er stadig meget baby - men han er i hvert fald ikke mild

Han er stædig og har virkelig mange krafter, når man tænker på at han kun er 2 måneder i morgen !

Udover det, er han bare meget smilende, han smiler faktisk næsten konstant, pludre hele tiden og græder ikk så meget (mere!)

Anmeld

10. marts 2011

Anja&jesper

AmalieMalle skriver:

Ja, sådan er drenge vel (:

Hm, han er stadig meget baby - men han er i hvert fald ikke mild

Han er stædig og har virkelig mange krafter, når man tænker på at han kun er 2 måneder i morgen !

Udover det, er han bare meget smilende, han smiler faktisk næsten konstant, pludre hele tiden og græder ikk så meget (mere!)

Dejligt sådan er min også nu  det er virkelig det bedste at se dem smile og høre dem pludre  

Det er lidt sjovt jeg sad lige og tænkte over vores drenge minder endelig rimelig meget om hinanden det er da meget sjovt

Anmeld

10. marts 2011

AmalieMalle

Anja&jesper skriver:

Dejligt sådan er min også nu  det er virkelig det bedste at se dem smile og høre dem pludre  

Det er lidt sjovt jeg sad lige og tænkte over vores drenge minder endelig rimelig meget om hinanden det er da meget sjovt

Ja, det gør de faktisk! Lidt sjovt. Hehe (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.