Pris for kager :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Lolli

SD21 skriver:

Nårh ja, det var en god idé !

Det synes jeg nemlig også.  Det er i hvert fald min plan, hvis jeg går hen og bliver så god at folk begynder at bestille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Kindfed

R&N skriver:

Jeg vil ikke tjene på det, da det jo ikke er helt lovligt med de jyske dollars så jeg handler ind, og så dækker de udgifterne

HA! Jyske dollars! Det vil jeg også til at kalde det  (Jeg er selv jyde, så må godt )

Anmeld

8. marts 2011

Halbschön

Kindfed skriver:

HA! Jyske dollars! Det vil jeg også til at kalde det  (Jeg er selv jyde, så må godt )

Hehe, havde du ikke hørt det før?

Anmeld

8. marts 2011

Polkaprik

Der er jo altså også nogle der rent faktisk holder regnskab og indberetter til skat og så længe man ikke tjener mere end 50.00 skal man ikke momsregistreres! Der er sågar også nogle som har taget et kursus i levnedsmiddelhygiejne og bruger et godkendt køkken til at lave kager.. 

Jeg synes du skal finde en pris du synes passer til dit niveau. Synes ikke man kan tillade sig at tage det samme som en bragende dygtig kagekone hvis man selv er helt grøn og ikke har de samme evner.

Bare lige et pip herfra

Michelle 

Anmeld

8. marts 2011

Kindfed

R&N skriver:

Hehe, havde du ikke hørt det før?

Nej, men jeg tager det straks til mig

Anmeld

8. marts 2011

Lolli

Polkaprik skriver:

Der er jo altså også nogle der rent faktisk holder regnskab og indberetter til skat og så længe man ikke tjener mere end 50.00 skal man ikke momsregistreres! Der er sågar også nogle som har taget et kursus i levnedsmiddelhygiejne og bruger et godkendt køkken til at lave kager.. 

Jeg synes du skal finde en pris du synes passer til dit niveau. Synes ikke man kan tillade sig at tage det samme som en bragende dygtig kagekone hvis man selv er helt grøn og ikke har de samme evner.

Bare lige et pip herfra

Michelle 

Godt pip!

Anmeld

8. marts 2011

muzen

Polkaprik skriver:

Bare lige et pip herfra

Michelle 

Anmeld

8. marts 2011

SD21

Polkaprik skriver:

Bare lige et pip herfra

Michelle 

Nej, selvfølgelig kan man ikke det ! Det er også derfor jeg har lidt svært ved det, for jeg er overhovedet ikke halvt så god som mange af jer !

Anmeld

8. marts 2011

tazz

Og bare lige et andet pip, til de der ikke er så strukturerede som Polkaprik.

Skat og levnedsmiddelkontrollen er super opmærksomme på kagebagere, så der skal bare et enkelt lille pip til, så bliver man busted - og det er lige meget om man tjener på det eller ej. Det er virkelig store bøder der er delt ud, så pas på

Anmeld

8. marts 2011

SD21

tazz skriver:

Og bare lige et andet pip, til de der ikke er så strukturerede som Polkaprik.

Skat og levnedsmiddelkontrollen er super opmærksomme på kagebagere, så der skal bare et enkelt lille pip til, så bliver man busted - og det er lige meget om man tjener på det eller ej. Det er virkelig store bøder der er delt ud, så pas på

Okay, det vidste jeg ikke. Jeg har kun lavet tre kager, som jeg enten selv har betalt eller hvor materialerne bare er blevet dækket ! - Jeg har ikke taget noget for dem de andre gange overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.