Pris for kager :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Dot D

muzen skriver:

nu kommer der lige et opstød fra mig

jeg er helt enig med DOT det er ikke pænt og skrive GIDER( selvom det er rigtig) men som dot skriver er da ikke nogen der tager penge for det det må man jo ikke.

en helt anden ting så rager det faktisk ikke jer, hvad jeg tager!! så nemt kan det også siges.

TS tag det du syntes og føler for!! det kommer jo også anpå hvor god du selv syntes du er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

muzen

Dot D skriver:

Enige behøver vi jo ikke være men VIL er da ikke negativt. Tænk på børnesangen: Vil du, vil du, vil du, vil du, vil du med mig ud i marken gå? Den er da enormt positiv

hvor er du sød

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

muzen skriver:

hvor er du sød

Takker

Anmeld

8. marts 2011

Magsen

Dot D skriver:

Enige behøver vi jo ikke være men VIL er da ikke negativt. Tænk på børnesangen: Vil du, vil du, vil du, vil du, vil du med mig ud i marken gå? Den er da enormt positiv

det er da heller ikke negativt hvis det fx. var gider du med mig ud? 

...

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

Maggieh skriver:

det er da heller ikke negativt hvis det fx. var gider du med mig ud? 

...

- Det VIL jeg gerne, hvis du så viser mig den fantastiske natur oppe hos jer

Anmeld

8. marts 2011

Magsen

muzen skriver:

jeg er helt enig med DOT det er ikke pænt og skrive GIDER( selvom det er rigtig) men som dot skriver er da ikke nogen der tager penge for det det må man jo ikke.

en helt anden ting så rager det faktisk ikke jer, hvad jeg tager!! så nemt kan det også siges.

TS tag det du syntes og føler for!! det kommer jo også anpå hvor god du selv syntes du er!

snakke om at skrive pænt, og du er enig med dot og så kommer det her .. jaaa det er meget pænt 

men som dot skriver er da ikke nogen der tager penge for det .. som dot skriver? hvor har hun skrevet at hun ikke tager penge for det? 

og så det sidste .. 

det rager ikke folk HVAD du tager? men alligevel siger du at der ikke er nogen der tager penge for det?? 

Anmeld

8. marts 2011

Magsen

Dot D skriver:

- Det VIL jeg gerne, hvis du så viser mig den fantastiske natur oppe hos jer

Jamen jeg GIDER da godt at vise dig vores skønne natur 

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

Maggieh skriver:

Jamen jeg GIDER da godt at vise dig vores skønne natur 

Hi hi, der bliver vi ikke enige, kan jeg godt se

Anmeld

8. marts 2011

Magsen

Dot D skriver:

Hi hi, der bliver vi ikke enige, kan jeg godt se

nej det tror jeg nu heller ikke vi gør 

Anmeld

8. marts 2011

SD21

muzen skriver:

jeg er helt enig med DOT det er ikke pænt og skrive GIDER( selvom det er rigtig) men som dot skriver er da ikke nogen der tager penge for det det må man jo ikke.

en helt anden ting så rager det faktisk ikke jer, hvad jeg tager!! så nemt kan det også siges.

Øhm, okay. Jeg er da meget ked af at jeg åbenbart lige fik trådt dig over tæerne !  Du kunne jo altså bare have ladet være med at svare, i stedet for at komme med et surt opstød !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.