Pris for kager :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Snefnug1984

Polkaprik skriver:

Jep man bliver nød til at kunne tåle et besøg fra både told og skat såvel som levnedsmiddelkontrollen, hvis man kaster sig ud i at lave kager til andre. For ja - bøderne er mindst lige så store for at lave kager til andre fra et ikke godkendt køkken og uden et hygiejnebevis (uden man har taget penge for kagerne) som dem man kan få fra told og skat for ikke at have indberettet de penge man evt har tjent på kagerne. 

Så enten skal man have styr på sine ting eller også er det frem med den store pengepung hvis man får uventet besøg!

Det du siger er så, at man heller ikke må lave en kage og tage med på sit arbejde til sine kollegaer i pausen? Her laver man jo også en kage til andre

Det virker jo helt uhørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Dot D

Polkaprik skriver:

Der er jo altså også nogle der rent faktisk holder regnskab og indberetter til skat og så længe man ikke tjener mere end 50.00 skal man ikke momsregistreres! Der er sågar også nogle som har taget et kursus i levnedsmiddelhygiejne og bruger et godkendt køkken til at lave kager.. 

Jeg synes du skal finde en pris du synes passer til dit niveau. Synes ikke man kan tillade sig at tage det samme som en bragende dygtig kagekone hvis man selv er helt grøn og ikke har de samme evner.

Bare lige et pip herfra

Michelle 

Godt skrevet Michelle

Anmeld

9. marts 2011

Dot D

Snefnug26 skriver:

Det du siger er så, at man heller ikke må lave en kage og tage med på sit arbejde til sine kollegaer i pausen? Her laver man jo også en kage til andre

Det virker jo helt uhørt

Reglerne er lige blevet lavet om, for som der står, så måtte man faktisk ikke f.eks tage kage med til sin klasse, job eller fritidsaktivitet før. Det må man gerne nu.... Det er en af grundene til at min klasse får lov at nyde godt af mine kager og at jeg f.eks giver en kage i dåbsgave i stedet for en rigtig gave... Jeg synes det er en vildt personlig gave at komme med, for mine venner og bekendte ved jo godt, hvor mange timer jeg bruger på en kage. Så jeg er begyndt at spørge dem, om de vil have en gave eller en kage Behøver jeg skrive, hvad de fleste vælger

Anmeld

9. marts 2011

Carina1977

Sophie26 skriver:

Ahh går man ik i lidt for små sko nu ?

Synes godtnok det er bagateller i diskuterer om - men tror generelt folk er meget nærtagende - selv er jeg meget direkte og behøver ikke pakke alting ind i vat

Livet er for kort til at gå op i bagateller

Jeg er helt enig med dig   jeg trænkte bare what?? da jeg læste den her tråd

Om det hedder gider eller vil er måske en meget lille ting at diskutere om hehe

Held og lykke med kagen trådstarter....og også lige en godmorgen til alle

Anmeld

9. marts 2011

ZamanogDania

Jeg er lige begyndt at lave kager. Jeg laver kager for det meste for familien. Men nu er der en bekendt som spurgte om jeg gider lave en 60 personers kage. Og sådan en kage tager tid og penge. Jeg vil have 18-20 kr pr person. Især fordi de ting man køber kan hurtig løbe op også skal jeg købe nogle materialer(staves).

Anmeld

9. marts 2011

Magsen

hmm.. jeg fik da sat gang i et eller andet her med min åbenbart meeget negative besked :p hehe

Anmeld

9. marts 2011

Snefnug1984

Dot D skriver:

Reglerne er lige blevet lavet om, for som der står, så måtte man faktisk ikke f.eks tage kage med til sin klasse, job eller fritidsaktivitet før. Det må man gerne nu.... Det er en af grundene til at min klasse får lov at nyde godt af mine kager og at jeg f.eks giver en kage i dåbsgave i stedet for en rigtig gave... Jeg synes det er en vildt personlig gave at komme med, for mine venner og bekendte ved jo godt, hvor mange timer jeg bruger på en kage. Så jeg er begyndt at spørge dem, om de vil have en gave eller en kage Behøver jeg skrive, hvad de fleste vælger

Har du et link?

Anmeld

9. marts 2011

Kindfed

ønskebebsi skriver:

utroligt så sure folk bliver herinde nogengange over små ting .

God yes..

Anmeld

9. marts 2011

Polkaprik

Vil lige være sikker på at jeg ikke er blevet opfattet forkert! Jeg er slet ikke sur over noget som helst! SYnes bare det var ærgerligt at nogle herinde svarede på en måde som fik det til at lyde som om alle kagebagere havde gang i noget der var lyssky for det er ikke tilfældet.

Men selvom man ikke har gang i noget man ikke burde kan jeg også sagtens forstå at man ikke har lyst til at fortælle om sine priser da der jo også er konkurrence fra mange andre kagekoner

Anyways. Keep smiling girls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.