Pris for kager :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.167 visninger
68 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

SD21

Hej kagepiger

Jeg tænkte på hvad i tager for at lave en kage på bestilling? Jeg skal lave en kage til en barnedåb, men jeg har ingen idé om hvad man tager for det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Magsen

SD21 skriver:

Hej kagepiger

Jeg tænkte på hvad i tager for at lave en kage på bestilling? Jeg skal lave en kage til en barnedåb, men jeg har ingen idé om hvad man tager for det ?

tror ikke de gider svare på det : ..

jeg vil også gerne vide det, da bestillningere bare vælter ind lige pt ..

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

Maggieh skriver:

tror ikke de gider svare på det : ..

jeg vil også gerne vide det, da bestillningere bare vælter ind lige pt ..

Nu er jeg ikke den den søger ballade, men nu er jeg altså nødt til at sige noget til dig Hver gang du bruger ordene "gider ikke"så får jeg mindre lyst til at svare, og tror andre har det på samme måde. Det kunne jo være ,at det var fordi vi/man ikke havde set indlæg. Jeg synes det er sååååå negativt betonet "GIDER" øv.

Men til spørgsmålet, tror ikke der er nogen, der offentligt vil fortælle at de tager penge, eller i hvert fald hvor mange penge, de får for kager.

Anmeld

8. marts 2011

L.J.L

SD21 skriver:

Hej kagepiger

De piger jeg tidligere har fået lavet kager ved har taget 20-25 kr pr. kuvert.

Så en kage til eks. 10 personer har jeg givet maks 250 kr for

(måske det skal nævnes at dem jeg har fået lavet kager ved er uddannede konditorer..)

Anmeld

8. marts 2011

Magsen

Dot D skriver:

Nu er jeg ikke den den søger ballade, men nu er jeg altså nødt til at sige noget til dig Hver gang du bruger ordene "gider ikke"så får jeg mindre lyst til at svare, og tror andre har det på samme måde. Det kunne jo være ,at det var fordi vi/man ikke havde set indlæg. Jeg synes det er sååååå negativt betonet "GIDER" øv.

Men til spørgsmålet, tror ikke der er nogen, der offentligt vil fortælle at de tager penge, eller i hvert fald hvor mange penge, de får for kager.

hmmm, du skriver jo det samme, bare med en anden formulering .. 

grunden til at jeg skriver det er netop det du skriver ingen vil/gider (same thing)  skrive det offentligt, grunden til at jeg skriver ''gider'' er fordi at jeg så en herinde skrive, hvor der var maaaaange der havde set tråden ( mon ikke nogen af dem vidste det? ) og fordi jeg også har spurgt uden svar .. (: men er da ked af at det lød SÅ negativt, selvom at det i mine ører lyder lige så negativt at sige vil og gider .. 

- Så kan i bare skrive pb 

Anmeld

8. marts 2011

Laulund87

Dot D skriver:

Anmeld

8. marts 2011

morethanperfect

Altså jeg køber en kage til 20 prs. for 500 kr

Anmeld

8. marts 2011

muzen

nu kommer der lige et opstød fra mig

jeg er helt enig med DOT det er ikke pænt og skrive GIDER( selvom det er rigtig) men som dot skriver er da ikke nogen der tager penge for det det må man jo ikke.

en helt anden ting så rager det faktisk ikke jer, hvad jeg tager!! så nemt kan det også siges.

TS tag det du syntes og føler for!! det kommer jo også anpå hvor god du selv syntes du er!

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

Maggieh skriver:

hmmm, du skriver jo det samme, bare med en anden formulering .. 

grunden til at jeg skriver det er netop det du skriver ingen vil/gider (same thing)  skrive det offentligt, grunden til at jeg skriver ''gider'' er fordi at jeg så en herinde skrive, hvor der var maaaaange der havde set tråden ( mon ikke nogen af dem vidste det? ) og fordi jeg også har spurgt uden svar .. (: men er da ked af at det lød SÅ negativt, selvom at det i mine ører lyder lige så negativt at sige vil og gider .. 

- Så kan i bare skrive pb 

Enige behøver vi jo ikke være men VIL er da ikke negativt. Tænk på børnesangen: Vil du, vil du, vil du, vil du, vil du med mig ud i marken gå? Den er da enormt positiv

Anmeld

8. marts 2011

Dot D

Laulund87 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.