Pris for kager :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

muzen

SD21 skriver:

Okay, undskyld - så misforstod jeg dig

det er bare helt iorden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

muzen

Maggieh skriver:

hmm, så må du da også godt i det mindste svare på det jeg har skrevet tilbage til dig 

ved ikke hvad jeg skal skrive, så er derfor

Anmeld

8. marts 2011

Halbschön

Jeg vil ikke tjene på det, da det jo ikke er helt lovligt med de jyske dollars så jeg handler ind, og så dækker de udgifterne

Anmeld

8. marts 2011

Swerg

Skål og bøvs ! -Sikke nogen sure opstød ..

Alle er da interesserede i sorte penge Så jeg vil nu også sige omkring 20 kr pr. kuvert

Held og lykke

Anmeld

8. marts 2011

Josesmor

Sophie26 skriver:

Ahh går man ik i lidt for små sko nu ?

Synes godtnok det er bagateller i diskuterer om - men tror generelt folk er meget nærtagende - selv er jeg meget direkte og behøver ikke pakke alting ind i vat

Livet er for kort til at gå op i bagateller

ENIG!!

For dælen da!!

Anmeld

8. marts 2011

SD21

R&N skriver:

Jeg vil ikke tjene på det, da det jo ikke er helt lovligt med de jyske dollars så jeg handler ind, og så dækker de udgifterne

Nej, jeg er også ligeglad med pengene. Det var egentlig bare fordi de sagde at de ikke ville have jeg nøjes med at dække udgifterne - det er nogle jeg kender rimeligt godt.

Anmeld

8. marts 2011

Halbschön

SD21 skriver:

Nej, jeg er også ligeglad med pengene. Det var egentlig bare fordi de sagde at de ikke ville have jeg nøjes med at dække udgifterne - det er nogle jeg kender rimeligt godt.

Ååh ja, den hører jeg også så har jeg sagt de kan komme med en flaske vin eller sådan

Anmeld

8. marts 2011

Lolli

SD21 skriver:

Jeg havde snakken med en bekendt der laver kager. Hun var også i tvivl om hun skulle tage noget for det. Vi snakkede om, at man kunne få dækket udgifterne, og så lidt ekstra, hvis man skal ud og invistere i nye værktøjer for at lave den kage. Fx. hvis man skal købe nye udstikkere til 100 kr, kan man jo tage en 50'er ekstra (man beholder jo værktøjet, men bruger jo nogle penge, man måske ikke havde regnet med).

Kan det forstås? Det blev måske lidt rodet.

Anmeld

8. marts 2011

SD21

R&N skriver:

Ååh ja, den hører jeg også så har jeg sagt de kan komme med en flaske vin eller sådan

Ja, det var selvfølgelig en idé !

Anmeld

8. marts 2011

SD21

Lolli skriver:

Jeg havde snakken med en bekendt der laver kager. Hun var også i tvivl om hun skulle tage noget for det. Vi snakkede om, at man kunne få dækket udgifterne, og så lidt ekstra, hvis man skal ud og invistere i nye værktøjer for at lave den kage. Fx. hvis man skal købe nye udstikkere til 100 kr, kan man jo tage en 50'er ekstra (man beholder jo værktøjet, men bruger jo nogle penge, man måske ikke havde regnet med).

Kan det forstås? Det blev måske lidt rodet.

Nårh ja, det var en god idé !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.