jeg vil også lige pippe....
fordi jeg syntes det er enormt ærgeligt at der er så mange små størrelser sko i denne debat. hvorfor ALTID komme med svar som man ikke kan bruge til noget.. og stortset 70% af svarene er negative.... det er synd at der skal opstå en negativ debat om et så dejligt emne som KAGER
og så er der jo også forskel på at bage en kage FOR nogen hvor man lægger ud for ingredienserne og får pengene igen.. og så hvis man laver en kage TIL nogen på bestilling.. og tager penge FOR arbejdet og timer og matrialer...
men det er en hobby for nogle og for nogle andre er det ren og skær buisness fordi de har fundet ud af at de lige kan tjene en skilling på at bikse en kage... fred være med det...
jeg kan personligt ikke finde ud af at lave sådan en kage.. ENDNU... havde en passion for at lære det.. men jeg er aldrig kommet igang.. så når jeg engang skal have lavet en kage til noget, så ved jeg da hvor jeg skal spørge om der er nogen der vil hjælpe mig med at lave en kage FOR mig.. hvor jeg betaler for matrialerne KUN.. 
Anmeld