Er jeg virkelig så kæmpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Miss BananaHammock

Jeg vil give mine højre arm for at blive ligeså flot gravid!!Frygter jeg kommer til at ligne en sumobryder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Lotus86

Miss BananaHammock skriver:

Jeg vil give mine højre arm for at blive ligeså flot gravid!!Frygter jeg kommer til at ligne en sumobryder 

Aii hvor sødt sagt

Og er sikker på du nok skal blive flot.. Jeg har også altid frygtet at jeg lige med det samme ville blive kæmpe stor og tage 30 kg. på, men indtil videre går det meget godt, man skal bare huske på hvad man spiser, og så håbe på man ikke fyldes op med vand

Anmeld

9. marts 2011

Sitrani

Jeg er i 24. uge   Tror ikke du er så stor, som folk går og siger.. Synes også selv, at jeg en god mave, og du er kun 1 uge længere henne end mig  Synes din mave er hammer flot!

Anmeld

9. marts 2011

twinboys

Lotus86 skriver:

Tusind tak - og ja, selvfølgelig passer den til mit lille pus, den må jeg også huske næste gang nogen siger noget

Nemlig

Anmeld

9. marts 2011

CarinaSB

Jeg syntes ikke at din mave er særlig stor ..  Den sidder super flot på dig .. Mig selv derimod lignede en der havde termin da jeg var gravid i uge 25 .. 

Anmeld

9. marts 2011

Lotus86

STN skriver:

Jeg er i 24. uge   Tror ikke du er så stor, som folk går og siger.. Synes også selv, at jeg en god mave, og du er kun 1 uge længere henne end mig  Synes din mave er hammer flot!

Tusind tak, og i lige måde, dejligt at se en der også strutter løs

Synes jo heller ikke selv jeg er kæmpe stor, men når så mange har kommentere på maven størrelse, så begynder man at tvivle

Anmeld

9. marts 2011

Lotus86

CarinaSB skriver:

Jeg syntes ikke at din mave er særlig stor ..  Den sidder super flot på dig .. Mig selv derimod lignede en der havde termin da jeg var gravid i uge 25 .. 

Tak skal du have

Anmeld

9. marts 2011

Sitrani

Lotus86 skriver:

Tusind tak, og i lige måde, dejligt at se en der også strutter løs

Synes jo heller ikke selv jeg er kæmpe stor, men når så mange har kommentere på maven størrelse, så begynder man at tvivle

Tak 

Synes kun det er dejligt, at man kan se, at man er gravid....

Elsker min store mave, og vil stadig elske den, når den bliver hammer stor! Haha..  Det er jo vores lille baby, der ligger derinde... Hvordan kan man ikke elske det.....

Bare luk ørerne for dem, der kommenterer negativt.... Jeg har også nogle stykke, der siger "Hej fede" og "Hej tykke" til mig, når de ser mig.... synes jeg måske også er lidt underligt at gøre, men de mener det jo egentlig kærligt på en drillende måde.... for JA, min mave er stor, det kan jeg ikke komme uden om - har vidst også en god undskyldning for det! 

Anmeld

9. marts 2011

Lotus86

STN skriver:

Tak 

Synes kun det er dejligt, at man kan se, at man er gravid....

Elsker min store mave, og vil stadig elske den, når den bliver hammer stor! Haha..  Det er jo vores lille baby, der ligger derinde... Hvordan kan man ikke elske det.....

Bare luk ørerne for dem, der kommenterer negativt.... Jeg har også nogle stykke, der siger "Hej fede" og "Hej tykke" til mig, når de ser mig.... synes jeg måske også er lidt underligt at gøre, men de mener det jo egentlig kærligt på en drillende måde.... for JA, min mave er stor, det kan jeg ikke komme uden om - har vidst også en god undskyldning for det! 

Jeg elsker skam også min mave, og især indholdet af den, uden tvivl om det, men det gør mig bare træt og trist, når flere skal få det til at lyde som om, at den er heeeelt ekstrem og at de nærmest aldrig har set så stor en mave før.. Altså når folk begynder at stille spørgsmålstegn ved de scanninger jeg har fået, fordi de mener jeg er så enorm så jeg da helt sikkert må være meget længere henne, så synes jeg virkelig det er ufedt.

Anmeld

6. maj 2011

stella

muzen skriver:

ja du har en stor mave men den er vildt flot og sidder kun lige på maven det hele.

den kan du godt være stolt af. men kan vise dig et billede af mig tilslut jeg var lidt langsom til at starte med men efter halvvejs tog fanden da ved maven og jeg var kæmpe til sidste

hvor stor var babyen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.